Redfish
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 32
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik geloof er ook niks van
---------- Toegevoegd om 18:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:46 ----------
geloof ik ook niks van, is sterk overdreven ,er zitten zeker exemplaren tss die het gebruiken maar dat is dan om n zwakke kleine spiergroep als de kuit en de arm dikker te krijgen,voor andere spiergroepen al niet gauw volgens mij en zeker niet door al die pro's wat jij beweert

ik geloof er ook niks van
---------- Toegevoegd om 18:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:46 ----------
geloof ik ook niks van, is sterk overdreven ,er zitten zeker exemplaren tss die het gebruiken maar dat is dan om n zwakke kleine spiergroep als de kuit en de arm dikker te krijgen,voor andere spiergroepen al niet gauw volgens mij en zeker niet door al die pro's wat jij beweert
Synthol bij de profs? Is voor mij toch redelijk nieuw. Dat lijkt toch totaal niet op harde spier als je dat injecteert of heb ik het dan mis?
Jij weet dus totaal niet wat er in Amerika speelt op het gebied van bb. Als je wat meer op de verschillende US boards zat wist je wel beter. Ik weet zker dat meer dan 75% van de goede profs het gebruikt in voornamelijk de armen.
---------- Toegevoegd om 20:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:28 ----------
Dan heb je het helemaal mis. Jij denkt bij synthol gebruik aan jongens als Greg Valentino. Verdiep je eens een beetje in het spul en je zal snel tot een andere conclusie komen. Bij goed gebruik is er niks van te zien.
Jij weet dus totaal niet wat er in Amerika speelt op het gebied van bb. Als je wat meer op de verschillende US boards zat wist je wel beter. Ik weet zker dat meer dan 75% van de goede profs het gebruikt in voornamelijk de armen.
---------- Toegevoegd om 20:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:28 ----------
zelfs de meeste top amateurs gebruiken het, dus ga niet lullen![]()
dat zei ik dus ook,in de armen en kuiten,maar ik geloof niet dat zo'n hoog percentage van de profs het gebruikt
ja amateurs gelijk hem hier : http://www.youtube.com/watch?v=i5ukXjE5F_s&eurl=

ja amateurs gelijk hem hier : http://www.youtube.com/watch?v=i5ukXjE5F_s&eurl=

Ja, TheNose heeft er opdezelfde manier onderzoek naar gedaan, en over hem zeg je ook dat hij niks onderzocht heeft.Hola, ik heb wél onderzoek gedaan naar de functie en de opbouw van dit weefsel, ik heb net als jullie geen onderzoek gedaan naar het verschil tussen de resultaten van stretchen en niet stretchen.
Nu heb ik zelf een tijd gestretched en daar geen voordeel aan ondervonden, maar zoals je weet is hier weinig waarde aan te hechten als het niet gecontroleerd gebeurd.
Dat het zeer flexibel en adaptief is, is dus wél op feiten gebaseerd. Dat staat zo letterlijk in de boeken.