MuscleMeat

kuren en party drugs

Bezoekers in dit topic

wrm vraag je da om aas te nemen?

Ik vraag niet om aas te gebruiken ik vraag wat mensen gebruiken tijdens zon kuur ;) en wat voor invloed dat kan hebben en trouwens op zon feest heb ik bijna nooit ruzies gezien omdat iedereen t zowat doet vaak de ruzie makers zijn de drank gebruikers die zat zijn :D

---------- Post toegevoegd 9 September 2013 om 15:23 ----------

Voor je serotonine gehalte is het ook niet slecht om twee maand off van mdma/mda stoffen te zijn.

Dubbel winst om het tijdens je kuur niet te doen.

Ik zit er ook niet elke maand of week aan ;)
 
zag net in echt of nep dat je tren had. ik zou het zo al niet doen.laat zeker staan op tren:)
 
zag net in echt of nep dat je tren had. ik zou het zo al niet doen.laat zeker staan op tren:)

Ik doe het ook niet tijdens mn kuur wat ik al eerder aangaf
 
Natuurlijk is het niet goed voor je.

Maar dat er geroepen wordt dat dat geen bodybuilders zijn is onzin. Moet je als "bodybuilder" alles in het leven aan de kant zetten? vind ik echt onzin.

Je verdient er geen geld, je hypotheek of helemaal niks mee. Er bestaat meer in het leven dan trainen en eten.
Toegewijd leven is prachtig. Maar dat is wat anders dan een kluizenaar worden en je korte leventje de leuke dingen niet meer doen.

In dit geval drugs, maar komt regelmatig zon topic voor bij over uitgaan, drankje drinken, uit eten. what ever.
 
Natuurlijk is het niet goed voor je.

Maar dat er geroepen wordt dat dat geen bodybuilders zijn is onzin. Moet je als "bodybuilder" alles in het leven aan de kant zetten? vind ik echt onzin.

Je verdient er geen geld, je hypotheek of helemaal niks mee. Er bestaat meer in het leven dan trainen en eten.
Toegewijd leven is prachtig. Maar dat is wat anders dan een kluizenaar worden en je korte leventje de leuke dingen niet meer doen.

In dit geval drugs, maar komt regelmatig zon topic voor bij over uitgaan, drankje drinken, uit eten. what ever.

Ik mag er toch van uitgaan dat als je de stap zet AAS te gebruiken je wel redelijk dedicated bent in het BB'en. Tuurlijk moet je dan nog gewoon uit eten kunnen en whatever, maar het hele YOLO geauwehoer betekent niet dat je je de tering in moet zuipen terwijl je op orals zit of je naar de kloten moet snuiven terwijl je op tren zit.
 
Af en toe een pilletje of wat G moet kunnen. Coke en anabolica zijn wel documenteerd als zijnde een slechte combinatie.
 
Kurende dwergen die ook nog aan de partydrugs zitten. Moet niet veel gekker worden
 
Kurende dwergen die ook nog aan de partydrugs zitten. Moet niet veel gekker worden

Ben ik een kurende dwerg dan ? Haha en zit ik er altijd aan dan ? Ik vroeg wat andere gebruikers doen gewoon als vraag en vroeg dus niet om jou achterlijke uitspraak :D
 
achja veel pro's zijn zelf ook niet vies van een lijntje of pilletje. Gewoon met mate..
 
ik mag er toch van uitgaan dat als je de stap zet aas te gebruiken je wel redelijk dedicated bent in het bb'en. Tuurlijk moet je dan nog gewoon uit eten kunnen en whatever, maar het hele yolo geauwehoer betekent niet dat je je de tering in moet zuipen terwijl je op orals zit of je naar de kloten moet snuiven terwijl je op tren zit.

+1
 
Doe t zelf ook af en toe, xtc of pepp ofzo. Ben ik daarom geen "bodybuilder"? /care
 
Ben ik een kurende dwerg dan ? Haha en zit ik er altijd aan dan ? Ik vroeg wat andere gebruikers doen gewoon als vraag en vroeg dus niet om jou achterlijke uitspraak :D

let niet op dayuum is onze nieuwe expert hier heeft 450 post sinds 2006 .. zijn lengte staat er niet bij
miss is hij zelf wel 1.65m ??????
 
Beste lezers
ik ga vaak na hardstyle en hardcore feesten en zie ik vaak anabolen gebruikers drugs gebruiken.
Nu ben ik eigenlijk benieuwt wat de meeste onder ons dan gebruiken tijdens zon feest als ze aan het kuren zijn ?ook al is dit mischien heel erg verkeert voor je lever en zo tijdens je kuur of valt dat wel mee als je bijv 2 x per maand 2 pille gebruikt of een beetje ghb?


zijn laatste tijd veel dode mensen gevallen door verkeerde xtc :o:o

ga zelf ook naar feesten blijf liever nuchter tijdens kuren ;) ook al kuur ik niet drugs tijd is voor mijn verleden tijd gap :P
 
let niet op dayuum is onze nieuwe expert hier heeft 450 post sinds 2006 .. zijn lengte staat er niet bij
miss is hij zelf wel 1.65m ??????

Idd haha of een grote jonge die niet groot is en jaloers is haha

---------- Post toegevoegd 9 September 2013 om 17:30 ----------

zijn laatste tijd veel dode mensen gevallen door verkeerde xtc :o:o

ga zelf ook naar feesten blijf liever nuchter tijdens kuren ;) ook al kuur ik niet drugs tijd is voor mijn verleden tijd gap :P

Idd dat hoorde ik ook gaat een pil met een vraagteken in spiegelbeeld erop die is giftig las dat zaterdag bij q base hingen posters daar als waarschuwing voor die pil
 
lees jij niet over dode bodybuilders ( trouwens dat zijn geen bodybuilders) omdat ze denken dat ze alles kunnen ? Als je iets niet moet doen is het in je kuur of na je kuur drugs gaan gebruiken hard drugs ook nog die zijn een grote aanslag op het lichaam net als aas en ik voorspel in de toekomst dat naar buiten zal komen dat 80% van de hart nier en lever klachten door deze combinatie komen. Het is dus ten strengste af te raden. Natuurlijk doen sommige het maar dat zijn bbers dat show pikkies die effe hun body willen showen aan de mensen. Ik ken er wel een paar die ook zo dachten de een heeft een hartstilstand gehad en de ander nierfalen ook een paar die zeggen nergens last van te hebben maar die zien eruit alsof een vrachtwagen ze geraakt heeft

+2;)

---------- Post toegevoegd 9 September 2013 om 20:06 ----------

drugs is voor mietjes:)

+1;)
 
Ik ben zo blij dat ik van die vuiligheid vanaf ben. Toen ik volledig stopte met die rommel begon ik pas echt goed te groeien in spiermassa.
Ik moet wel toegeven dat ik een echte verslaving had aan coke/amphetamines. Ik snoof bijna elke dag meerdere grammen per keer.
Auto's total loss gereden, veel jobs en geld verloren.
Blijf er vanaf ik kan het weten ;)
 
Ik ben zo blij dat ik van die vuiligheid vanaf ben. Toen ik volledig stopte met die rommel begon ik pas echt goed te groeien in spiermassa.
Ik moet wel toegeven dat ik een echte verslaving had aan coke/amphetamines. Ik snoof bijna elke dag meerdere grammen per keer.
Auto's total loss gereden, veel jobs en geld verloren.
Blijf er vanaf ik kan het weten ;)

:D, dan vreette je toch constant de massa van je lijf. Chapeau dat je er van af bent
 
Beste lezers
ik ga vaak na hardstyle en hardcore feesten en zie ik vaak anabolen gebruikers drugs gebruiken.
Nu ben ik eigenlijk benieuwt wat de meeste onder ons dan gebruiken tijdens zon feest als ze aan het kuren zijn ?ook al is dit mischien heel erg verkeert voor je lever en zo tijdens je kuur of valt dat wel mee als je bijv 2 x per maand 2 pille gebruikt of een beetje ghb?

Dit zijn gasten die groot willen worden juist omdat ze er goed bij willen lopen op feesten. Heeft 0,0% met bodybuilding te maken verder.

In de winter je eigen kapot trainen om groter te worden, om dat vervolgens er in de zomer weer af te snuiven.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben een voorstander van deze festivals en van drugs, maar niet i.c.m. AAS. Je ziet zo'n feest maanden van te voren aan komen. Als je het dan niet in je hebt om daar rekening mee te houden dan mankeer je gewoon wat :)
 
Back
Naar boven