Fitness Seller

kuren en party drugs

Bezoekers in dit topic

Gast waar heb je het over? Kuren is toch ook drugs?
En "even geen drugs te nemen als je kuurt""??:roflol:

Ben je echt ZO retarted? ???

Drugs
groep van psychoactieve stoffen die als genotmiddelen worden gebruikt; de belangrijkste zijn: cannabisproducten, hallucinogenen, opiaten en stimulerende middelen

Drugs in onze taal is niet gelijk aan de Engelstalige betekenis.

AAS is een middel dat samen met training en voeding je lichaam bouwt en drugs slopen per definitie je lichaam. Dat is het belangrijkste verschil daarnaast kan je AAS geen genotsmiddel noemen.

En even geen drugs nemen als je kuurt, waarom is dat lachwekkend. Ik vind het het meest zinvolle advies in dit topic.
 
Ymir is me voor om hem retarted te noemen...
 
Gast waar heb je het over? Kuren is toch ook drugs?
En "even geen drugs te nemen als je kuurt""??:roflol:

@Topicstarter: Het is allemaal niet gezond, maar van af en toe gek doen is nog nooit iemand overleden !!

Behalve Zyzz dan, maar volgens iedereen in dit topic "was hij verslaafd aan coke".
Als je even zijn EIGEN posts op bodybuilding.com opzoekt zegt hij zelf dat hij eens in de zoveel tijd wat gebruikt, de rest van de tijd traint hij gewoon hard en eet hij goed.
Kuren en drugs gaan gewoon niet samen, als er dan toch een dode valt lag het allemaal weer aan de anabolen en had het drugsgebruik er niks mee te maken.
 
Behalve Zyzz dan, maar volgens iedereen in dit topic "was hij verslaafd aan coke".
Als je even zijn EIGEN posts op bodybuilding.com opzoekt zegt hij zelf dat hij eens in de zoveel tijd wat gebruikt, de rest van de tijd traint hij gewoon hard en eet hij goed.
Kuren en drugs gaan gewoon niet samen, als er dan toch een dode valt lag het allemaal weer aan de anabolen en had het drugsgebruik er niks mee te maken.

Het is gewoon de combi door drugs gaat je hard tekeer en door aas groeit het als een gek
 
Verstandig? Nee. Maar komop zeg. Kan echt geen kwaad. Geniet!

En ik zie zyzz voorbij komen. Die gast was verslaafd aan de coke en zat year round aan de tren.. beetje appels en peren vergelijken.
Wil je het op safe spelen, pak dan G. Een pilletje op zn tijd kan ook geen kwaad. En coke is wel slecht voor de rikketik. Maar ook dat is pas echt schadelijks als je grammen naar binnen snort op een avond.

Maak je niet zo druk en doe je ding. Nee, je valt niet meteen dood. En nee, je zult echt geen schade van die enkele keer/paar keer eraan overhouden. En mocht je toch dood neervallen, dan zou dit door de AAS zelf ook al gebeuren :D

Dit.
Af en toe een knekkie kan wel 1x per 3 maanden ofzo.
Maar neem er dan 1 a 1,5 en niet gelijk weer 5.
Beter is natuurlijk om het niet te doen.
 
Behalve Zyzz dan, maar volgens iedereen in dit topic "was hij verslaafd aan coke".
Als je even zijn EIGEN posts op bodybuilding.com opzoekt zegt hij zelf dat hij eens in de zoveel tijd wat gebruikt, de rest van de tijd traint hij gewoon hard en eet hij goed.
Kuren en drugs gaan gewoon niet samen, als er dan toch een dode valt lag het allemaal weer aan de anabolen en had het drugsgebruik er niks mee te maken.

Wat had jij genomen toen je dit postte?
 
Wat had jij genomen toen je dit postte?

Niks, als je even de moeite neemt om zijn posts op te zoeken zie je het zelf.
Blijf vooral lekker geloven dat harddrugs en kuren prima samen kan jongen, wees dan alleen wel zo slim om anderen te vertellen dat dit niet het geval is en dat het onverstandig is om te doen.
 
ik gebruik nooit en nadat ik 1x na 7 jaar 1 dagje had gebruikt was mijn gyno tot de dag van vandaag verdwenen :roflol: alsnog niet voor herhaling vatbaar
 
ik gebruik nooit en nadat ik 1x na 7 jaar 1 dagje had gebruikt was mijn gyno tot de dag van vandaag verdwenen :roflol: alsnog niet voor herhaling vatbaar

Hahahah :roflol:
 
Ik mag er toch van uitgaan dat als je de stap zet AAS te gebruiken je wel redelijk dedicated bent in het BB'en. Tuurlijk moet je dan nog gewoon uit eten kunnen en whatever, maar het hele YOLO geauwehoer betekent niet dat je je de tering in moet zuipen terwijl je op orals zit of je naar de kloten moet snuiven terwijl je op tren zit.

Waar zie jij dat iemand het heeft over "de tering zuipen en naar de klote snuiven"? volgens mij gaat het over recreatief gebruik van drugs op een feestje.
 
Niks, als je even de moeite neemt om zijn posts op te zoeken zie je het zelf.
Blijf vooral lekker geloven dat harddrugs en kuren prima samen kan jongen, wees dan alleen wel zo slim om anderen te vertellen dat dit niet het geval is en dat het onverstandig is om te doen.

Oke kluizenaar
 
Niks, als je even de moeite neemt om zijn posts op te zoeken zie je het zelf.
Blijf vooral lekker geloven dat harddrugs en kuren prima samen kan jongen, wees dan alleen wel zo slim om anderen te vertellen dat dit niet het geval is en dat het onverstandig is om te doen.

Achja kuren is ook onverstandig om te doen zeggen ze zo heeft iedereen wel wat ;)
 
laatst had ik alleen maar een half pilletje genomen en alsnog voel ik me de dagen erna facking suf..
heb het ook vaak gedaan op hardstyle feestjes, maar dit was echt de druppel.. voor die 4 uur plezier heb ik er denk wel 40uur last van. Ik realiseer me nu ook dat het eigenlijk nergens op slaat, omdat een gezond en jong persoon ook gewoon nuchter op een feest plezier kan hebben en daar geen zooi voor nodig hebt..

af en toe ghb ondervind ik dan weer helemaal geen problemen aan. Daar heb je geen kater van en kan bij verstandig gebruik echt super wezen!
 
laatst had ik alleen maar een half pilletje genomen en alsnog voel ik me de dagen erna facking suf..
heb het ook vaak gedaan op hardstyle feestjes, maar dit was echt de druppel.. voor die 4 uur plezier heb ik er denk wel 40uur last van. Ik realiseer me nu ook dat het eigenlijk nergens op slaat, omdat een gezond en jong persoon ook gewoon nuchter op een feest plezier kan hebben en daar geen zooi voor nodig hebt..

af en toe ghb ondervind ik dan weer helemaal geen problemen aan. Daar heb je geen kater van en kan bij verstandig gebruik echt super wezen!

Ghb en verstandig ga niet samen.
 
laatst had ik alleen maar een half pilletje genomen en alsnog voel ik me de dagen erna facking suf..
heb het ook vaak gedaan op hardstyle feestjes, maar dit was echt de druppel.. voor die 4 uur plezier heb ik er denk wel 40uur last van. Ik realiseer me nu ook dat het eigenlijk nergens op slaat, omdat een gezond en jong persoon ook gewoon nuchter op een feest plezier kan hebben en daar geen zooi voor nodig hebt..

af en toe ghb ondervind ik dan weer helemaal geen problemen aan. Daar heb je geen kater van en kan bij verstandig gebruik echt super wezen!

Laatste keer 6 apb geprobeerd. Top spul. Ongeveer zelfde effect, maar 10 keer minder brak. Maar tijdens een kuur is het voor mij not done just like alcohol :D
 
Ghb en verstandig ga niet samen.

Ik ken anders genoeg mensen (waaronder ikzelf) die op zaterdagen zonder problemen GHB gebruiken, niet drinken, voor de rest geen drugs gebruiken (en nee: die ook niet "out-gaan") ;) Snap je comment wel though.
 
Zitten nu ook al junks op dbb :(

Hoewel als ik ook 175cm was en bijna elke Nederlandse vrouw langer dan mij was dan zou ik waarschijnlijk ook aan de drugs zijn
 
laatst had ik alleen maar een half pilletje genomen en alsnog voel ik me de dagen erna facking suf..
heb het ook vaak gedaan op hardstyle feestjes, maar dit was echt de druppel.. voor die 4 uur plezier heb ik er denk wel 40uur last van. Ik realiseer me nu ook dat het eigenlijk nergens op slaat, omdat een gezond en jong persoon ook gewoon nuchter op een feest plezier kan hebben en daar geen zooi voor nodig hebt..

af en toe ghb ondervind ik dan weer helemaal geen problemen aan. Daar heb je geen kater van en kan bij verstandig gebruik echt super wezen!

Hahah feit g is ook wel leuk voor keertje al helemaal in bed met t vrouwtje hahaha :roflol:

---------- Post toegevoegd 14 September 2013 om 14:18 ----------

Laatste keer 6 apb geprobeerd. Top spul. Ongeveer zelfde effect, maar 10 keer minder brak. Maar tijdens een kuur is het voor mij not done just like alcohol :D

Mij ook niet tijdens kuur maar ze zeggen dat g wel gewoon kan tijd3ns je kuur of is dit gewoon bulshit?
 
Kennisje van me was groot fan van zeer lange periodes ON blijven, en zo'n beetje elk weekend strak van de party-troep.


Nu ist een kamerplantje in een roelstoel, linkerhelft van z'n lichaam verlamd. Hersenbloeding die ze afschuiven op z'n gecombineerde gebuik.(misbruik)
 
Kennisje van me was groot fan van zeer lange periodes ON blijven, en zo'n beetje elk weekend strak van de party-troep.


Nu ist een kamerplantje in een roelstoel, linkerhelft van z'n lichaam verlamd. Hersenbloeding die ze afschuiven op z'n gecombineerde gebuik.(misbruik)

Elk weekend en lang on is wel een heel verschil vergelekeb met 8 weken on en 1x snoepe op een feest
 
Back
Naar boven