MuscleMeat

kuren en party drugs

Bezoekers in dit topic

eerste 2 posten boven de mijne
 
Dit zijn gasten die groot willen worden juist omdat ze er goed bij willen lopen op feesten. Heeft 0,0% met bodybuilding te maken verder.

In de winter je eigen kapot trainen om groter te worden, om dat vervolgens er in de zomer weer af te snuiven.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben een voorstander van deze festivals en van drugs, maar niet i.c.m. AAS. Je ziet zo'n feest maanden van te voren aan komen. Als je het dan niet in je hebt om daar rekening mee te houden dan mankeer je gewoon wat :)

Ik kan er wel rekening mee houden hoor maar was gewoon als vraag bedoelt of dat bijv een keer kan ;)
 
een keer kan wel.
maar wat je eerst zij is te veel 2x per maand kan niet.
 
...
 
Laatst bewerkt:
:D, dan vreette je toch constant de massa van je lijf. Chapeau dat je er van af bent

thx :cool:


Met het geld dat ik verspilde aan partydrugs koop ik nu HGH.
Is ook lekker en verslavend die shotjes :D
 
Beste lezers
ik ga vaak na hardstyle en hardcore feesten en zie ik vaak anabolen gebruikers drugs gebruiken.
Nu ben ik eigenlijk benieuwt wat de meeste onder ons dan gebruiken tijdens zon feest als ze aan het kuren zijn ?ook al is dit mischien heel erg verkeert voor je lever en zo tijdens je kuur of valt dat wel mee als je bijv 2 x per maand 2 pille gebruikt of een beetje ghb?

Wat verwacht je nou als antwoord? Dat mensen reageren "Ja hoor kan prima af en toe"?
Kijk even wat er met Zyzz gebeurd is, die hield ook van hard drugs gebruiken in combinatie met AAS.
 
Wat verwacht je nou als antwoord? Dat mensen reageren "Ja hoor kan prima af en toe"?
Kijk even wat er met Zyzz gebeurd is, die hield ook van hard drugs gebruiken in combinatie met AAS.

Er zijn er ook genoeg die het doen en niet dood neervallen. Het lijkt ook wel of sommige hier alleen maar denken dat je of niet gebruikt of heel veel. Van af en toe een beetje zul de meeste geen last ondervinden. Verstandig is het nooit maar dat weet iedereen wel.
 
Er zijn er ook genoeg die het doen en niet dood neervallen. Het lijkt ook wel of sommige hier alleen maar denken dat je of niet gebruikt of heel veel. Van af en toe een beetje zul de meeste geen last ondervinden. Verstandig is het nooit maar dat weet iedereen wel.

Idd het is ook niet verstandig en t is maar 1 malig nu bij mij waarschijnlijk dat t voor komt dat t tijdens een feest is maar ik gebruik dan ook niet maar was gewoon benieuwt erna of t kon aangezien ik het zovaak zie en t lijkt mij juist heel erg veel belastend voor de lever tijdens een kuur
 
Verstandig? Nee. Maar komop zeg. Kan echt geen kwaad. Geniet!

En ik zie zyzz voorbij komen. Die gast was verslaafd aan de coke en zat year round aan de tren.. beetje appels en peren vergelijken.
Wil je het op safe spelen, pak dan G. Een pilletje op zn tijd kan ook geen kwaad. En coke is wel slecht voor de rikketik. Maar ook dat is pas echt schadelijks als je grammen naar binnen snort op een avond.

Maak je niet zo druk en doe je ding. Nee, je valt niet meteen dood. En nee, je zult echt geen schade van die enkele keer/paar keer eraan overhouden. En mocht je toch dood neervallen, dan zou dit door de AAS zelf ook al gebeuren :D
 
Laatst bewerkt:
Op zulke momenten mis ik Sisevano, die klande er liters AAS in en zat op geregelde basis aan de dope. Dat gaf pas leuke verhalen hierzo.
Lang geleden dat ik 'em nog 'es gehoord heb (gezien de ban). Vraag me af of die nu nog leeft. :-p
 
:roflol:

---------- Post toegevoegd 10 September 2013 om 09:57 ----------

Verstandig? Nee. Maar komop zeg. Kan echt geen kwaad. Geniet!

En ik zie zyzz voorbij komen. Die gast was verslaafd aan de coke en zat year round aan de tren.. beetje appels en peren vergelijken.
Wil je het op safe spelen, pak dan G. Een pilletje op zn tijd kan ook geen kwaad. En coke is wel slecht voor de rikketik. Maar ook dat is pas echt schadelijks als je grammen naar binnen snort op een avond.

Maak je niet zo druk en doe je ding. Nee, je valt niet meteen dood. En nee, je zult echt geen schade van die enkele keer/paar keer eraan overhouden. En mocht je toch dood neervallen, dan zou dit door de AAS zelf ook al gebeuren :D

Aan de coke zal ik ook nooit gaan haha
 
Kuren en drugs gaan niet samen. De negatieve effecten van anabolen op het hart worden versterkt hierdoor.

Het is niet moeilijk even geen drugs te nemen als je kuurt.

Gast waar heb je het over? Kuren is toch ook drugs?
En "even geen drugs te nemen als je kuurt""??:roflol:

@Topicstarter: Het is allemaal niet gezond, maar van af en toe gek doen is nog nooit iemand overleden !!
 
Gast waar heb je het over? Kuren is toch ook drugs?
En "even geen drugs te nemen als je kuurt""??:roflol:

@Topicstarter: Het is allemaal niet gezond, maar van af en toe gek doen is nog nooit iemand overleden !!

Haha idd heb het ook nog nooit gehoord of gezien dus :D
 
Back
Naar boven