MuscleMeat

Kuren en uitslapen

na het uitgaan vreet ik me altijd vol met shoarma..dan lekker 12uur later wakker worde..t*ring naar de klote..en dan 2 dage nodig om te herstellen...traine gaat dan ook k*t...maar ach, kheb dan wel leuke avond gehad..

Sommige (jonge) mensen willen alles tegelijk.

Feit is dat je uitgaan en ''a bb life'' slecht kan combineren.

Waar denk je waar de slechte verhalen over bepaalde merken vandaan komen?
Slecht patroon in hun leven, nog slechter eten etc etc

Eind van een kuur: ''vind de aas van (*****) echt k*t...ben maar 4 kilo zwaarder.''

Niet specifiek gericht aan TS!!!!!

hmmm soms wel te combineren..moet gewoon voor zorgen dat je wat meer roids zet dan de gemiddelde AS gebruiker

hehe je moet minimaal 8 uur slapen toch ? Ik kuur niet overigens. Maar in de vakantie kom ik makkelijk aan die 8 uur. Ik ga ook op stap eet gewoon een flinke maaltijd voor het slapen gaan, of als ik gedronken heb een halve bak kwark.
Dat ik dan wat later wakker wordt smiddags, neem ik voor lief. Dan ben ik gewoon de hele middag aan het eten :D

Sommige (jonge) mensen willen alles tegelijk.

Feit is dat je uitgaan en ''a bb life'' slecht kan combineren.

Waar denk je waar de slechte verhalen over bepaalde merken vandaan komen?
Slecht patroon in hun leven, nog slechter eten etc etc

Eind van een kuur: ''vind de aas van (*****) echt k*t...ben maar 4 kilo zwaarder.''

Niet specifiek gericht aan TS!!!!!

inderdaad,kuur dan niet he als je niet n paar weken zonder bier en dergelijke kunt

ik kuur dan wel niet maar hoe ik het zondag ochtend doe is zo:
7uur wekker naar beneden voor 100gram nutrix 35gram krenten 50gram whey en een glas juice. daarna weer slapen wekker om 09.15 dan 100gram rijst 140gram tonijn 140 ananas. daarna ben ik niet meer moe en ga ik dus niet meer terug..grts en suc6

Ben je serieus of maak je net als mij een geintje :D

na het uitgaan vreet ik me altijd vol met shoarma..dan lekker 12uur later wakker worde..t*ring naar de klote..en dan 2 dage nodig om te herstellen...traine gaat dan ook k*t...maar ach, kheb dan wel leuke avond gehad..

hey klaas ik eet altijd na stappen halvebrood döner, dat is idd wel lekker man. :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb dit topic geopend dus ik mag toch ook mee,op jullie kosten.Of zullen we Sky Dirk laten betalen.

Ik heb gehoord dat Klaas en cornuiten slechts een kleine bijdrage vragen voor shakepraktijken

Terug
Naar boven