- Waardering
- 29
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sommige (jonge) mensen willen alles tegelijk.
Feit is dat je uitgaan en ''a bb life'' slecht kan combineren.
Waar denk je waar de slechte verhalen over bepaalde merken vandaan komen?
Slecht patroon in hun leven, nog slechter eten etc etc
Eind van een kuur: ''vind de aas van (*****) echt k*t...ben maar 4 kilo zwaarder.''
Niet specifiek gericht aan TS!!!!!

hmmm soms wel te combineren..moet gewoon voor zorgen dat je wat meer roids zet dan de gemiddelde AS gebruiker

Sommige (jonge) mensen willen alles tegelijk.
Feit is dat je uitgaan en ''a bb life'' slecht kan combineren.
Waar denk je waar de slechte verhalen over bepaalde merken vandaan komen?
Slecht patroon in hun leven, nog slechter eten etc etc
Eind van een kuur: ''vind de aas van (*****) echt k*t...ben maar 4 kilo zwaarder.''
Niet specifiek gericht aan TS!!!!!
ik kuur dan wel niet maar hoe ik het zondag ochtend doe is zo:
7uur wekker naar beneden voor 100gram nutrix 35gram krenten 50gram whey en een glas juice. daarna weer slapen wekker om 09.15 dan 100gram rijst 140gram tonijn 140 ananas. daarna ben ik niet meer moe en ga ik dus niet meer terug..grts en suc6

na het uitgaan vreet ik me altijd vol met shoarma..dan lekker 12uur later wakker worde..t*ring naar de klote..en dan 2 dage nodig om te herstellen...traine gaat dan ook k*t...maar ach, kheb dan wel leuke avond gehad..

hey klaas ik eet altijd na stappen halvebrood döner, dat is idd wel lekker man.![]()

hey klaas ik eet altijd na stappen halvebrood döner, dat is idd wel lekker man.![]()

Oke vriend niet een keer maar vaker, dan krijg jij een lekkere dikke broodje van me. afterparty shake in de auto.
whahah ja na het uitgaan smaakt alles wel 10x zo lekker dna normaal.. hoop echt dat ze vanavond ook open zijn![]()
ja man, die turken zijn niet dom he, die weten ook waneer ze kunnen verdienen ze zijn vanavond zeker open.Oke vriend niet een keer maar vaker, dan krijg jij een lekkere dikke broodje van me. afterparty shake in de auto.
. Is toch geen zelf opgeklopte hopelijk 
Dat broodje klinkt lekker maar die shake. Is toch geen zelf opgeklopte hopelijk
![]()

Haha ik draai een hoop test maar word tot op heden alleen nog maar geil van vrouwen. Maar wat lief dat je aan me denkt. Wil je iets met ons delen?

Ik heb gehoord dat Klaas en cornuiten slechts een kleine bijdrage vragen voor shakepraktijken

Dat broodje klinkt lekker maar die shake. Is toch geen zelf opgeklopte hopelijk
![]()