MuscleMeat

Kuren en uitslapen

Ik heb dit topic geopend dus ik mag toch ook mee,op jullie kosten.Of zullen we Sky Dirk laten betalen.

Nou.... jongens zullen we hem ook meenemen?

Oke vooruit dan jij mag ook komen, keertje met zijn alle naar Matrix in Nijmegen. Broodjes op mijn kosten...

hahaha, h**ren hond!

• Topic Starter Topic Starter
Moeten we doen man, lachen ff 3000 mg test aan het stappen.Levensgevaarlijk

Dit mag wel ff gequote worden....sommige gasten hier zijn alleen maar bezig met bb'en en denken niet eens meer aan hun sociale leven (uitgaan, relaxen met vrienden en vriendinnen enzo). Enigste waar ze aan denken is eten, eten, trainen, trainen. Zelfs opstaan om een maaltijd te nuttigen en dan weer slapen, ook nog wel op zondag! Sorry maar dan heb je dus echt geen leven meer....tenzij je natuurlijk prof bent of op de hoogste amateurklasse meedraait....

Ik vind niet dat je wedstrijden hoeft te draaien om even fanatiek te zijn als die gasten die wel op het podium staan. Je kiest voor zo'n leven bro!!! Dus ik zou zeggen laat een ieder dat doen die zich geroepen voelt al draait hij geen wedstijden. Enige verschil is dan dat diegene niet op het podium staat maar streven beide een mooi fysiek na.....

Hoe doen jullie dat;Gisteravond feesje gehad,lag 3 uur in mn bed.Natuurlijk mn bak kwark naar binnen gewerkt voor het slapen maar werd 11 uur wakker en toen gelijk begonnen met eten.Is dit niet veel te laat of moet ik mn wekker er voor zetten om te eten.Dit gebeurt niet vaak hoor hooguit 2 keer per week.

Zoals ik al typte als de maaltijden dan gewoon opschuiven is het geen probleem. Maar zuip je daar dan ook bij op die feestjes?

• Topic Starter Topic Starter
Ik word altijd na 7 a 8 uur automatisch wakker dus komt goed uit.

Snap ook niet echt waar je je druk om maakt. Doe gewoon je ding...?

Terug
Naar boven