XXL Nutrition

Kuren en uitslapen

Wekker zetten om 6:30 150gram brinta na binnen werken dan weer gaan slapen, weer wekker zetten 8:30 weight gainer na binnen werken, weer gaan slapen ,wekker zetten 10:30 opstaan en dan 4 snee brood met pindakaas na binnen werken, daarna hoef je niet meer te slapen neem ik aan.

Ik hoop dat je hier iets mee kan succes...

om de paar uurs opstaan voor te eten en dan weer gaan slapen?
licht wel op de maag dan niet
een goede vaste slaap is toch ook belangerijk voor de groei?
je kan beter blijven liggen en nadien wat meer binnenspelen denk

Haal die it's all about discipline dan uit je sig!

Haal die it's all about discipline dan uit je sig!

Lieverd het gaat mij er om dat er mensen zijn die zich ****ing druk om dingen maken maar er geen cm meer door groeien.
Hoeveel grote gasten zijn er niet die uberhaupt niet eens stil staan bij al die gekkigheid waar hier over word gesproken?
Zelfde over uitgaan etc..Weet je wel hoeveel buffels er rondlopen in het uitgaanscircuit en dacht je echt dat ze zich die avond druk maken om het vreten wat ze binnen krijgen

ik slaap gemiddeld 10-12 uur per nacht of dag ligt aanmn werk... werkt prima.. maar neem altijd eten voorat ik ga slapen...ga niet mn wekken zetten om te eten wil ook een leven hebben

Ach we zijn toch allemaal niet bang van spuiten toch... ik breng altijd een infuus aan na het stappen. Hele nacht een wheyinfuus. Word je HUGEEEE van man!!!

dacht dat ahmet wist waar over hij praate blijkbaar niet dus

er zijn geen domme vragen aleen domme antwoorden

van mij mag hier ook wel een slotje op.

Zeikwijfen!!

Hoe doen jullie dat;Gisteravond feesje gehad,lag 3 uur in mn bed.Natuurlijk mn bak kwark naar binnen gewerkt voor het slapen maar werd 11 uur wakker en toen gelijk begonnen met eten.Is dit niet veel te laat of moet ik mn wekker er voor zetten om te eten.Dit gebeurt niet vaak hoor hooguit 2 keer per week.

Pfff kerel 2x per week is niet vaak bij jou? Kijk als het een x gebeurd no props want ik neem aan dat je dan lekker tot 3.00 door eet dus alles schuift wat op. Ik neem mijn maaltijden dan trouwens ook mee ls ik een feestje heb!!! Ga je 8uur slapen en pak dan je maaltijd. Maar dit overkomt mij hoogstens 1 a 2x tijdens mijn hele 10 weekse kuur. Alles eruit halen wat erin zit bro als je aan het kuren bent...

maak je niet druk man, je moet wel een beetje leven. Je rust is ook belangrijk dus ik zou je slaap niet onderbreken om te eten.

eindelijk iemand die t snapt. punten voor YoUnG0Dd:D
iedereen die maar loopt te stressen over stappen en cortisol, blablah.
alsof t van die ene avond af hangt

ik kuur dan wel niet maar hoe ik het zondag ochtend doe is zo:
7uur wekker naar beneden voor 100gram nutrix 35gram krenten 50gram whey en een glas juice. daarna weer slapen wekker om 09.15 dan 100gram rijst 140gram tonijn 140 ananas. daarna ben ik niet meer moe en ga ik dus niet meer terug..grts en suc6

• Topic Starter Topic Starter
Pfff kerel 2x per week is niet vaak bij jou? Kijk als het een x gebeurd no props want ik neem aan dat je dan lekker tot 3.00 door eet dus alles schuift wat op. Ik neem mijn maaltijden dan trouwens ook mee ls ik een feestje heb!!! Ga je 8uur slapen en pak dan je maaltijd. Maar dit overkomt mij hoogstens 1 a 2x tijdens mijn hele 10 weekse kuur. Alles eruit halen wat erin zit bro als je aan het kuren bent...

Inderdaad jp alles schuift op,en het zijn niet allemaal feestjes hoor,kan gewoon niet vroeg slapen.Trouwens vannacht gezweet als een gek,zal nu wel gaan werken de test.En smorgens voel ik me eerst moe,net of ik maar een paar uur geslapen heb.

Sommige (jonge) mensen willen alles tegelijk.

Feit is dat je uitgaan en ''a bb life'' slecht kan combineren.

Waar denk je waar de slechte verhalen over bepaalde merken vandaan komen?
Slecht patroon in hun leven, nog slechter eten etc etc

Eind van een kuur: ''vind de aas van (*****) echt k*t...ben maar 4 kilo zwaarder.''

Niet specifiek gericht aan TS!!!!!

jah pcies, en als je dus wel serieus bent en al die ecto's dik owned krijg je van die lieverd dit lieverd dat reacties!

Sommige (jonge) mensen willen alles tegelijk.

Feit is dat je uitgaan en ''a bb life'' slecht kan combineren.

Waar denk je waar de slechte verhalen over bepaalde merken vandaan komen?
Slecht patroon in hun leven, nog slechter eten etc etc

Eind van een kuur: ''vind de aas van (*****) echt k*t...ben maar 4 kilo zwaarder.''

Niet specifiek gericht aan TS!!!!!

Ben ik het 200% mee eens!! Ben zelf ook nog jong en kuur ook. Maak dan de keuze om niet te kuren en als je in een wat rustige levensfase komt mssn denken aan kuren. Maar nee alles moet snel snel en lieft zonder er wat voor te doen of te laten. Sorry als ik mensen beledig maar AAS is geen kattepis

Lieverd het gaat mij er om dat er mensen zijn die zich ****ing druk om dingen maken maar er geen cm meer door groeien.
Hoeveel grote gasten zijn er niet die uberhaupt niet eens stil staan bij al die gekkigheid waar hier over word gesproken?
Zelfde over uitgaan etc..Weet je wel hoeveel buffels er rondlopen in het uitgaanscircuit en dacht je echt dat ze zich die avond druk maken om het vreten wat ze binnen krijgen

Dit mag wel ff gequote worden....sommige gasten hier zijn alleen maar bezig met bb'en en denken niet eens meer aan hun sociale leven (uitgaan, relaxen met vrienden en vriendinnen enzo). Enigste waar ze aan denken is eten, eten, trainen, trainen. Zelfs opstaan om een maaltijd te nuttigen en dan weer slapen, ook nog wel op zondag! Sorry maar dan heb je dus echt geen leven meer....tenzij je natuurlijk prof bent of op de hoogste amateurklasse meedraait....

Terug
Naar boven