MuscleMeat

Kuren=Huren?

Gaat deze stelling op? Kuren is Huren

In mijn omgeving zie ik gasten die een aantal jaar geleden echt gigantisch groot waren en nu lijkt het alsof ze zelfs nooit hebben getraind?

Hoe kan dat toch? ze zeggen toch dat je na elke kuur tenminste iets overhoudt??
Heeft dat te maken dat je door het kuren van nature een lagere natuurlijke test spiegel gaat krijgen en dat je wanneer je ooit zou stoppen ook je natuurlijk vermogen om massa vast te houden significant lager zal zijn?

Hoe kan dat? dat je terugvalt oke, maar zon gigantisch verschil van 20-30 kg pffff

Deze gast vind van niet

Altijd wel een leuke discussie. :D

Respect kerel, je ziet er idd nog top uit!

Ga zo door.

Ja wat je zegt is denk ik zeker waar

---------- Toegevoegd om 15:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:14 ----------

Die gast waarover ik het heb was echt een beest voor een aantal jaren lang.

Misschien weegt ie nu 75-80 kg en een tijd geleden 110-120 kg

Iemand valt heus geen 45 kilo af in een tijd niet trainen hoor.

Ik vind dit soort topics echt zo zwaar retarded. Ben ik de enige?

Maar nu toch wel leuk door Sniezel zijn reacties.

Natuurlijk is het niet huren want je valt wel terug maar je blijft altijd sterker dan je geweest zou zijn.
En Horus,niet zeggen dat een laag VP je niet lukt,je wilt gewoon niet graag genoeg.
Laag vp=pijn lijden maar iedereen kan het bereiken.

Ken persoonlijk een mannetje of 10 die gekuurd heeft, gemiddeld hielden ze of niks vast/zakten erger terug of ze hielden maximaal een kwart van hun gains vast

---------- Toegevoegd om 12:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:27 ----------

Met name in die 2-3e maand, een maandje na de nakuur als de test niet meer verhoogd is van de nakuur en je lichaam zelf moet herstellen zie ik veel terugzakken

Ken persoonlijk een mannetje of 10 die gekuurd heeft, gemiddeld hielden ze of niks vast/zakten erger terug of ze hielden maximaal een kwart van hun gains vast

---------- Toegevoegd om 12:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:27 ----------

Met name in die 2-3e maand, een maandje na de nakuur als de test niet meer verhoogd is van de nakuur en je lichaam zelf moet herstellen zie ik veel terugzakken
Daar kun je eindeloze en vooral zinloze discussie over voeren. Ik ken ook tientallen summer boys die zich vol stoppen met AAS en na een kuur alles weer verliezen. Dat heeft helemaal niets te maken met de discussie of je AAS gains blijvend zijn of niet. Veel mensen vergeten dat hoe meer massa je hebt hoe harder je moet trainen en hoe meer je moet eten om je massa te behouden. Ook wanneer je nog naturel bent. Alleen als je een AAS kuur volgt dan krijg je een groeispurt en zul je heel snel, in een paar weken tijd, steeds meer moeten eten en harder moeten trainen. Doe je dat niet, dan ga je na je kuur heel snel weer massa verliezen omdat je onvoldoende eet. Tijdens de kuur verlies je niets omdat je testosteron sky high is. Dus ja, er zijn een heleboel jochies die voor jan de boeren lul kuren omdat ze dit niet helemaal in de gaten hebben. Ik snap ook niet dat sommige dit niet inzien.

Daar kun je eindeloze en vooral zinloze discussie over voeren. Ik ken ook tientallen summer boys die zich vol stoppen met AAS en na een kuur alles weer verliezen. Dat heeft helemaal niets te maken met de discussie of je AAS gains blijvend zijn of niet. Veel mensen vergeten dat hoe meer massa je hebt hoe harder je moet trainen en hoe meer je moet eten om je massa te behouden. Ook wanneer je nog naturel bent. Alleen als je een AAS kuur volgt dan krijg je een groeispurt en zul je heel snel, in een paar weken tijd, steeds meer moeten eten en harder moeten trainen. Doe je dat niet, dan ga je na je kuur heel snel weer massa verliezen omdat je onvoldoende eet. Tijdens de kuur verlies je niets omdat je testosteron sky high is. Dus ja, er zijn een heleboel jochies die voor jan de boeren lul kuren omdat ze dit niet helemaal in de gaten hebben. Ik snap ook niet dat sommige dit niet inzien.

Maar...maar...het is toch gewoon een pilletje nemen paar weken of als ik echt groot wil worden een paar injecties en dan 1x p/w alles trainen om alles te behouden? Ik voetbal ook dus dat zit wel goed.
Voedingschema is toch niet nodig...ik gebruik immers creatine en neem shakies.???

Maar...maar...het is toch gewoon een pilletje nemen paar weken of als ik echt groot wil worden een paar injecties en dan 1x p/w alles trainen om alles te behouden? Ik voetbal ook dus dat zit wel goed.
Voedingschema is toch niet nodig...ik gebruik immers creatine en neem shakies.???

Hahaha exact, of als je vraagt of ze wel genoeg eiwitten eten dat ze antwoorden:
Waar zit allemaal eiwitten in? Alleen eitjes?

Niet perse waar, de ene helft die ik ken die een kwart weet vast te houden is dedicated, eet volgens de juiste e/k/v verhouding(voor zover ze vertellen) maar verliezen gewoon een groot gedeelte zodra de crash van een lage T level komt.

Voor de andere helft gaat je verhaal wss wel op ja, lage t levels/zwaar herstel, met slecht schema en trainen

Dedicated, maar wel te weinig kennis dan.

Gewoon door dieëten man, half jaar carb cycling met wat stackers en je bent zo 8%.
Ik kan helaas niet zo goed tegen stackers en dingen die me drukker maken, dus moet t van me cardio en dieet hebben.

Thanks bro!

Ja volledig OFF al zo goed als een jaar.

Maar ik heb wel al HGH liggen om deze zomer te gaan gebruiken. Misschien met een oral ter ondersteuning erbij. (komt dan vast en zeker een Log)

In ieder geval ga ik niet meer zo heavy als vroeger kuren.

Nice man! Dan geloof ik idd dat wat je er nu aan overgehouden hebt blijft.

Was altijd in de veronderstelling dat na een langere tijd (+6 maanden) men altijd terug zou ''krimpen'' tot pré roid stats.

Ik ga er wel vanuit dat je echt met een heel goede basis begonnen bent?

Niet perse waar, de ene helft die ik ken die een kwart weet vast te houden is dedicated, eet volgens de juiste e/k/v verhouding(voor zover ze vertellen) maar verliezen gewoon een groot gedeelte zodra de crash van een lage T level komt.

Voor de andere helft gaat je verhaal wss wel op ja, lage t levels/zwaar herstel, met slecht schema en trainen
Ja hallo Sherlock, tuurlijk verlies je wat massa direct na je kuur als je eigen testosteron aanmaak nog niet op peil is. Daarom doe je nakuren, om dat zo snel mogelijk weer op gang te helpen. En dat is de reden waarom veel kuurders hCG gebruiken tijdens de kuur. Om het herstel dus zo snel mogelijk te laten verlopen. Dit is toch allemaal niks nieuws?
Maar een kwart van de massa overhouden? Beetje overdreven vind je niet? Je bedoelt dat ze een kwart, of hooguit een derde, verliezen? Als je meer verliest dan doe je toch iets verkeerd. Heb je overigens zelf gekuurd? Of ben je een van de vele papegaaien hierop DBB?

Nice man! Dan geloof ik idd dat wat je er nu aan overgehouden hebt blijft.

Was altijd in de veronderstelling dat na een langere tijd (+6 maanden) men altijd terug zou ''krimpen'' tot pré roid stats.

Ik ga er wel vanuit dat je echt met een heel goede basis begonnen bent?

Nee, was al als klein ectotje begonnen met me eerste tabs. Heb basis gelegd met kuren en inmiddels 10 jaar altijd 5 dagen in de week trainen. (En ik heb dan niet 10 jaar lang alleen maar gekuurd. Soms eens per jaar. Soms 2 keer per jaar een kort kuurtje, ook een paar jaar totaal niet gekuurd)

Als jij vanaf de eerste keer dat je een dumbell aanraakt gaat kuren. En daar opvolgend 10 jaar lang door kuurt en keihard blijft trainen. Dan val je echt niet terug tot pre- roid stats. Das echt een kortzichtig fabeltje.

Je valt terug naar een fysiek die jij met je eigen Test Productie, voeding, levenstijl en training kan onderhouden.
(en ook dit is persoons gebonden, de 1 heeft meer aanleg dan de ander waardoor ie makkelijker een groter fysiek zal kunnen onderhouden dan de ander)
Ga je vaak zuipen en maar 4 keer in de week lafjes trainen, val je veel verder terug dan degene die 6 keer in de week keihard traint en een op en top voedingsschema handteerd.
Maar dat spreekt voor zich toch?

Ook dat je eerst een "goeie basis" moet hebben voordat je begint, omdat je dan beter zou groeien of meer zou overhouden is allemaal onzin praat.

Die knulletjes die na een half jaar trainen al beginnen met kuren zijn vaak van die one day fly's.
Weten niets van voeding, of blijven de bodybuilding levensstijl maar even vast houden en gaan daarna makkelijk soms maanden niet trainen.

Ja hallo Sherlock, tuurlijk verlies je wat massa direct na je kuur als je eigen testosteron aanmaak nog niet op peil is. Daarom doe je nakuren, om dat zo snel mogelijk weer op gang te helpen. En dat is de reden waarom veel kuurders hCG gebruiken tijdens de kuur. Om het herstel dus zo snel mogelijk te laten verlopen. Dit is toch allemaal niks nieuws?
Maar een kwart van de massa overhouden? Beetje overdreven vind je niet? Je bedoelt dat ze een kwart, of hooguit een derde, verliezen? Als je meer verliest dan doe je toch iets verkeerd. Heb je overigens zelf gekuurd? Of ben je een van de vele papegaaien hierop DBB?

Verkijk je hier niet op, die lage test levels na je kuur komen gewoon voor op het moment dat je lichaam z'n normale vochtbalans weer gaat vinden. Daarom lijkt het alsof je afvalt door die lage Test levels. Is voornamelijk gewoon vocht die je hoe dan ook zou verliezen na je kuur.

Iemand die ik ken onderhoudt een prima fysiek met test levels die om te janken zijn. (lage test productie van zichzelf)

Laatst bewerkt:

Rustig aan en voel je niet persoonlijk aangevallen.
Ik weet waarom je nakuurt, ik heb het over de periode na de nakuur. Je waardes stijgen tijdens je nakuur en crashen weer eventjes zodra je stopt met de nakuur omdat je lichaam zichzelf weer moet kickstarten alleen is de uitgangspositie verbeterd omdat je hypofyse al een tijd aan de slag is, varierend van hoe k*t je hersteld kan dat een maandje duren of 3 maanden. Die cruciale periode heb ik het over. En nee ik kan maar op 1 hand tellen het gedeelte wat na 6 maanden na de kuur ongeveer de helft heeft weten vast te houden

Ik heb ervaring ja:) Ik citeer geen feiten, puur observaties van wat ik gezien heb in mijn omgeving

Rustig aan en voel je niet persoonlijk aangevallen.
Ik weet waarom je nakuurt, ik heb het over de periode na de nakuur. Je waardes stijgen tijdens je nakuur en crashen weer eventjes zodra je stopt met de nakuur omdat je lichaam zichzelf weer moet kickstarten alleen is de uitgangspositie verbeterd omdat je hypofyse al een tijd aan de slag is, varierend van hoe k*t je hersteld kan dat een maandje duren of 3 maanden. Die cruciale periode heb ik het over. En nee ik kan maar op 1 hand tellen het gedeelte wat na 6 maanden na de kuur ongeveer de helft heeft weten vast te houden

Ik heb ervaring ja:) Ik citeer geen feiten, puur observaties van wat ik gezien heb in mijn omgeving
Dat ga je om met een groepje falers :)

Terug
Naar boven