MuscleMeat

Kuren=Huren?

Als je de Paul Dillet nu vergelijkt met vroeger lijkt hij een iemand met anorexia. en dat terwijl hij zogenaamd een topbodybuilder was met een groot genetisch potentieel.:o

Mijn ervaring met mijn 1e kuur is zeer goed. Voorafgaand aan de kuur had ik ruim 10 jaar ervaring met bodybuilding. Na de kuur duidelijk vocht verloren en een beetje massa. Een hele licht daling in kracht. In de 2e maand dat ik of was begon mijn kracht te groeien en nu weeg ik precies even zwaar als tijdens de kuur. Alleen heb ik geen bolle vochtkop maar kwalitatief massa aangezet.
Je kan zeker je gains behouden. Zit je hier een maximum aan? Dat weet ik niet maar ik spreek uit eigen ervaring.
Gasten die snel naar een kuur grijpen zegt al genoeg over hun discipline en houding. Ze nemen de makkelijkste weg. Ze hebben geen ruggengraat om na de kuur nog meer gedisciplineerd op hun voeding en training te letten.

Bodybuilding is niet alleen paar keer in de week naar de sportschool gaan. Het is een levensstijl waar je elke dag voor moet inzetten. Ik schat dat maar een paar % op de sportschool de echte discipline hebben om hun levensstijl aan te passen.

Gasten die snel naar een kuur grijpen zegt al genoeg over hun discipline en houding. Ze nemen de makkelijkste weg. Ze hebben geen ruggengraat om na de kuur nog meer gedisciplineerd op hun voeding en training te letten.

Lang niet altijd, ben zelf ook 'te vroeg' begonnen maar leef er ook naar :) Net zo strict tijdens blasts als tijdens cruises.

Terug
Naar boven