AndroidHealthClinic

Kuren op Jonge leeftijd

ik denk dat je niet begrijpt wat ik wil zeggen, ik dis je niet, daarnaast wil ik je wel geloven, want als jouw stats echt kloppen( en je proporties ook goed zijn )
dan kun je een nieuwe topper zijn.
Maar geloof me als ik zeg dat jouw stats echt zo goed zijn dat ik wel een foto ervan wil zien.

Waarom laat je iemand niet in zijn waarde en beantwoord je de vraag? Er zijn genoeg site's waar je naaktfoto's kan vinden.. zowel vrouwen als mannen..

Ben zelf 19. 173cm 88kg 8.1%
Je kan fotos zien in mijn log. Redelijk vergelijkbare stats. Als je stats real zijn en je dat natty behaalt hebt, respect.
Wil je best geloven hoor. Wil je ook best advies geven alleen het zijn wel bijzondere stats. Vandaar het ongeloof van iedereen

Weetje de stats kunnen gewoon maar niet om het een of ander he... bb is een toch een show sport om het zo maar te noemen. Ik zou erg trots zijn met een fysiek die hoort bij zijn stats. Houd dit in dat ik met fotos strooi, nee. Maar als erom word gevraagd om een beter beeld te verkrijgen vooraleer er goed kuur advies gegecen kan worden zal ik dus echt niet moeilijk doen om een foto te droppen..

T.S ik snapje dus voor geen kut.

Je kan fotos zien in mijn log. Redelijk vergelijkbare stats. Als je stats real zijn en je dat natty behaalt hebt, respect.
Wil je best geloven hoor. Wil je ook best advies geven alleen het zijn wel bijzondere stats. Vandaar het ongeloof van iedereen

heb je log even bekeken.

goed fysiek man, zeker voor 19.
maar je bent niet sub 10% sorry, ik zou je op 11-12% zetten, dus maar een procentje of 2 lager dan TS en die zegt nog een 7kg zwaarder te zijn.

heb je log even bekeken.

goed fysiek man, zeker voor 19.
maar je bent niet sub 10% sorry, ik zou je op 11-12% zetten, dus maar een procentje of 2 lager dan TS en die zegt nog een 7kg zwaarder te zijn.
Dan ligt dat toch echt aan de fotos :p
Ben benieuwd of je wel de laatste hebt bekeken.
Train bij muscletotaal, daar laten meten, denk dat die jongens wel weten hoe dat moet ;)

squats zijn geen must.

squats zijn net als sex en een miljoen euro.
je hebt geen sex en/of miljoen euro nodig om een goed leven te hebben, maar als je de keuze had was die snel gemaakt.

heavy weights ja, het gewicht dat je gebruikt zal naar mate je langer traint en sterker word zwaarder moeten worden.

Het is echt lang geleden dat ik zo'n slechte vergelijking gezien heb...

Brrr, tenenkrommend gewoon die basmca

Pics or gtfo

Wtf ben jij pas 19, dacht een jaar of 25 haha.

Sowieso gewoon kuren misschien groeit je pikkie nog

Ben begonnen aan 18. Had ik het geweten aan 16 dam ben nu 24 en nog geen seconde spuit gehad!

:roflol:

Zorg dan dat hij gaat kuren dan is hij de nieuwe arnold.

Oke als dit echt hij is, is ze fysiek zeker niet verkeerd, maar wel heel vreemd dat hij zichzelf in een reactie dik noemde en dat helemaal niet te zien is aan deze foto

Oke als dit echt hij is, is ze fysiek zeker niet verkeerd, maar wel heel vreemd dat hij zichzelf in een reactie dik noemde en dat helemaal niet te zien is aan deze foto

ja dat is hij echt... anders had ik zomaar een foto van jay cutler kunnen pakken en zeggen dat hij het is. die vorige post was btw sarcastisch omdat iemand zei dat 13% onmogelijk was.

Inb4 dit is juniorbodybuilders tweede account :')

ja dat is hij echt... anders had ik zomaar een foto van jay cutler kunnen pakken en zeggen dat hij het is. die vorige post was btw sarcastisch omdat iemand zei dat 13% onmogelijk was.
Foto van jay cutler en zeggen dat hij het is, dat zou ik absoluut zonder twijfel geloven mschn zelfs ook dat die dat natty bereikt heeft met rijst en kip elke dag

Terug
Naar boven