AndroidHealthClinic

kuren?

sjors1986

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
54kg
Vetpercentage
Hi Guys,

Ik volg het forum al een tijdje maar nooit gepost.
Ik train ongeveer 5 jaar nu, helemaal puur natuur 5 a 6 dagen per week. Dipjes dat ik een tijdje niet kwam en dan weer piekjes dat ik er weer keihard tegenaan ging. Beetje creatine, preworkout boosters en verder gewoon VEEL eiwitten. :D Geen roids.

mijn stats:

124kg bodyweight
vet rond de 18% - 20%

benchpress 1x 165
squad 1x 260
deadlift 1x 300

Trainen is gewoon een hobby van me, meer niet. Ik hoef geen superbodybuilding fysiek. Ik ben blij met mezelf maar ik wil ik wel graag steeds sterker worden. Hier heb ik ook altijd op getraind, ik ben altijd bezig geweest met meer en meer ijzer tillen etc. Powerliften noemen ze het ghehe

Ik zit op dit moment een beetje tegen een plateau denk ik, vooruitgang is echt verschrikkelijk. Trainingen aanpassen etc doe ik standaard al (ik doe gewoon oefeningen waar ik zin in heb als ik ga trainen, telkens wat anders). reps etc varieert ook heel erg.

maar sterker word ik gewoon niet. in het laatste jaar ben ik met mn bankdrukken bijvoorbeeld maar 5 kilo sterker geworden.

heb ik een goeie basis om te gaan kuren met deze stats denken jullie?
Zo ja zat ik te denken om 500mg test E te gaan namen om de 2 weken voor 10 weekjes? goed idee of ga ik mezelf daarmee slopen? :eek:

Zijn zeker wel mooie krachtsstats om mee te gaan kuren, maar test-e zet je 1x per week en ik adviseer je ook om je bf te verlagen naar 12% maximaal.

Maar als je wilt kuren hoor je zoiets te weten, no offence dus even wat inlezen en cutten en dan kan je er volop tegen aan!

Ik wil jou wheels wel eens zien.
260kg squat!!?

• Topic Starter Topic Starter
Sorry man ik bedoelde ook eigenlijk 500mg per week.

Bodyfat verlagen heb ik serieus geen zin in, dan daalt mn kracht ook. Eerlijk gezegd is de lol een beetje van het trainen af omdat ik niet meer vooruit kom, als ik dan ga afvallen dan word het helemaal niks meer met mij en zoals ik al zei ik ben happy met mn fysiek. Alles is goed zichtbaar (schouders, armen meten 51cm blabla) alleen heb ik geen sixpak maar die hoef ik ook nie :cool:. Na mn eerste kuurtje let ik wel een beetje extra op mn voeding.

Ik zit al een tijdje te zoeken op het forum maar zie door de bomen het bos niet meer. de een zegt dit de ander dat. als ik er 5mg nolva bij neem per dag zou ik goed moeten zitten of waarmee moet ik het anders stacken? Ik hoef niet perse een stuk zwaarder te worden he, ik wil gewoon m.n. kracht opvoeren, dan komt het plezier om te trainen weer terug! Nu zit ik vast, en gasten.. ik zit echt VAST, er gebeurd niks. Maar ik wil wel verantwoord gaan kuren en niet zo gek lopen doen met de roids dat ik over een paar jaar onder de grond lig, dus geen orals, dianabol, oxymetholone etc. Daarom dacht ik gewoon aan test-e.

---------- Post toegevoegd 15 September 2013 om 14:37 ----------

Ik wil jou wheels wel eens zien.
260kg squat!!?

Vind je 260 veel dan? doe normaal. Is niet zoveel voor een powerlifter toch, op youtube staan gasten daar is dit niks bij. broekmaat is 42.

Op een gegeven moment zit iedereen vast.. Het zou wat zijn dat je maar meer blijf pakken dan leg je op je 50e 800 kilo te drukken. Dat kan natuurlijk ook niet waar zijn.. Ik druk ook minder dan vroeger en heb daar vrede mee. Maar als het meer om kracht gaat waarom dan geen Tren?

Op een gegeven moment zit iedereen vast.. Het zou wat zijn dat je maar meer blijf pakken dan leg je op je 50e 800 kilo te drukken. Dat kan natuurlijk ook niet waar zijn.. Ik druk ook minder dan vroeger en heb daar vrede mee. Maar als het meer om kracht gaat waarom dan geen Tren?

waarom geen dianabol ? tren is net zo een grote troep als dbol (aangezien je zegt geen slechte zooi als orals) tren als 1e kuur is een absolute no go.

Nee dat snap ik, dat je op een gegeven moment vast zit. Maar ik heb voor mezelf wel wat targets, ik wil wel een keertje de 200 op de bank halen, ghehe :rolleyes: En zoals ik nu bezig ben heb ik het idee dat dat moment nooit gaat komen. Op internet lees ik dat sommige mensen met 500mg test-e al 30-40 kilo meer pakken op de bank bijvorbeeld.

test-e leek mij het veiligste.
Maar gasten, daarom open ik ook dit topic!! i need advise!!

Nee dat snap ik, dat je op een gegeven moment vast zit. Maar ik heb voor mezelf wel wat targets, ik wil wel een keertje de 200 op de bank halen, ghehe :rolleyes: En zoals ik nu bezig ben heb ik het idee dat dat moment nooit gaat komen. Op internet lees ik dat sommige mensen met 500mg test-e al 30-40 kilo meer pakken op de bank bijvorbeeld.

test-e leek mij het veiligste.
Maar gasten, daarom open ik ook dit topic!! i need advise!!

als veiligheid voorop staat bij je dan moet je het inderdaad gewoon bij test houden,dit zal je asl genoeg gains geven.

Ga absoluut geen tren gebruiken als 1e kuur bro echt niet,

dianabol word vaker gebruikt bijh een 1e kuur als kickstart, je kan t bv 4-6 weken nemen op 40 mg per dag. dit is echter niet noodzakelijk want op de test zul je al hard genoeg gaan. Dbol is zeerzeker wel een stuk schadelijker dan test maar je hoeft je echt niet zorgen te maken als je 4 weken dbol neemt dat je over een paar jaar tussen 4 planken ligt haha. overigens is dbol imo wel de beste en snelste manier van krachttoename.

overigens wil ik je zeggen dat ik het respecteerwat je nu al naturel heb bereikt, erg mooie stats maat. dat doen weinig je na, zeker een goed moment om te beginnen met kuren ik denk indd dat je het meeste naturel er wel uit heb gehaald.(natuurlijk zul je altijd er nog meer uit kunnen halen ook naturel maar grote sprongen zul je niet meer maken nee.

ik zou overigens wel op je voeding letten, zo zwaar zijn in combinatie met aas en bv vet eten is geen goede cocktail. als het kan zou ik je toch adviseren iets in vet te zakken maar ik maak op uit je verhaal dat je dat niet gaat doen, in dat geval zal ik zorgen dat je voeding schoon is zodat je niet relatief nog veel meer vet gaat pakken want veel hoger in % wil je niet komen zitten

20 % is echt ruk om te kuren met aromatiserende stuff imo. Snap verder je gedachte gang wel dus als je fysiek je toch geen drol uitmaakt idd 500 mg test e elke week, 2 weken na laatste inject nolva pakken.

nou ik ga denk ik het volgende proberen

10 weken test-e 500mg
daarna 3 weken 20mg nolvadex per dag

geen kickstart.
Het is mn eerste kuurtje dus doe voorzichtig aan. Hopen dat ik er wat extra kracht bij krijg :D

nou ik ga denk ik het volgende proberen

10 weken test-e 500mg
daarna 3 weken 20mg nolvadex per dag

geen kickstart.
Het is mn eerste kuurtje dus doe voorzichtig aan. Hopen dat ik er wat extra kracht bij krijg :D

zal genoeg moeten zijn om leuke gains zowel in kracht als in spiermassa te behalen

Eet je veel rotzooi?
Ga je opblazen als een gek.

Eet je veel rotzooi?
Ga je opblazen als een gek.

Sinds ik train eet ik volgens mij altijd schoon, gebruik goede vitamine suplementen (al jaren). Slik alle vitamines apart in capsules, slik apart calcium, magnesium, glucosamine etc

shakes met havermout en een beetje eiwitpoeder is mn dagelijkse voeding. is snel klaar ook. en veel gekookte eieren + fruit eet ik tussendoor. Verder niet echt een eetschema maar eet zeer regelmatig, let wel op en eet geen snacks etc, snack is appeltje of banaan/manderijnen etc (als je dat bedoelt met rotzooi...).

Af en toe een dipje met trainen dan ben ik wat minder goed bezig met voeding of een macje gebeurd ook wel hoor, ik ben geen heilige maar primair houd ik me aan bovenstaande

Terug
Naar boven