Je kon er gewoon geen genoeg van krijgenLekker getraind 🤝🏼 oordopjes gevonden, waren in mn schoen gegleden 😅 zelfs nog ff terug gereden naar Bassie's

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kon er gewoon geen genoeg van krijgenLekker getraind 🤝🏼 oordopjes gevonden, waren in mn schoen gegleden 😅 zelfs nog ff terug gereden naar Bassie's

Die is goed althans ik voel en connect goed met die!
Dacht ff dat dagkaartje goed gebruiken 👌🏼
Je was echt terug geredenLekker getraind 🤝🏼 oordopjes gevonden, waren in mn schoen gegleden 😅 zelfs nog ff terug gereden naar Bassie's

Ja dacht laat ik dat toch maar ff doen. Prijzige oordopjes en niet snel in de buurt of bij jou als ze toch daar nog lagen. Vlak nadat ik bij jou weg reed toch nog ff tas leeg gehaald. Kon geen nr vinden van Bassie's, dus dacht ga maar ff langs. Thuis nog Mike's gebeld. Vrouw zegt: "weet je zeker dat het niet in je tas zit.." weer alles leeg gehaald, zat de case in de punt van mn schoen 😅 denk erin gegleden toen ik de tas voor de post workout van de achterbank pakte
Ze was tot gisteren een echte zij, nu niet meer.

Oh zodoende. Ja klopt met zo'n kap lopen ze overal tegenaan.Ze was tot gisteren een echte zij, nu niet meer.
Dit leek me beter dan zo'n lampenkap na de operatie![]()
Snap wel waar al me rimpels vandaan komen nuWat worden de freezes toch altijd charmant gekozen he.
Heftige set wel