Henk123456
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.283
- Massa
- 148kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
**Borst + triceps**
@ bassie
Pre workout:
500mg slu-pp-332
Middag:
500mcg slu-pp-332
Bw: 112.7kg
Hammerstrength flat press:
10xleeg
10x40
10x80
10x120
10x160
6x180 -2 reps, minder rust genomen heb haast ivm werk + vorige keer halotestin en hoge dag.
Hammerstrength incline press, stoel stand 6:
12xleeg
12x40
12x80
12x120 +1 rep
Smith incline, gewicht ex stang:
12xleeg
12x40
10x80 -2 reps, idem eerste oefening.
Deltoid fly:
8x70
Cable pushdown v greep:
12x40
10x60 +2 reps
Cardio:
20 min
Al met al geen slechte training pomp was evengoed goed dus ondanks wat minder reps evengoed tevreden.
kijk: https://youtu.be/LiP6--AO-J0?si=dH_u3TrIlcXByYXk
![]()
Ik wou zeggen een echte dame maar dat is ze niet meer nu

Nee een oude sony maar zolang die het nog doet is het prima
Denk het aantal calorieën, aangezien hij een shit load of voeding naar binnen moeten krijgen dan is groenten niet echt helpendHeb je moeite met groenten of mis ik een bepaalde reden misschien waarom dat er niet in lijkt te staan? Oprecht nieuwsgierig naar want volgens mij zet je alles behoorlijk bewust in.
Vaak zullen je micro's met zoveel kcal sowieso wel goed zitten, anders fijner om dit met supps bij te vullen dan 500gr extra te moeten eten per dag naast in dit geval bijna 9k kcalHeb je moeite met groenten of mis ik een bepaalde reden misschien waarom dat er niet in lijkt te staan? Oprecht nieuwsgierig naar want volgens mij zet je alles behoorlijk bewust in.
Voeding van gisteren tot aan zometeen 06:45,
Opstaan:
50iu lantus
12iu humalog
20mg Halotestin
1.Ontbijt/pre workout 06:30
30gr whey
200gr rijstebloem
2. Intra
60gr dextrose
20gr creatine
Zout
Eaas
12iu slin
3. Post workout 11:00
180gr oats
20gr rijstebloem
20gr whey
100gr ei-eiwit
1 jodekoek
1 appel
10iu slin
4. 14:00
30gr whey
200gr rijstebloem
10iu slin
5. 16.30
30gr whey
200gr rijstebloem
6. 19:00
30gr whey
200gr rijstebloem
10iu slin
7. 21:15
183.3gr rijst
200gr kipfilet
10iu slin
8. 00:30
183.3gr rijst
200gr kipfilet
1x cup a soup
10iu slin
9. 03:15
183.3gr rijst
200gr kipfilet
1x cup a soup
10iu lantus
10. Pre bed 06:45
200gr rijstebloem
30gr whey
1 appel
2 stroopkoeken
Totaal kcal +ekv ex appels,flavour powders, low kcal sausjes:
8829 kcal
443 eiwit
1613 carbs
72 vet
Mijn vertering is het nooit eens met groente, ga er echt slecht op. Ik eet wel fruit en merk train ook beter zonder groente lol.Heb je moeite met groenten of mis ik een bepaalde reden misschien waarom dat er niet in lijkt te staan? Oprecht nieuwsgierig naar want volgens mij zet je alles behoorlijk bewust in.
Lange dag ook door nachtdienst plus het is me hoge dag.
Halo wordt wel meer gebruikt in bbing laatste weken prep maar op deze hoge dag doe ik het voor de 'eventuele' extra glycogeen opslag en het is een mooi excuus om m'n favoriete aas te gebruiken.Vanwaar eigenlijk halo als bodybuilder zijnde? Specifiek krachtdoel op dit moment?
Halo wordt wel meer gebruikt in bbing laatste weken prep maar op deze hoge dag doe ik het voor de 'eventuele' extra glycogeen opslag en het is een mooi excuus om m'n favoriete aas te gebruiken.
Echt niets kan aan halo tippen kwa drive en aggressie in de gym.
kijk: https://youtu.be/bnVUHWCynig?si=jsO8ZEsC2fUeBwS1
Nee ook in bbing voor de 'granite' look die het geeft voor wedstrijd/prep/fotoshoot.Helaas geen mini sample in handen kunnen krijgen voor mijn meet day anders had ik het ook eens kunnen ervaren
Was onder de veronderstelling dat halo uitsluitend in kracht- en vechtsport werd gebruikt dus interessant om te horen

Anadrol vind ik sowieso poep merk er weinig van naast geen eetlust en maagzuur heb liever dianabol.En naar sides toe in vergelijking met pakweg superdrol of anadrol?
Wat kan ik ervan verwachten? Dat je direct een krachttoename ervaart en mentaal hoe moet ik dit zien?Nee ook in bbing voor de 'granite' look die het geeft voor wedstrijd/prep/fotoshoot.
Plus het maakt de laatste weken prep kwa trainen weer dragelijk en ook 'gevaarlijk' aangezien ik dan gewoon weer sterker wordt lol.
Side note, je moet er wel mentaal tegen kunnen (sterk in je schoenen)
Het is voor mij persoonlijk ook de enige oral die ik pre workout kan nemen en al merk tijdens trainen.