- Waardering
- 3.185
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zit je altijd zo laag in vetten?
Yes al neem ik wel genoeg visolie maar die tel ik niet mee plus nog 2 eetlepels olijfolie om mijn kip te bakken/marineren.
Is daar een reden voor als ik vragen mag?Yes al neem ik wel genoeg visolie maar die tel ik niet mee plus nog 2 eetlepels olijfolie om mijn kip te bakken/marineren.
Natuurlijk,
Dat doen de meeste vrouwen

daar heb je me
Dankjewel man 💪

Dat is snel, met lantus heb ik nog nooit symptomen van een hypo ervaren 2x 15iu pd. Nova rapid is het wel paar keer kantje boord geweest.Voor de gene die hier trouwens ook wel eens lantus zetten, houd evengoed eten bij de hand.
Vanmorgen voor m'n pre bed meal m'n lantus gezet aangezien ik die altijd in de ochtend zet rond dat tijdstip en nog geen 5 a 10 minuten later een hypo die niet te vergelijken is met novorapid of humalog kwa opkomst.
Nou ik dus ook niet tot vanmorgen en deze kwam ook meteen binnen vanuit het niets, gelukkig had ik wel me eten klaar en anders wel dextrose gehad.Dat is snel, met lantus heb ik nog nooit symptomen van een hypo ervaren 2x 15iu pd. Nova rapid is het wel paar keer kantje boord geweest.
Heb wel al paar keer meegemaakt dat die draaiknop niet meer werkt van de lantus pen en ik hem leeg moet trekken met een syringe en sub prikken. Dat is laatste paar maanden wel geregeld keer raak.