- Waardering
- 15.917
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ik ook 2x een blast op gezeten, eerst 6iu en toen even 8iu.Ben je trouwens bewust lager gegaan op GH? Dacht dat je eerst op 8iu zat ofso?

Hoe ga je de HDL omhoog brengen? Puur voeding of ga je minderen op health supplementatie?Toevallig net bloedwerk ook binnen, cut kan gaan beginnen volgende week!
![]()
Niet, ldl is laag genoeg dus vormt geen risico. Misschien dat straks wat cleaner eten weer het wat omhoog trekt aangezien ik nu voornamelijk junk eet.Hoe ga je de HDL omhoog brengen? Puur voeding of ga je minderen op health supplementatie?

Komt idd door trainen is niet erg!Succes! Lijkt me een degelijke uitslag, verhoogde CK is doordat je stevig traint, of zit ik mis?
Ik bedoel dat als je door health supplementatie je hdl drukt dat je daar dan op minderen en daarmee positief werkt op je waardes.Niet, ldl is laag genoeg dus vormt geen risico. Misschien dat straks wat cleaner eten weer het wat omhoog trekt aangezien ik nu voornamelijk junk eet.
Minderen op health supplementatie gaat het toch juist erger maken of lees ik het verkeerd?![]()
CardarineHoe ga je de HDL omhoog brengen? Puur voeding of ga je minderen op health supplementatie?
Nette waardenToevallig net bloedwerk ook binnen, cut kan gaan beginnen volgende week!
![]()

Als je aan de ene kant hdl vermindert door supps ga je het niet verhogen door andere supps toch. Dat was meer mijn punt.