XXL Nutrition

kuur advies

mathijs

Cool Novice
Waardering
1
Ok ben ik weer met een vraagje:
Ik train nu al 8 jaar fanatiek en ben vanaf 70kg met 1.85 naar 90kg en 1.85 gekomen. Mijn vorige kuren waren allemaal dianabol, deca en testo. Nu hoor ik hier en daar verhalen dat je de dianabol kunt vervangen door Winstrol. Is dit een betere keuze? Ik wil graag massa maken en aangezien ik nauwelijks vocht vasthou en niet snel vet word twijfel ik tussen dianabol en winstrol. Wie kan mij goed adviseren.
Ps sorry voor dit lange verhaal, maarja.........

Schoenmaker blijf bij jouw leest, ofwel als d-boll voor jouw werkt en je er niet of nauwelijks vocht en vet van gaint zou ik dit er in houden. Winstrol is een optie, dit maakt je harder en de massa die je gaint zal van betere kwaliteit zijn. Maar verwacht niet de gains die je met d-boll hebt gehaald.

Zoek anders eens op oxy ;)

misschien hou je wel geen vocht of vet vast omdat je voeding misschien niet optimaal (niet genoeg) is
Is denk ik de moeite waard om dat een keer te bekijken.

Ok ben ik weer met een vraagje:
Ik train nu al 8 jaar fanatiek en ben vanaf 70kg met 1.85 naar 90kg en 1.85 gekomen. Mijn vorige kuren waren allemaal dianabol, deca en testo. Nu hoor ik hier en daar verhalen dat je de dianabol kunt vervangen door Winstrol. Is dit een betere keuze? Ik wil graag massa maken en aangezien ik nauwelijks vocht vasthou en niet snel vet word twijfel ik tussen dianabol en winstrol. Wie kan mij goed adviseren.
Ps sorry voor dit lange verhaal, maarja.........

daarvoor heb je meerdere malen moeten kuren..?

• Topic Starter Topic Starter
Mogen jullie vinden hoor. Uiteraard kan het altijd groter. Maar aangezien ik maar 1 keer per jaar kuur ben ik tevreden.
En wat roberto betreft wil ik eerst ook wel wat foto's van je zien voor je commentaar geeft.

jongens, niet zo snel op de kast...vroeg het alleen maar..

Mogen jullie vinden hoor. Uiteraard kan het altijd groter. Maar aangezien ik maar 1 keer per jaar kuur ben ik tevreden.