XXL Nutrition

kuur advies

mathijs

Cool Novice
Waardering
1
Ok ben ik weer met een vraagje:
Ik train nu al 8 jaar fanatiek en ben vanaf 70kg met 1.85 naar 90kg en 1.85 gekomen. Mijn vorige kuren waren allemaal dianabol, deca en testo. Nu hoor ik hier en daar verhalen dat je de dianabol kunt vervangen door Winstrol. Is dit een betere keuze? Ik wil graag massa maken en aangezien ik nauwelijks vocht vasthou en niet snel vet word twijfel ik tussen dianabol en winstrol. Wie kan mij goed adviseren.
Ps sorry voor dit lange verhaal, maarja.........

Schoenmaker blijf bij jouw leest, ofwel als d-boll voor jouw werkt en je er niet of nauwelijks vocht en vet van gaint zou ik dit er in houden. Winstrol is een optie, dit maakt je harder en de massa die je gaint zal van betere kwaliteit zijn. Maar verwacht niet de gains die je met d-boll hebt gehaald.

Zoek anders eens op oxy ;)

misschien hou je wel geen vocht of vet vast omdat je voeding misschien niet optimaal (niet genoeg) is
Is denk ik de moeite waard om dat een keer te bekijken.

Ok ben ik weer met een vraagje:
Ik train nu al 8 jaar fanatiek en ben vanaf 70kg met 1.85 naar 90kg en 1.85 gekomen. Mijn vorige kuren waren allemaal dianabol, deca en testo. Nu hoor ik hier en daar verhalen dat je de dianabol kunt vervangen door Winstrol. Is dit een betere keuze? Ik wil graag massa maken en aangezien ik nauwelijks vocht vasthou en niet snel vet word twijfel ik tussen dianabol en winstrol. Wie kan mij goed adviseren.
Ps sorry voor dit lange verhaal, maarja.........

daarvoor heb je meerdere malen moeten kuren..?

• Topic Starter Topic Starter
Mogen jullie vinden hoor. Uiteraard kan het altijd groter. Maar aangezien ik maar 1 keer per jaar kuur ben ik tevreden.
En wat roberto betreft wil ik eerst ook wel wat foto's van je zien voor je commentaar geeft.

jongens, niet zo snel op de kast...vroeg het alleen maar..

Mogen jullie vinden hoor. Uiteraard kan het altijd groter. Maar aangezien ik maar 1 keer per jaar kuur ben ik tevreden.
En wat roberto betreft wil ik eerst ook wel wat foto's van je zien voor je commentaar geeft.

wat heeft mijn fysiek met jouw kuurgedrag + resultaten te maken..?

Volgens mij begon jij er zelf over, maar goed......jammer dat ik geen antwoorden krijg op de vraag die ik stelde.

Ik zou het bij dianabol houden .

Als je toch geen last hebt van bloat is oxy super om te groeien,hoewel je zeer veel verliest nadien.Je trainingslust en recuperatie neemt enorm toe,maar je gebruikt ook meer mg's oxy dan dianabol.

Je humeur verbetert ook niet van oxy,daarentegen voelen de meeste gebruikers zich super gedurende dianabolgebruik.
Winstrol only gaat pijn doen aan je gewrichten en het is een steroide waarvan bewezen is dat je er minderwaardig peesweefsel van opbouwt.
Van dianabol heb ik nog zo geen studie gezien (wat niet wil zeggen dat die niet bestaat) .Dus voorlopig vind ik van die orale middelen methandrostenolone de beste.

So...stick to dianabol !

ik zou het advies van borninawonder opvolgen, just my 2 cents.

Kijk, hier heb ik wat aan. Thanx jongens!

Terug
Naar boven