Fitness Seller

Kuur Dianabol tabs, deca en test enant.

Hoe is je deca gedoseerd? 100 mg/ml of 200?

• Topic Starter Topic Starter
Hoe is je deca gedoseerd? 100 mg/ml of 200?

Check de foto ff! :-)

IMG_3110.jpg

Wat een raar topic.

• Topic Starter Topic Starter
Dat je totaal niet weet wat je aan het doen bent,en typisch voorbeeld bent hoe je je niet inleest,en een totale oninteresse voor de materie hebt,en het aan je ""alles wetende begeleider""overlaat

suc6

Ben ik niet met je eens, iedereen moet het een keer leren. Jij hebt je mening al klaar liggen en bent daar waarschijnlijk niet meer van af te praten. Ik stel die vragen hier omdat ik er wat hulp bij wil hebben, neem dat een dergelijk forum daarvoor is.
Ik geef inderdaad toe dat ik me niet heb ingelezen maar ik interesseer me wel degelijk in de materie.
Wat betreft mijn begeleider, die man weet heel goed waar hij over praat, heeft een fysiek waar je u tegen zegt en meerdere prijzen gewonnen. Ik laat me daarom dus door zo iemand begeleiden zodat ik zelf niet aan het prutsen ben. Wat betreft mijn vragen hier, ik wilde weten hoe jullie visie was. Aangezien mijn deca is gedoseerd in 100mg/ml kan 3 ml niet zo veel kwaad. Als het inderdaad 200mg/ml was, dan was het een ander verhaal.

In plaats van zo te haten kan je ook behulpzaam zijn en het leuk houden hier..

---------- Post toegevoegd Thu 17 May 2012 om 23:10 ----------

Laatst bewerkt:
Waarom geef je dan niet meteen aan hoeveel mg's deca je noemt, net zoals je bij test doet, moeten wij ruiken dat jou deca 100 mg/ml?

Zowiezo raar schema

---------- Post toegevoegd Fri 18 May 2012 om 08:31 ----------

Waarom zet je een ester als enanthate om de 4 dagen en dk eens in de week?

Laatst bewerkt:
Waarom geef je dan niet meteen aan hoeveel mg's deca je noemt, net zoals je bij test doet, moeten wij ruiken dat jou deca 100 mg/ml?

Idd, mls hier en mls ginder, daar weten wij toch niks mee?
Dat je je niet inleest, tot daar aan toe, dat komt wel vaker voor bij luierikken, maar sta niet versteld dat we je niet helpen als je niet eens de moeite neemt om deftig neer te schrijven wat je doet/van plan bent te doen.

Terug
Naar boven