XXL Nutrition

Kuur kracht voor duursport

En als je elke dag fietst of rent daalt je testniveau ook nog eens drastisch. Er zijn zelfs marathonlopers met chronisch test tekort door overtrainen. Dat is de belangrijkste reden voor test gebruik duursporters. Geen onderdrukking van test waarde door inspanning.

Klopt, zou ik ook adviseren.
280mg onderdrukt ook, onderdruk jezelf dan met 500mg en pak meer gains. De ervaring leert dat je op 500mg veel kan pakken met relatief weinig sides.

En als je elke dag fietst of rent daalt je testniveau ook nog eens drastisch. Er zijn zelfs marathonlopers met chronisch test tekort door overtrainen. Dat is de belangrijkste reden voor test gebruik duursporters. Geen onderdrukking van test waarde door inspanning.

Maar wel onderdrukking van je eigen productie. Als je dan onderdrukt, benut het dan ook.

Maar wel onderdrukking van je eigen productie. Als je dan onderdrukt, benut het dan ook.
Ik begrijp je.. Zal wellicht id de winter een wat zwaardere kuur doen. Gewicht erbij is dan toch geen probleem. Benutten heb ik deze periode wel overigens wel gedaan hoor. Ik had zonder test niet zo kunnen trainen.

Even een vraag. Wat is de mening over Tbol voor cardio?

Nooit in verdiept, dus kan ik je niks over zeggen.
Waarom ben je interesse in tbol?

Ik overweeg het als kickstart, of gewoon een week of zes met prop. Ik lees er niet veel over met cardio, maar kan het proberen. Eerste weken van kuur waar ik de nadruk op kracht leg..

Dat is wel een goeie ja.

Ik lees teveel verhalen over kanker met die dingen. In principe ideaal spulletje matuurlijk.

Ik lees teveel verhalen over kanker met die dingen. In principe ideaal spulletje matuurlijk.

Dat komt wss door een te hoge dosis gegeven aan de ratten. En wss kwam dit door het mengels waarmee ze de gw gingen mengen. Daarom ook max 12 weken gebruiken. Moet je even kijken op pubmed met het tegen onderzoek. En anders SR9009 of SR9011

Toch zij er geen medicijnfabrikanten die er mee door gaan. No go voor mij.

Maar zal nog eens lezen..

GW-51516 werd gegeven aan ratten i.c.m. DMBA, een bekent carcinogeen. Later werd er ook een studie gedaan die er positief uit kwam zonder DMBA. Wat GW-51516 wel deed was het proces versnellen als ik me niet vergis, maar het veroorzaakt zelf geen kanker.

Dan probeer ik toch liever meldonium.

Terug
Naar boven