- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
280mg is toch ook een stuk meer dan je eigen productie. Is niet zo gek.
Neen maar op dit forum adviseren ze als eerste kuur al direct 500 test .....minimum

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
280mg is toch ook een stuk meer dan je eigen productie. Is niet zo gek.

Klopt, zou ik ook adviseren.
280mg onderdrukt ook, onderdruk jezelf dan met 500mg en pak meer gains. De ervaring leert dat je op 500mg veel kan pakken met relatief weinig sides.

En als je elke dag fietst of rent daalt je testniveau ook nog eens drastisch. Er zijn zelfs marathonlopers met chronisch test tekort door overtrainen. Dat is de belangrijkste reden voor test gebruik duursporters. Geen onderdrukking van test waarde door inspanning.
Ik begrijp je.. Zal wellicht id de winter een wat zwaardere kuur doen. Gewicht erbij is dan toch geen probleem. Benutten heb ik deze periode wel overigens wel gedaan hoor. Ik had zonder test niet zo kunnen trainen.Maar wel onderdrukking van je eigen productie. Als je dan onderdrukt, benut het dan ook.
Ik overweeg het als kickstart, of gewoon een week of zes met prop. Ik lees er niet veel over met cardio, maar kan het proberen. Eerste weken van kuur waar ik de nadruk op kracht leg..
Ik lees teveel verhalen over kanker met die dingen. In principe ideaal spulletje matuurlijk.