XXL Nutrition

kuur met uhh... alles!

toch last ondanks de femara?

• Topic Starter Topic Starter
Beast N°1 zei:
toch last ondanks de femara?

maar 1x gehad... femera doet uitstekend zijn werk dus daar kan het niet aanliggen... (geen dikke kop nix)...

maar had die avond ervoor..net voor het slapen 20mg d-bol gepakt... denk dat dat er mee te maken had... en het was maar minimaal...mischien heb ik er s'nachts wel verkeerd op gelegen en kwam het daardoor.. :D wie weet...

grt

zo weer een week voorbij... hellaas weer geen super week.... mijn "reserve" auto was ook weer kapot daardoor enekele trainingen gemist.. hellaas maarja wel gister nog gebrobeerd in te halen door 2x te gaan trainnen...

s'morgens borst gedaan echt supersessie... op de smith machine 150kg bankdrukken 8x zonder hulp....(en ook nog diep!)

s'avonds biceps/triceps onderarmen gedaan... ging ook erg lekker ondanks dat het de tweede training die dag was...

verder wel uiteraard ook nu wat voorruit gang geboekt:

begin gewicht was 86.1kg

week 1: + 1.3kg
week 2: + 3.0kg
week 3: + 2.1kg
week 4: + 0.9kg
week 5: + 0.8kg

dus zit nu op 94.2kg

heb vanochtend mijn eerst shotje igf-1 gezet... (naturel) ben begonnnen met 2x 20mcg dus totaal 40mcg en dit bouw ik gedurende de komende weken op naar 60mcg ... voor deze eerste cycle... daarna zie ik wel hoeveel ik de dosering nog omhoog ga pompen...

zal ook de komende weken met de igf-1 even niet meer zo blind staren op gewicht maar meer even voor hardheid en iets droger gaan...

verder zou ik volgende week met de tren e moeten beginnen ...maar ik zit nog eff over de dosering te twijfelen... staat nu op 600mg/week... mischien iets te veel van het goeie met de rest nog erbij?...

maar goed heb nog een week om er over na te denken...

zal eff kijken dat ik strax eens wat pic's upload...

grt eddy

waar blijven de pics?

KaLe zei:

kale... als je mij beter kon dan zou je waarschijnlijk weten ...dat ik niet zo'n snelle ben.. :D ..nee... maar ik heb ze gemaakt moet ze alleen eff hier zijn te krijgen... heb geen internet thuis ..dus vandaar...

deze week trouwens heel slecht nieuws en ik schaam me diep.. :sob:

slecht getraind (3x maar afgelopen week...normaal 6x).. slechter gegeten... weer door die k*t auto... maarja word maandag gemaakt en leen dan af en toe zo lang dan maar eene... maarja blijft lastig...

ben ook gestopt afgelopen week met de d-bol ...dus mischien dat ..dat daar iets mee te maken heeft...

begin gewicht was 86.1kg

week 6: - 0.7kg

dus zit nu op 93.5kg

maargoed ... ik ben nu wel: wakker geschut... pissig... hongerig... en heb plotseling nog meer behoefte om hardcore te trainen en eten ...dus die kg's ga ik komende week gewoon dubbel inhalen...

ben wel een stuk sterker geworden afgelopen week ...dus mischien was het voor me spieren eff niet zo slecht iets rustiger gedaan te hebben...

had al een tijd niet meer goed schuingebankt en zit normaal op 110/120kg... nu 140kg 8 herhalingen... gewoon bankdrukken normaal 135/140kg nu 150kg 8 herhalingen...

hoe het komt ...? mischien de igf-1 waar ik afgelopen week mee begonnnen was... ? ...ben trouwens ook gister begonnen met de tren e... heb hem even op 400mg p.w gezet... leek me wel even genoeg... anders is mijn lichaam dadelijk imuum voor alle a.s .. :p

had hem vorige week op 40mcg p.d gewoon (niet zoals van plan 5on 2off) en wou hem eigenlijk rustig obouwen en deze week op 50mcg gaan zetten.... maarja ik voelde er echt helemaal niets van... geen pomp... niet moe... niet meer honger nix... dus heb ik hem gister maar gelijk op 60mcg gezet...

ik gister ochtend 30mcg gezet gaan trainen later die dag... na 4 oefeningen borst dacht ik zelf dat de pomp wel mee viel.... toen ik mijn borst spier zelf wou aanspannnen merkte ik dat er niets aan te spannnen was.... ik kon mijn spier niet harder oppompen dan hij al was.. :cool: .. dus neem aan dat die 60mcg voor mij wel werkt... :D ..maargoed ga ik natuurlijk nog wat opvoeren...

hoop... ik bedoel ik weet zeker volgende week beter nieuws te brengen... en foto's beloof ik voor maandag avond online te zetten... ;)

grt eddy

gaat lekker dus..

400mg tren enanthaat is wel ff voldoende,

t*ring sterke incline bench man :eek:

al eerder beloofd maar hier zijn ze dan... :D een paar foto'tjes.... en nu niet meer zeuren de rest komt pas in week 22... dus dat duurt nog even...

[afbeelding niet meer beschikbaar]

zo ziet je buik eruit na een paar lipo injecties... 2ml.. dus een stuk of 40...

gedeelte van me kuur...

de hgh en igf-1...

na 6maanden niet getraind te hebben... was er nog maar zielig 79kg van mij over... na deze pic.. snapt iedereen wel dat dit lichaam schreeuwde om drastische maatregelen...

foto week 4/5 ... gelukkig ben ik nu een stuk breeder.. :D

slechte rug foto.. maarja ik zet hem er toch maar op.... stond niet helemaal recht dus totale breedte is niet helmaal te zien...

en nog een voorkant foto....

grt eddy

Laatst bewerkt door een moderator:
waar is mijn post van net heen!!! potverdomme heb er een half uur op gewerkt..?

..hey nu staat die er weer.. gelukkig begon al te zweten hier.. :D

De vooruitgang is groot man, eerst die 79 kilo pic en dan de volgende, haha...lekker hoor.

Geen lipo injecties voor mij! BAH...ziet er niet aangenaam uit...niet wezen paraderen in je zwembroek toen neem ik aan :p

eddycaminos zei:

gedeelte van me kuur...

de hgh en igf-1...

:eek: das een hele collectie.. Lekka Lekka

Grappig dat kleine flesje Nutral dat dat net zoveel IGF bevat als de Igtropin kit waar het opstaat :rolleyes:

Reem zei:
De vooruitgang is groot man, eerst die 79 kilo pic en dan de volgende, haha...lekker hoor.

Geen lipo injecties voor mij! BAH...ziet er niet aangenaam uit...niet wezen paraderen in je zwembroek toen neem ik aan :p

ja +/- 15kg in 8/9 weken leek mij ook niet slecht...

lipo ben ik mee gestopt nu tijdelijk ... ga ik mee door te gelijk met de winny aangezien je daar toch al iets droger mee word en ik dan ook me voedings shema ga aanpassen aangezien ik nu toch flink aan het bulken ben...

en in je zwembroek lopen kun je met lipo inderdaad beter niet doen.. :D word je gelijk het zwembad uitgestuurd...denken ze dat je een of andere enge ziekte hebt.. :p

Hardgainers zei:
das een hele collectie.. Lekka Lekka

Grappig dat kleine flesje Nutral dat dat net zoveel IGF bevat als de Igtropin kit waar het opstaat

vond ik zelf ook wel heel stoer aan de foto... allemaal die dure spullen en het kleinste flesje van ze allemaal is ook nog eens een van het duurste...

Laatst bewerkt:
Als ik jouw before foto zie vraag ik me af waarom je nu al zo'n onwijze kuur erin zet terwijl je naturel nog een hele hoop had kunnen doen.. Maarja, ieder zn ding, succes iig :)

ArieWillem zei:
Als ik jouw before foto zie vraag ik me af waarom je nu al zo'n onwijze kuur erin zet terwijl je naturel nog een hele hoop had kunnen doen.. Maarja, ieder zn ding, succes iig :)

die foto was toen ik een halfjaar niet getraind had.... was 10kg ofzo afgevallen... en heb van daar uit eerst weer 7kg terug getraind voor ik met de kuur ben begonnen...

redelijke week gehad.... zoals ik beloofd had verloren kg's van vorige week ruim terug verdiend.... gelukkig...

begin gewicht was 86.1kg

week 6: - 0.7kg
week 7: + 1.8kg

dus zit nu op 95.3kg

verder gaat het met de igf-1 ook wel goed... lekkere pomp... verder geen drastische veranderingen qua training of fysiek...maarja ik zit nu ook maar op 60mcg .. en dat is volgens velen de min. dosering...

was begonnen met 40mcg en wou opbouwen door het regelmatig met 10mcg op te voeren... maarja met deze dosering merkte ik echt helemaal niets... dus ben gelijk naar 60mcg gegaan... en ga het nu op voeren met 20mcg per keer.... dus nu hou ik het nog op deze dosering...maar volgende keer als ik weer met igf-1 begin pak ik 80mcg en de keer daarop (laatste keer).. pak ik die waarschijnlijk heerlijke 100mcg..

grt eddy

Laatst bewerkt:
Sweet Jezus! :eek: Wat een verschil. Maar goed dat AS niet alles is hè?

Nee, da's duidelijk......voeding en rust maken het verschil......... :D

Kolere, krijg je van a.a.s. een crimineel hooligan hoofd of had je die voor de tijd ook al?:D ;)
De kuur vind ik erg heftig. Ik moest wel lachen om de treffende topic titel :D. Heb je de insuline gedropt?
De vooruitgang is trouwens als dag en nacht. :thumb:
Maak het niet te bont enzo, veel kuren schijnt ongezond te zijn heb ik wel eens gehoord :cool:
Succes bro!

hey anabolen zijn slecht voor je man.. kappen met die troep! :D

Ik snap echt niet dat je zo'n kuur neemt.!
Je fysiek is er ook niet naar.
Mijn mening is dat je het ook anders had kunnen bereiken, welliswaar niet zo snel misschien maar wel wat gezonder denk ik.

Goed het is jou keuze en jou lichaam, sterkte ermee

'k vind wel dat Eddy er in real life 10x zo groot uitziet dan op de foto's...

Terug
Naar boven