Fitness Seller

kuur met uhh... alles!

• Topic Starter Topic Starter
Tsunami zei:
Sweet Jezus! :eek: Wat een verschil. Maar goed dat AS niet alles is hè?

Nee, da's duidelijk......voeding en rust maken het verschil......... :D

zonder a.s. zou ik natuurlijk nooit groeien...maar toch merkt je altijd heel duidelijk dat je kunt spuiten en slikken wat je wil...maar als je de 3 basis regels...

hard trainen
veel eten
veel rusten...

niet aanhoud gebeurd er nix hoor...

Lauw zei:
Kolere, krijg je van a.a.s. een crimineel hooligan hoofd of had je die voor de tijd ook al?
De kuur vind ik erg heftig. Ik moest wel lachen om de treffende topic titel . Heb je de insuline gedropt?
De vooruitgang is trouwens als dag en nacht.
Maak het niet te bont enzo, veel kuren schijnt ongezond te zijn heb ik wel eens gehoord
Succes bro!

hehe... ja dat hooligan hoofd heb ik sinds ik gebokst heb (5jaar)

insuline heb ik maar enkele keren gedaan..maar zo gauw als ik klaar ben met de igf-1 ga ik nu een poging wagen...

dit is wel een erg lange kuur maar teveel zal ik niet doen... hou met 12 weken kuur altijd min.. half jaar ertussen en denk na deze kuur dat ik er een jaar van gemaken ...

ECLIPSE zei:
hey anabolen zijn slecht voor je man.. kappen met die troep!

slechte voor me?... OMG :D ...w8t geef me maar even je adres dan zal ik het gelijk naar je opsturen..mischien dat jij je er dan veilig van kan ontdoen...

spirosz zei:
Ik snap echt niet dat je zo'n kuur neemt.!
Je fysiek is er ook niet naar.
Mijn mening is dat je het ook anders had kunnen bereiken, welliswaar niet zo snel misschien maar wel wat gezonder denk ik.

Goed het is jou keuze en jou lichaam, sterkte ermee

ja ik had ook een creatine kuurtje kunnen nemen ...maarja dan was het helemaal niets meer met me geworden....

en was dit kuurtje dan gezonder geweest als ik al 20kg zwaarder was?? ik denk het niet!

heb nu 46cm in de armen..dus daar kan nog wel iets bij met me 1.70..maarja als ik er al 60cm in had gehad...dan had deze kuur ook niet meer zo veel zin gehad... want dat lijkt me wel genoeg :D

maargoed jij ook veel sterkte he.. :cool:

AiR zei:
'k vind wel dat Eddy er in real life 10x zo groot uitziet dan op de foto's...

thx air... ja ik vind me zelf normaal altijd erg smal... maar op die foto's zie ik er inderdaad k*t uit... maargoed... dat maakt niet uit... nog eff en dan 100+

en nog eff iets anders.... IK HEB 160kg 7 HERHALINGEN GEBANKDRUKT.. :lifter: :rocker: :flipoff: :banana:

:thumbs: Netjes hoor!

eddycaminos zei:
slechte voor me?... OMG :D ...w8t geef me maar even je adres dan zal ik het gelijk naar je opsturen..mischien dat jij je er dan veilig van kan ontdoen...

no probs bro ik heb een plekje in mijn bovenbeen waar ik het wel kan bewaren voor je allemaal ;) keep it up! klinkt goed gozer!

begin gewicht was 86.1kg

week 1: + 1.3kg
week 2: + 3.0kg
week 3: + 2.1kg
week 4: + 0.9kg
week 5: + 0.8kg
week 6: - 0.7kg
week 7: + 1.8kg
week 8: - 0.6kg

dus zit nu op 94.7kg

zo iets achteruit gegaan ...maargoed daar maak ik me niet druk om.. had namelijk een rust weekje :D ja... dat bestaat ook...

was lang weekend met me vriendin weg geweest... (had nog niets gedaan deze zomer dus moest ervan komen).. dus maar 2x kunnen gaan trainen...

verder wel veel moeite met eten ..aangezien het in mij appartement gloeiend heet is de hele dag...maarja dat heb ik ook opgelost ...pak nu kleinere maaltijden en drink tussen door nog 2/3 liter volle melk per dag... merk wel dat ik in me slaap nu vaak koeie geluiden begin te maken... :p

maargoed... ik heb lekker kunnen ontspannnen...nu weer lekker knallen... volgende week min 96kg :D

grt eddy

Eehmm Eddepet, je kunt beter magere melk nemen, ook in de bulk. Meer eiwitten hierin en de vetten in melk worden de laatste tijd veel onderzocht vanwege sterke aanwijzingen dat ze verband houden met het ontstaan van een aantal kankersoorten.

Natuurlijk wel zorgen dat je genoeg onverzadigbare vetten binnenkrijgt.

Tsunami zei:
Eehmm Eddepet, je kunt beter magere melk nemen, ook in de bulk. Meer eiwitten hierin en de vetten in melk worden de laatste tijd veel onderzocht vanwege sterke aanwijzingen dat ze verband houden met het ontstaan van een aantal kankersoorten.

Natuurlijk wel zorgen dat je genoeg onverzadigbare vetten binnenkrijgt.

ja ik denk bulken ...volle melk he.. :D

kijk over dat kanker enzo ja...van alles tegewoordig zou je kanker moeten krijgen..dus kom maar op dan...

maar dat van die eiwitten is wel heeel intressant... dom dat ik dat niet wist... g*dverdomme..

thx..

grt eddy

ik werk in een zuivelbedrijf en bij ons zit in alle melk 3,3gr eiwit per 100ml alleen de vetten en koolhydraten verschillen dus voor het eiwit moet je het niet doen

eddycaminos zei:
maargoed... ik heb lekker kunnen ontspannnen...nu weer lekker knallen... volgende week min 96kg :D

grt eddy

ja ... d8t eff dat het niet ging lukken...maarja eindelijk weer goed kunnen eten... kreeg eff 2 weken met veel pijn en moeite iets naar onder.....weet niet precies hoe het kwam...maarja gelukkig weer afgelopen :D

begin gewicht was 86.1kg

week 9: + 1.4kg

dus zit nu op 96.1kg

verder eigenlijk niet veel nieuws..... alles gaat lekker .... en krijg nu veel blikken en opmerkingen over me uiterlijk...maarja is mischien niet raar als je in een paar weken tijd 17kg bij bent gekomen....

grt eddy

ik mis pagina's g*dverdomme!

ohnee toch niet :D

begin gewicht was 86.1kg

week 9: + 1.4kg
week 10, 11, 12: + 0.5kg

dus zit nu op 96.6kg

verder nog meer krachttoename.... heb vorige week voor het eerst 5/6 herhalingen zonder hulp met 170kg gedaan ... en bicpes curls op de ez stang 6 herhalingen zonder hulp met totaal 65kg aan gewicht erop zonder stang (= 7kg geloof ik?)

dus gaat wel goed... vet gaan maar heel langzaam omlaag ben totaal geloof ik iets van 1.5% gezakt... maar goed ik bulk nu ook niet super schoon... ga eff voor de massa en als ik binnekort met de winny begin ga ik iets schoner bulken iets cardio toevoegen en beetje lipostabil...

grt eddy

gaat goed zo te horen bro.. zat nog even naar je kuurtje te gebruiken.. hoezo knal je er elke weeg 1250iu hcg in? :O

Ik heb het topic ff gekeken maar ik snap er geen hol van. Ok je bent 10kg kwijt geraakt door een tijd niet te trainen. Wat is het probleem om dit natural terug te krijgen en waarom heb je hier zo'n ****ing waanzinnige kuur voor nodig? No offence, maar in die foto waar je 10kg kwijt bent zie je er gewoon uit als iemand ie net begint met trainen, moet je daar echt zo'n kuur voor gebruiken om weer aan te komen? Voor mij klinkt het gewoon als gebrek aan discipline en geduld en daardoor maar voor de 'makkelijke' manier te kiezen. Als je op deze manier werkt ga je het nooit volhouden imho. Maargoed, ik snap ook niet veel van AAS.

Ik kan ook helemaal niet begrijpen dat de rest hier van DBB jou zo'n hart onder de riem steekt en dit goedkeurt, terwijl wanner er een of andere breezahboy begint over kuren, ze hem finaal de grond in boren. Waarschijnlijk ziet je kuurtabel er zo impressive uit dat dat de reden is.

Maargoed, het kan ook zijn dat ik het helemaal mis heb. Leg me dan alsjeblief ff uit hoe het zit :)

benchMarc zei:
Ik heb het topic ff gekeken maar ik snap er geen hol van. Ok je bent 10kg kwijt geraakt door een tijd niet te trainen. Wat is het probleem om dit natural terug te krijgen en waarom heb je hier zo'n ****ing waanzinnige kuur voor nodig? No offence, maar in die foto waar je 10kg kwijt bent zie je er gewoon uit als iemand ie net begint met trainen, moet je daar echt zo'n kuur voor gebruiken om weer aan te komen? Voor mij klinkt het gewoon als gebrek aan discipline en geduld en daardoor maar voor de 'makkelijke' manier te kiezen. Als je op deze manier werkt ga je het nooit volhouden imho. Maargoed, ik snap ook niet veel van AAS.

Ik kan ook helemaal niet begrijpen dat de rest hier van DBB jou zo'n hart onder de riem steekt en dit goedkeurt, terwijl wanner er een of andere breezahboy begint over kuren, ze hem finaal de grond in boren. Waarschijnlijk ziet je kuurtabel er zo impressive uit dat dat de reden is.

Maargoed, het kan ook zijn dat ik het helemaal mis heb. Leg me dan alsjeblief ff uit hoe het zit :)

Jij hoort ook in Chat&Conversatie meer thuis:D

benchMarc zei:
Ok je bent 10kg kwijt geraakt door een tijd niet te trainen. Wat is het probleem om dit natural terug te krijgen en waarom heb je hier zo'n ****ing waanzinnige kuur voor nodig?

wat is dit toch altijd met die naturel bullshit,mensen die kuren en daarna gewicht verliezen die gaan echt niet zeggen van"ok jongens mijn verloren gewicht ga ik eens naturel terugwinnen"
het is simpel je kuurt of je kuurt niet

Of wat hij zegt 'naturel bullshit' is weet ik niet maar het is wel precies wat ik ook dacht toen ik dit topic las en de foto's zag

dream warrior zei:
wat is dit toch altijd met die naturel bullshit,mensen die kuren en daarna gewicht verliezen die gaan echt niet zeggen van"ok jongens mijn verloren gewicht ga ik eens naturel terugwinnen"
het is simpel je kuurt of je kuurt niet
Als hij voor die 10kg heeft moeten kuren gaat hij het op de lange duur toch niet redden met zo'n instelling.

Tja kuren ok, maar met zulke doseringen en zoveel soorten as lijkt me allemaal te veel van t goede. Zeer verstandig dat je naar 400 bent gegaan met de tren. Pfoe 600 en daarnaast nog Deca, dat kan niet goed gaan.
Maar succes ermee, wees wel geduldig. Ook met AS kan je niet zomaar je droomlichaam creeeren in een paar maandjes tijd.

Terug
Naar boven