AndroidHealthClinic

Kuur Test E - Dianabol

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik heb het zitten... Iedereen bij mij thuis is ziek en ik ook... Raar gevoel in de maag en overal spierpijn en hoofdpijn... Ik denk dat ik ziek ga worden mijn laatste week dat ik heb van mijn kuur:( Ik wou gaan fitnessen vandaag maar dat zal niet gaan als ik zo'n hevige spierpijn heb... Jammer ik ben tot woensdag thuis en ik kan er niet van profiteren... echt jammer!!
Wou het jullie even laten weten... Groetjes

Vervelend man, maar je hebt een mooi resultaat behaald :) Hoop dat je snel weer opknapt zodat je kan zorgen dat je behoudt wat je hebt gegained :) Beterschap dude :)

idd klote, maar een paar daagjes rust kan nooit geen kwaad he;)

idd klote, maar een paar daagjes rust kan nooit geen kwaad he;)

nee das waar... maar echt rust zal ik niet hebben als ik woensdag terug moet werken in die hel:(

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jan 2012 om 20:22 ----------

Vervelend man, maar je hebt een mooi resultaat behaald :) Hoop dat je snel weer opknapt zodat je kan zorgen dat je behoudt wat je hebt gegained :) Beterschap dude :)

thanx bro

Oke mannen ik heb voor vrijdag nog maar 1 Testo spuit en ik heb besloten het te laten zijn voor wat het is... ik stop met mijn kuur en begin volgende vrijdag aan mijn nakuur aangezien dit mij het slimste lijkt.
De reden is dat ik ziek ben geworden en ik voel dus dat ik het niet volledig ga kunnen benutten... En zo spaar ik ook 500mg testo voor mijn volgende zomer kuur:p
Ik heb mij vanmorgen gewogen en ik heb dus 6kilo winst... Ben ik dus al Heel tevreden mee;)
Ik wil iedereen bedanken die dit logje is komen bijwonen... Ps: foto's volgen een van deze en hopelijk met een gewone fototoestel voor de mensen die het gevraagd hebben... Zo niet dan zal het wel met de webcam moeten:o
Mannen als jullie een gelijkaardige kuur denken te nemen dan raad ik dit zeer aan:D
Groetjes

zou die laatste lekker zetten, als aan je nakuur begint en je je eige al niet 100% fit voelt is klote want dan ga je zoiezo al niet optimaal eten = meer verliezen dan je denkt.. nu je nog on bent lijkt het allemaal lekker te blijven hangen maar dat gaat nog vies tegenvallen..

Je hebt gelijk, als je je niet goed voelt ga je het vernken voor je eigen, lekker stoppen, maar vooral blijven eten en mnallen!

mooi resultaat, ben benieud naar de fotos! en top dat jij je log bij hebt gehouden!

Nice logje om te volgen, ben benieuwd hoe je het gaat doen met je nakuur! Maar nu al mijn complimenten met je gains en je motivatie ondanks enkele "tegenslagen"...
Ik ben ook van plan om te gaan kuren en door deze log begint het wel te kriebelen om deze kuur te volgen.

Best aardig van je dat je je vriendin ook een poosje rust gunt ;) Zorg dat je je gains vasthoud he? En pics na nakuur graag :)

---------- Post toegevoegd Wed 25 Jan 2012 om 22:57 ----------

Nice logje om te volgen, ben benieuwd hoe je het gaat doen met je nakuur! Maar nu al mijn complimenten met je gains en je motivatie ondanks enkele "tegenslagen"...
Ik ben ook van plan om te gaan kuren en door deze log begint het wel te kriebelen om deze kuur te volgen.

Gaat je niet tegenvallen. Als je eenmaal over de drempel van injects heen bent zou je willen dat je eerder begonnen was.

Ja ik bij mij kriebelde het ook als ik andere logjes had gelezen voor deze kuur:D
Ik heb ook veel gelijksoortige logjes gevolgd om te weten wat er allemaal mis kan gaan en hoe de meesten ermee omgaan... Als je dat doet en weet wat je allemaal moet eten en hoe je moet trainen tijdens zo'n kuur dan... Dan gok ik 70% dat je gaat slagen;)
Groetjes bro... en doe het gewoon als je het zelf heel graag wil doen, laat niemand jou zeggen dat je het niet moet doen als dit is wat je wil:cool:
Mij noemde ze hier al een ecto die niet wist waar ik aan begon maar ja pech voor hun het is goed meegevallen voor de "Ecto":p

---------- Post toegevoegd Thu 26 Jan 2012 om 22:17 ----------

Best aardig van je dat je je vriendin ook een poosje rust gunt ;) Zorg dat je je gains vasthoud he? En pics na nakuur graag :)

---------- Post toegevoegd Wed 25 Jan 2012 om 22:57 ----------

Gaat je niet tegenvallen. Als je eenmaal over de drempel van injects heen bent zou je willen dat je eerder begonnen was.

hahaaaaaaaaaa... inderdaad voor mijn vriendin mag het ook eens vrijaf zijn:p
Die klaagt nu al te veel lol:D
Papanilala na mij nakuur volgen er ook pics... iedereen mag alles weten van mij... Ik wil dat anderen ervan leren als ik fouten zou maken:) zodat de nakomelingen geen fouten maken!!!

Laatst bewerkt:
goedzo, blijven updaten.. !! Zit je al te denken aan een 2de kuur?

....en een 3e, 4e, 5e :P

iedereen mag alles weten van mij... Ik wil dat anderen ervan leren als ik fouten zou maken:) zodat de nakomelingen geen fouten maken!!!

en hierom volg ik jou log aan jou hebben de aas gebruikers wat en ook ik vind het interessant om te zien wat er gaat gebeuren in je nakuur. blijf volgen!

en hierom volg ik jou log aan jou hebben de aas gebruikers wat en ook ik vind het interessant om te zien wat er gaat gebeuren in je nakuur. blijf volgen!

thanx bro... aan jou heb ik ook heel wat steun gehad en ik dank je daarvoor bro;)
Volgende week vrijdag begin ik aan de nakuur.
Ik blijf updaten...
Pictures volgen ook:D

waar blijven de updates?

eey sexytrunks mijn complimenten man voor je geduld en je vriendelijkheid na de reacties van sommige mede forumleden !

ik kijk al een tijdje mee(4 maandjes) op dit forum en zins 10 Dec 2011 heb ik maar een account aan gemaakt ! ook nooit iets gehad van ik reager ergens op om dat ik graag eerst even rond kijk voor ik wat post en vraag, maar goed. Ik ben in middels zelf nu 2 weekjes klaar met een dianabol only kuurtje van 6 weken op 40 mg ik ben van de 69 naar de 81 kilo gegaan nu kijken wat ik overhoud !

ik was de eerste week heel erg ziek, heb er aan gedacht om te stopen maar een maat van mij die heel veel ervaring heeft zij dat die nog nooit had mee gemaakt dat iemand er heel er ziek van werd en dat het wel goed zou komen dus ik dacht kijk nog even 3 dagen aan en de volgende dag was alles weg en toen ging het goed !!
hele kuur veder nergens last van gehad !

ik ga je ff goed volgen want het is wel leuk kuurtje wat je aan doen bent voor in de toekomst !

suc6 !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven