supersized
Huge Freak
- Waardering
- 338
eey sexytrunks mijn complimenten man voor je geduld en je vriendelijkheid na de reacties van sommige mede forumleden !
ik kijk al een tijdje mee(4 maandjes) op dit forum en zins 10 Dec 2011 heb ik maar een account aan gemaakt ! ook nooit iets gehad van ik reager ergens op om dat ik graag eerst even rond kijk voor ik wat post en vraag, maar goed. Ik ben in middels zelf nu 2 weekjes klaar met een dianabol only kuurtje van 6 weken op 40 mg ik ben van de 69 naar de 81 kilo gegaan nu kijken wat ik overhoud !
ik was de eerste week heel erg ziek, heb er aan gedacht om te stopen maar een maat van mij die heel veel ervaring heeft zij dat die nog nooit had mee gemaakt dat iemand er heel er ziek van werd en dat het wel goed zou komen dus ik dacht kijk nog even 3 dagen aan en de volgende dag was alles weg en toen ging het goed !!
hele kuur veder nergens last van gehad !
ik ga je ff goed volgen want het is wel leuk kuurtje wat je aan doen bent voor in de toekomst !
suc6 !
dianabol only en dan 12 kg aangekomen? en zit je nu op 24% vet?

dat had ik de eerste dagen niet verwacht voelde me echt super ziek maar ik ging ook van 6 broodjes per dag naar 10 bruin brood ! je eet ook veel een veel meer en traine als een gek !
waarom ben je aan de dianabol gegaan?