AndroidHealthClinic

Kuur Test E - Dianabol

Status
Niet open voor verdere reacties.
eey sexytrunks mijn complimenten man voor je geduld en je vriendelijkheid na de reacties van sommige mede forumleden !

ik kijk al een tijdje mee(4 maandjes) op dit forum en zins 10 Dec 2011 heb ik maar een account aan gemaakt ! ook nooit iets gehad van ik reager ergens op om dat ik graag eerst even rond kijk voor ik wat post en vraag, maar goed. Ik ben in middels zelf nu 2 weekjes klaar met een dianabol only kuurtje van 6 weken op 40 mg ik ben van de 69 naar de 81 kilo gegaan nu kijken wat ik overhoud !

ik was de eerste week heel erg ziek, heb er aan gedacht om te stopen maar een maat van mij die heel veel ervaring heeft zij dat die nog nooit had mee gemaakt dat iemand er heel er ziek van werd en dat het wel goed zou komen dus ik dacht kijk nog even 3 dagen aan en de volgende dag was alles weg en toen ging het goed !!
hele kuur veder nergens last van gehad !

ik ga je ff goed volgen want het is wel leuk kuurtje wat je aan doen bent voor in de toekomst !

suc6 !

dianabol only en dan 12 kg aangekomen? en zit je nu op 24% vet?

ja 12 kilo indd ging echt super hard :P dat had ik de eerste dagen niet verwacht voelde me echt super ziek maar ik ging ook van 6 broodjes per dag naar 10 bruin brood ! je eet ook veel een veel meer en traine als een gek !

en nee vet is wel wat meer nu denk ik maar er zit vooral heel veel vocht !! die 24 % klopt niet die had ik nog staan sorry

ik zou morgen is na kijken op hoeveel % ik nu zit !

Laatst bewerkt:
nog hoger? dus 1.77 81 kg en bf van 24+??? waarom ben je aan de dianabol gegaan?
had je beter ff flink kunnen cutten alvorens jij met zoiets begint. en dan: 81-12=69 kg toen je begon met kuren? Hoelang train je al?

ik weet niet op wat ik nu zit ik zou morgen kijken !

ik train iets langer dan 1 jaar ! Ja ik weet dat ik jong ben en niet lang genoeg train !
ik heb regelmatig contact met een prof-bodybuilder hij helpt me overal mee dus begeleiding enzo is goed ik weet wat ik doe en als ik vragen heb kan ik bij hem terecht ! en de kuur is al achter de rug en is goed gegaan ! nu ff rustig na kuuren !

volgesn mij weet je helemaal niet wat je doet, van 6 naar 10 broodjes dat zegt het al een beetje hoor. Volgens mij is het grotendeels vocht wat je hebt gegainend ben benieuwd wat je overhoud na 3 maanden

we zullen zien !

ik luister heel goed naar me ligaam geloof me ! ik doe geen dingen waar bij ik me niet goed voel. ik ga nu ook niet gelijk weer een kuur er achter aan doen !

geloof ik best maar kijk wel uit met zout de volgende keer en verdiep je in de sport+kuren+voeding

---------- Post toegevoegd Wed 1 Feb 2012 om 18:50 ----------

en nog iets, welke prof bodybuilder adviseerd jou een dianabol only? welke pro builder adviseerd jou uberhaupt om te gaan kuren?

is cool man ! ik begin ook maar net
heb wel veel hulp en tips van die maat van me, en lees zelf ook erg veel op dit forum en internet ! dus komt allemaal wel goed .. Men leert door de jaren en ervaring

bedankt voor je tips en je normaal reactie de meeste nieuwe mensen als ze maar iets verkeerd doen krijgen ze gelijk de wind van voren ! ondanks iedereen hier is om ervaring en kennis te delen !!

ja ga door met kennis op doen, probeer elke dag flink te lezen en stel gerust vragen.
blijf wel van AAS af, je bent daar nog lang niet klaar voor

zou het onthoude ! wilde het eerst volgende jaar ook gewoon weer gaan sporten !!

zijn naam kan ik niet zo maar posten !!

eey sexytrunks mijn complimenten man voor je geduld en je vriendelijkheid na de reacties van sommige mede forumleden !

ik kijk al een tijdje mee(4 maandjes) op dit forum en zins 10 Dec 2011 heb ik maar een account aan gemaakt ! ook nooit iets gehad van ik reager ergens op om dat ik graag eerst even rond kijk voor ik wat post en vraag, maar goed. Ik ben in middels zelf nu 2 weekjes klaar met een dianabol only kuurtje van 6 weken op 40 mg ik ben van de 69 naar de 81 kilo gegaan nu kijken wat ik overhoud !

ik was de eerste week heel erg ziek, heb er aan gedacht om te stopen maar een maat van mij die heel veel ervaring heeft zij dat die nog nooit had mee gemaakt dat iemand er heel er ziek van werd en dat het wel goed zou komen dus ik dacht kijk nog even 3 dagen aan en de volgende dag was alles weg en toen ging het goed !!

ik ga je ff goed volgen want het is wel leuk kuurtje wat je aan doen bent voor in de toekomst !

suc6 !

18 en al kuren en pas 1 jaar ervaring ???

• Topic Starter Topic Starter

Alles goed bro... nog altijd aan't trainen en alles ziet er nog hetzelfde uit:)

---------- Post toegevoegd Wed 1 Feb 2012 om 20:05 ----------

suc6 !

Thanx bro... Ik heb vooral last gehad van brandend maagzuur en een beetje hoofdpijn maar uw lichaam went er snel aan ik weet het :)
Die kuur was voor mij geslaagd maat wat anderen er ook van vinden ik ben tevreden en das al wat telt;)

---------- Post toegevoegd Wed 1 Feb 2012 om 20:12 ----------

ja ga door met kennis op doen, probeer elke dag flink te lezen en stel gerust vragen.
blijf wel van AAS af, je bent daar nog lang niet klaar voor

Supersized is een OK kerel en weet waarover hij het heeft... Hij zou ook gewoon jou iets kunnen aanraden om je te helpen groeien maar misschien ook iets dat jou zal schaden en dat doet hij niet! hij doet wat juist is en probeert je te helpen... Ken hem al ondertussen;)
Wacht tot minstens 21jaar met kuren, En blijf van de "Orals" af!!!
En lees "vooral" de stickey's!!!
Groetjes en als je toch gaat kuren en koppig bent... Test-only zou ik dan aanraden maar op hele lage dosis...
Groetjes en bedankt voor langs te komen en welkom op't forum:D

Waarom word dit topic vervuild door een 18 jarige die er de ballen verstand van heeft?

Verder, ben blij dat t zo goed blijft gaan, nu vol blijven houden!

@vermeulen92 !!!! vervuild zecht die :P het word vervuild door lui zo als jou die nergens normaal op kunne reageren ! neem een voorbeeld aan sexytrunks/supersized

maar goed indd we dwalen af !!

Alles goed bro... nog altijd aan't trainen en alles ziet er nog hetzelfde uit:)

---------- Post toegevoegd Wed 1 Feb 2012 om 20:05 ----------

Thanx bro... Ik heb vooral last gehad van brandend maagzuur en een beetje hoofdpijn maar uw lichaam went er snel aan ik weet het :)
Die kuur was voor mij geslaagd maat wat anderen er ook van vinden ik ben tevreden en das al wat telt;)

---------- Post toegevoegd Wed 1 Feb 2012 om 20:12 ----------

Supersized is een OK kerel en weet waarover hij het heeft... Hij zou ook gewoon jou iets kunnen aanraden om je te helpen groeien maar misschien ook iets dat jou zal schaden en dat doet hij niet! hij doet wat juist is en probeert je te helpen... Ken hem al ondertussen;)
Wacht tot minstens 21jaar met kuren, En blijf van de "Orals" af!!!
En lees "vooral" de stickey's!!!
Groetjes en als je toch gaat kuren en koppig bent... Test-only zou ik dan aanraden maar op hele lage dosis...
Groetjes en bedankt voor langs te komen en welkom op't forum:D

:exactly:

@vermeulen92 !!!! vervuild zecht die :P het word vervuild door lui zo als jou die nergens normaal op kunne reageren ! neem een voorbeeld aan sexytrunks/supersized

maar goed indd we dwalen af !!

Wat ik bedoel met vervuilen is dat jij hier dingen over je eigen gaat vertellen/vragen terwijl dit een log is van iemand die bijhoudt hoe t gaat, maak een eigen topic aan! En stop met kuren op je 18e lamzak!

• Topic Starter Topic Starter
Waarom word dit topic vervuild door een 18 jarige die er de ballen verstand van heeft?

Verder, ben blij dat t zo goed blijft gaan, nu vol blijven houden!

We houden vol bro, like usually;) Pas van de training terug en lekker borst-triceps gedaan, ik voel mij in de 7de hemel:p

nog alle kracht/massa vast gehouden tot nu toe?

Yeah die trunks ziet er nog steeds even buff uit nu hij in z'n nakuur zit. Denk dat hij het meeste dat 'ie gegained heeft wel weet te behouden.

Mooi dat hij het zo weet te behouden, hoe lang duurt de nakuur nog?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven