jochi
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hallo... Alles in orde hier... Nakuur bijna al 1week verder
Alles verloopt goed, ik heb zelfs kracht bijgekregen...
Ik zie er nog hetzelfde uit... niet meer en niet minder
Ik gebruik nu een pre workout booster "Hard" van B&F
Ik krijg er wel meer krampen bij, waarom weet ik niet
Het is precies de dag erna alsof ik speed heb gesnoven of 1pilletje Xtc heb genomen!
Rare product... ik heb nog nooit een pre-workout genomen dit is mijn eerste keer en ik heb direct 2scoops genomen... Adrenaline of Caffëine boost zoals iedereen zegt heb ik niet gevoeld!!! Enkel focus! Misschien is "Hard" niet de merk dat bij mij hoort
Ik moet tot zaterdag werken en dan ben ik Zondag en maandag thuis...
Ik probeer foto's te plaatsen zoals eerder beloofd!!! Ik hou niet van liegen
Deze keer met een Kodak toestel...
Groetjes allemaal en tot binnenkort![]()

Had de eerste keer met Unleash V3 (XXL Nut.) trillende handen.. Topspul echter die pre-workout boosters! Neem deze wel enkel als ik me wat futteloos voel..Hallo... Alles in orde hier... Nakuur bijna al 1week verder
Alles verloopt goed, ik heb zelfs kracht bijgekregen...
Ik zie er nog hetzelfde uit... niet meer en niet minder
Ik gebruik nu een pre workout booster "Hard" van B&F
Ik krijg er wel meer krampen bij, waarom weet ik niet
Het is precies de dag erna alsof ik speed heb gesnoven of 1pilletje Xtc heb genomen!
Rare product... ik heb nog nooit een pre-workout genomen dit is mijn eerste keer en ik heb direct 2scoops genomen... Adrenaline of Caffëine boost zoals iedereen zegt heb ik niet gevoeld!!! Enkel focus! Misschien is "Hard" niet de merk dat bij mij hoort
Ik moet tot zaterdag werken en dan ben ik Zondag en maandag thuis...
Ik probeer foto's te plaatsen zoals eerder beloofd!!! Ik hou niet van liegen
Deze keer met een Kodak toestel...
Groetjes allemaal en tot binnenkort![]()
Had de eerste keer met Unleash V3 (XXL Nut.) trillende handen.. Topspul echter die pre-workout boosters! Neem deze wel enkel als ik me wat futteloos voel..
Ik wil juist iets dat mij stimuleerd en niet pijn doet

zet jij eens een foto van jou en dan zullen we vergelijken op dutchB en de mensen laten beslissen wie meer echte spieren heeft en wie meer vocht of vet![]()
nee man ik bedoel het niet zo Serge mijn vriend!!! hij is een goeie vent en ken hem via facebook nog beter nu

Hij is iemand met veel kennis van zaken, hij heeft mij overlaatst "Agmatine van B&F" voorgesteld te proberen omdat het "ECHT" werkt!!! 

Wie wil dit niet toch?

Nu iets anders mannen, ik ga eens iets goeds zeggen over onze lieve vriend pappanilalaHij is iemand met veel kennis van zaken, hij heeft mij overlaatst "Agmatine van B&F" voorgesteld te proberen omdat het "ECHT" werkt!!!
Ik ben van het principe dat een echte anabolenkuur alleen werkt en was er niet echt overtuigt van die Agmatine!!
Maar ik heb het toch besteld omdat het zo goedkoop is
Al 3dagen aan het nemen en het is echt een TOP product mannen!!! echt een aanrader als je zoals mij bent en niet veel geloofd
Ik kan maar 1 ding zeggen... "I'm a believer now"
Machtige pomp die zeer lang aanhoudt!!! zeker geen 24uur zoals er beweerd wordt maar echt wel de moeite!!! Je moet het ook op niet trainingsdagen nemen en dat doe ik... want zelfs als ik werk op mijn werk krijg ik een pomp alsof mijn armen nog groter zijn als dat ze werkelijk zijn hahaWie wil dit niet toch?
Het helpt ook i.v.m spierherstel en zelfs wordt er beweerd dat je spieren ervan beter groeien... Ik heb veel revieuws gelezen voor het te kopen en ik heb gelezen dat er mensen zijn die het alleen voor het trainen nemen en op niet trainingsdagen gewoon bewaren voor meer eruit te halen! Ik doe dit niet, en weet je waarom? omdat ik het met mijn eigen ogen wil zien of ik erop groei
Ik volg de instructies en update jullie over de ervaring
voor mij is het belangerijker dat mijn spieren echt groeien dan zoals de meesten het bewaren voor de pomp alleen
Ik kan al wel zeggen dat ik er een goeie gevoel over heb en het echt geloof aangezien de pomp ook aanwezig was zoals gezegt
"knowledge is power" zeggen ze toch... ik raad dit iedereen aan om te kopen en te proberen... why not? it's worth the try and only costs 19.90euro
Vertrouw mij mannen... dit is echt een aanrader en ik ben zeker geen leugenaar! ik zweer dat dit de Shizzle is waar je allang naar zoekt voor mooie pomp![]()
Ben benieuwd naar je resultaten Trunks.. doet het ook meer met je dan alleen die pomp? Hiermee doel ik uiteraard op krachttoename/uithoudingsvermogen..

had ik toch heel erg in mijn triceps!!!
dat zou het echt zijn als je maar 2oefeningen moet doen en er heel goed op groeit hihi
haha, dat zou een hele mooie wereld zijn, maar dan zou iedereen beest zijn