AndroidHealthClinic

Kuur Test E - Dianabol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gozerrrr hoe is het nou?
Wat zijn je voorderingen nu dan??

Laatste foto's die ik heb gezien zagen er goed uit, jammer dat Sexy zo ver weg woont, zou wel vet zijn om met hem te trainen. Mijn schouders/bovenarmen lopen op hem voor terwijl zijn chest weer veel beter is dan die van mij. Ik zal hem zo ff poken in FB om een update te geven :D

• Topic Starter Topic Starter
Hallo... Alles in orde hier... Nakuur bijna al 1week verder:D
Alles verloopt goed, ik heb zelfs kracht bijgekregen...:eek:
Ik zie er nog hetzelfde uit... niet meer en niet minder;)
Ik gebruik nu een pre workout booster "Hard" van B&F:p
Ik krijg er wel meer krampen bij, waarom weet ik niet???
Het is precies de dag erna alsof ik speed heb gesnoven of 1pilletje Xtc heb genomen!
Rare product... ik heb nog nooit een pre-workout genomen dit is mijn eerste keer en ik heb direct 2scoops genomen... Adrenaline of Caffëine boost zoals iedereen zegt heb ik niet gevoeld!!! Enkel focus! Misschien is "Hard" niet de merk dat bij mij hoort:p
Ik moet tot zaterdag werken en dan ben ik Zondag en maandag thuis...
Ik probeer foto's te plaatsen zoals eerder beloofd!!! Ik hou niet van liegen;)
Deze keer met een Kodak toestel...
Groetjes allemaal en tot binnenkort:D

Het is precies de dag erna alsof ik speed heb gesnoven of 1pilletje Xtc heb genomen!
Rare product... ik heb nog nooit een pre-workout genomen dit is mijn eerste keer en ik heb direct 2scoops genomen... Adrenaline of Caffëine boost zoals iedereen zegt heb ik niet gevoeld!!! Enkel focus! Misschien is "Hard" niet de merk dat bij mij hoort:p

Ey kerel leuke log om te lezen :)
Over die krampen; wat meer water drinken en magnesium tabletten willen wel goed werken. Is meestal de nr.1 oorzaak van kramp met creatine/NO producten, een tekort aan mineralen en/of vocht.

Had de eerste keer met Unleash V3 (XXL Nut.) trillende handen.. Topspul echter die pre-workout boosters! Neem deze wel enkel als ik me wat futteloos voel..

Had de eerste keer met Unleash V3 (XXL Nut.) trillende handen.. Topspul echter die pre-workout boosters! Neem deze wel enkel als ik me wat futteloos voel..

ja trillende handen dat zou ik er nog bij nemen, maar... hevige spierkrampen die de volgende dag nog bijblijven is mij te veel;) Ik wil juist iets dat mij stimuleerd en niet pijn doet:p

super dta t goed blijft gaan, ik gebruik zelf ook wel eens unleash v3 en daar ga ik echt hard op, maar pak nu weer minder want kon er hele nachten van wakker liggen haha, goed spul!:P

Pics of je bent een vieze ecto! :P Just kidding hehe.

lets go :hamer::whip:

oops het is opeens zo stil:D nee man ik bedoel het niet zo Serge mijn vriend!!! hij is een goeie vent en ken hem via facebook nog beter nu:p
hij is goed bezig en ik wil zeker niet vergelijken met anderen, ik train puur voor mezelf!!! Zelfs mijn vrouw kan het niet veel schelen of ik spieren bij krijg of niet dus het is echt zoals ik zeg puur voor mezelf omdat ik het supergraag zie;)

Nu iets anders mannen, ik ga eens iets goeds zeggen over onze lieve vriend pappanilala;) Hij is iemand met veel kennis van zaken, hij heeft mij overlaatst "Agmatine van B&F" voorgesteld te proberen omdat het "ECHT" werkt!!!
Ik ben van het principe dat een echte anabolenkuur alleen werkt en was er niet echt overtuigt van die Agmatine!!
Maar ik heb het toch besteld omdat het zo goedkoop is;)
Al 3dagen aan het nemen en het is echt een TOP product mannen!!! echt een aanrader als je zoals mij bent en niet veel geloofd:D
Ik kan maar 1 ding zeggen... "I'm a believer now":D
Machtige pomp die zeer lang aanhoudt!!! zeker geen 24uur zoals er beweerd wordt maar echt wel de moeite!!! Je moet het ook op niet trainingsdagen nemen en dat doe ik... want zelfs als ik werk op mijn werk krijg ik een pomp alsof mijn armen nog groter zijn als dat ze werkelijk zijn haha:p Wie wil dit niet toch?;)
Het helpt ook i.v.m spierherstel en zelfs wordt er beweerd dat je spieren ervan beter groeien... Ik heb veel revieuws gelezen voor het te kopen en ik heb gelezen dat er mensen zijn die het alleen voor het trainen nemen en op niet trainingsdagen gewoon bewaren voor meer eruit te halen! Ik doe dit niet, en weet je waarom? omdat ik het met mijn eigen ogen wil zien of ik erop groei;)
Ik volg de instructies en update jullie over de ervaring;)
voor mij is het belangerijker dat mijn spieren echt groeien dan zoals de meesten het bewaren voor de pomp alleen;)
Ik kan al wel zeggen dat ik er een goeie gevoel over heb en het echt geloof aangezien de pomp ook aanwezig was zoals gezegt:D
"knowledge is power" zeggen ze toch... ik raad dit iedereen aan om te kopen en te proberen... why not? it's worth the try and only costs 19.90euro;)
Vertrouw mij mannen... dit is echt een aanrader en ik ben zeker geen leugenaar! ik zweer dat dit de Shizzle is waar je allang naar zoekt voor mooie pomp:D

Ik gebruik Agmatine zelf alleen op mijn borst-armen pompdag :o Heerlijk! :D

Er is ook wat voor te zeggen dat de exteme pomp groei belemmert, omdat je sets dan mogelijk eerder afbreekt en dus je spieren minder belast.

Werkt dagelijks gebruik voor jou? Ik zeg: doen! :P

Nu iets anders mannen, ik ga eens iets goeds zeggen over onze lieve vriend pappanilala;) Hij is iemand met veel kennis van zaken, hij heeft mij overlaatst "Agmatine van B&F" voorgesteld te proberen omdat het "ECHT" werkt!!!
Ik ben van het principe dat een echte anabolenkuur alleen werkt en was er niet echt overtuigt van die Agmatine!!
Maar ik heb het toch besteld omdat het zo goedkoop is;)
Al 3dagen aan het nemen en het is echt een TOP product mannen!!! echt een aanrader als je zoals mij bent en niet veel geloofd:D
Ik kan maar 1 ding zeggen... "I'm a believer now":D
Machtige pomp die zeer lang aanhoudt!!! zeker geen 24uur zoals er beweerd wordt maar echt wel de moeite!!! Je moet het ook op niet trainingsdagen nemen en dat doe ik... want zelfs als ik werk op mijn werk krijg ik een pomp alsof mijn armen nog groter zijn als dat ze werkelijk zijn haha:p Wie wil dit niet toch?;)
Het helpt ook i.v.m spierherstel en zelfs wordt er beweerd dat je spieren ervan beter groeien... Ik heb veel revieuws gelezen voor het te kopen en ik heb gelezen dat er mensen zijn die het alleen voor het trainen nemen en op niet trainingsdagen gewoon bewaren voor meer eruit te halen! Ik doe dit niet, en weet je waarom? omdat ik het met mijn eigen ogen wil zien of ik erop groei;)
Ik volg de instructies en update jullie over de ervaring;)
voor mij is het belangerijker dat mijn spieren echt groeien dan zoals de meesten het bewaren voor de pomp alleen;)
Ik kan al wel zeggen dat ik er een goeie gevoel over heb en het echt geloof aangezien de pomp ook aanwezig was zoals gezegt:D
"knowledge is power" zeggen ze toch... ik raad dit iedereen aan om te kopen en te proberen... why not? it's worth the try and only costs 19.90euro;)
Vertrouw mij mannen... dit is echt een aanrader en ik ben zeker geen leugenaar! ik zweer dat dit de Shizzle is waar je allang naar zoekt voor mooie pomp:D

Ben benieuwd naar je resultaten Trunks.. doet het ook meer met je dan alleen die pomp? Hiermee doel ik uiteraard op krachttoename/uithoudingsvermogen..

Ben benieuwd naar je resultaten Trunks.. doet het ook meer met je dan alleen die pomp? Hiermee doel ik uiteraard op krachttoename/uithoudingsvermogen..

Het helpt i.v.m. spierrecuperatie en het helpt kei-harde spiermassa sneller aanmaken, zo zeggen ze... maar ik durf het niet te bevestigen... ik ben pas begonnen ermee bro... binnenkort als het potje op is dan wil ik mijn armen nog wel eens meten en op de weegschaal staan... zien of het werkt;)
Pomp werkt wel direct van de eerste dag en is ook echt zo... aders komen ook mooier uit... meer kracht twijfel ik wel aan omdat de pomp zo hard is kan je niet zoveel meer trainen maar een paar oefeningen:p had ik toch heel erg in mijn triceps!!!
maar ik heb er nog pijn van aan mijn triceps dus je traint precies minder setjes maar het voelt even belastend:D dat zou het echt zijn als je maar 2oefeningen moet doen en er heel goed op groeit hihi:p

haha, dat zou een hele mooie wereld zijn, maar dan zou iedereen beest zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven