Fitness Seller

Kuur Test E - Dianabol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik gebruik Agmatine zelf alleen op mijn borst-armen pompdag :o Heerlijk! :D

Er is ook wat voor te zeggen dat de exteme pomp groei belemmert, omdat je sets dan mogelijk eerder afbreekt en dus je spieren minder belast.

Werkt dagelijks gebruik voor jou? Ik zeg: doen! :P

Wat biceps/triceps betreft ben ik het met je eens Goodguy. Het is af en toe best frustrerend dat je door de pomp een rep niet meer haalt of de laatste set met lichtere gewichten moet nemen.

• Topic Starter Topic Starter
Wat biceps/triceps betreft ben ik het met je eens Goodguy. Het is af en toe best frustrerend dat je door de pomp een rep niet meer haalt of de laatste set met lichtere gewichten moet nemen.

verhalen kloppen helemaal!!! Ik heb hetzelfde voor:D
maar ik geef mijn spieren dan meer setjes met lichte gewichten, het zekere voor het onzekere:p Ze moeten tegoei getraind worden:D

lijkt me geen fijn goedje dan. Door de pomp genoodzaakt lichter te gaan trainen ;S

wanneer komen de goede foto's? dit keer neit met de webcam he haha

om te reageren op gains enzo
ik ben begonnen met men eerste kuur
op 73kg en kijk nu na 2 kuren weeg ik 90kg
meer bepaald 90kg600
dus velen zeggen je moet eerst nog clain bij komen en anderen zeggen dan weer iets anders
dat is nu zo eenmaal ieder heeft zijn gedacht over van alles
maar 1 ding is zeker raad van mensen als porter sla je niet zomaar in de wind
dus sexythunks luister naar mensen met veel ervaring
maar of je nu wel mag kuren of niet met bepaalde stats dat laat ik over aan anderen
ik ken er die beginnen kuren hebben rond de 65kg en minder
en eerlijk gezegd dat zijn nu ook beesten ze

meer bepaald 90kg600
dus velen zeggen je moet eerst nog clain bij komen en anderen zeggen dan weer iets anders
maar of je nu wel mag kuren of niet met bepaalde stats dat laat ik over aan anderen

Wat je zegt!

mannen kan het geen kwaad dat ik "Agmantine" neem in combinatie met mijn nolvadex en magnesiumpillen en mijn "pwo" Maximize V2? ik weet niet of dat zo goed is allemaal maar ik ga ervan uit dat de laatste 3 wel samen mogen maar van die "Agmantine" erbij nemen ben ik niet zo zeker eerlijk gezegd...
Iemand die er meer over kan vertellen:D

B&F brengt binnenkort een nieuw produkt ( Nr.1 ) die volgens mij ook als PWO bedoeld is, waar ook agmatine in zit. Kan geen kwaad. Gezien alle positieve neveneffecten van agmatine zal het je gezondheid en herstel eerder goeddoen.

Zou het niet weten, dus kan je er niet mee helpen haha
Maar lijkt mij dat het geen kwaad kan?

B&F brengt binnenkort een nieuw produkt ( Nr.1 ) die volgens mij ook als PWO bedoeld is, waar ook agmatine in zit. Kan geen kwaad. Gezien alle positieve neveneffecten van agmatine zal het je gezondheid en herstel eerder goeddoen.

Je hebt het toch niet op 1.M.R? dat is ook een pre wo.

Dat is toch normaal wat moeten ze er dan bij zetten dit product kan voor u werken miss niet verwacht niks en alles wat gebeurt komt door dit spul .En BSN,MuscleTech iedereen zet het erbij een beetje overdreven miss maja zo verkoop je in een kledingzaak zeggen ze ook altijd dat het mooi staat

---------- Post toegevoegd Thu 23 Feb 2012 om 16:12 ----------

Maar ot super vooruitgang

meer bepaald 90kg600

Stats zeggen ook weinig, je weet immers niet waar iemand vanaf komt.
Maar als je nog een beginner bent is het niet aan te raden om meteen te gaan kuren, er valt gewoon nog zoveel uit te halen op natuurlijke wijze dat het zonde is voor je portemonnee+gezondheid om meteen op kuren over te stappen. Vaak hebben beginners ook niet de juiste kennis om hier goed en verstandig mee om te gaan 'ze doen maar wat' . Hoe te eten, trainen rusten etc weten ze niet. Vaak verliezen ze ook weer alles na de kuur.
AAS is geen snoepgoed, blijf ervanaf zolang je hier nog niet aan toe bent.

Stats zeggen ook weinig, je weet immers niet waar iemand vanaf komt.
Maar als je nog een beginner bent is het niet aan te raden om meteen te gaan kuren, er valt gewoon nog zoveel uit te halen op natuurlijke wijze dat het zonde is voor je portemonnee+gezondheid om meteen op kuren over te stappen. Vaak hebben beginners ook niet de juiste kennis om hier goed en verstandig mee om te gaan 'ze doen maar wat' . Hoe te eten, trainen rusten etc weten ze niet. Vaak verliezen ze ook weer alles na de kuur.
AAS is geen snoepgoed, blijf ervanaf zolang je hier nog niet aan toe bent.

sluit ik mij volledig bij aan!!! zoals op youtube the "hodgetwins" zeggen... It's just advice fellas... but at the end of the day... you can do whatever the **** YOU WANNA DO!!!! haha:p

ach ja geen gewone camera dus terug met webcam maar beter dan niks!!! life can be a hard b*ch:cool:

nog zelfde gains maar een beetje droger door de agmatine... ik voel echt dat het werkt en niet alleen voor de pomp tijdens en na training maar ook om droger te worden, ik meen het guys!!! try that Shizzle:p
ik pak elke dag 2pillen s'morgens en 2 30/45min voor training en anders op niet trainingsdagen 2 s'morgens en 2 6uur later en soms wel 8uur later en het werkt ik heb nog geen dag gemist tot nu toe en ik merk en zie de resultaten:D

[/ATTACH][/ATTACH]

bro's AUB geen commentaar van dat het alweer met de webcam gedaan is want ik heb de moeite toch gedaan speciaal voor jullie!!! oh, ja ik ben al 6weken off voor het moment;)

nieuw.png

nieuw 2.png

nieuw 3.png

oh ja nog eens bedankt voor mijn logje te volgen allemaal... Het was zeker een geslaagde kuur ondanks alles:D
Jullie horen nog van mij (i'll be back with another cycle).
En blijven KNALLEN MET DIE BALLEN!!!!!:D

bedankt voor het posten van jou logje was leuk om te volgen
succes met je verdere eventuele kuren hou het gezond

je hebt je log top bijgehouden, en ook zeker je beloftes aangehouden:D
dit was een goed voorbeeld hoe iedereen het zou meoten doen, en daarbij je staat er nog steeds goed bij, knallen!
agmatine is dus een aanrader? zeker het proberen waard als ik dit lees.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven