- Waardering
- 10.233
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je baard lang genoeg is kun je hem er overheen kammen... [emoji6]
Of gewoon je baard laten zoals het hoort en een dikke tattoo op je kale kop zetten!111Als je baard lang genoeg is kun je hem er overheen kammen... [emoji6]
Persoonlijk heb ik 0,0 last van mast. Ben nu in zesde week en heb amper sides. Af en toe eens een verdwaald puistje, meer niet buiten wat sneller zweten. Ook haaruitval merk ik niks van.Mast behoort tot de ergste kwa haaruitval en acne. Ken een gozer in de gym die z'n 2 maanden geleden me vertelde dat ie aan de test - mast zit. Van de week heb ik 'm zien omkleden , heel ze rug zit vol dikke puisten. Eerst had die die helemaal niet. Ik heb nu sinds 2 weken ook mast toegevoegd en merk al meer acne op rug en schouders.
Persoonlijk heb ik 0,0 last van mast. Ben nu in zesde week en heb amper sides. Af en toe eens een verdwaald puistje, meer niet buiten wat sneller zweten. Ook haaruitval merk ik niks van.
Bwoah, heb toch een dikke bos haar op mijn hoofd staan
spijtig genoeg loopt die van mijn hoofd door tot zowat ongeveer mijn hele lichaam. Ben al van mijn 16e al een gorilla op vlak van haargroei.Finasteride of nog beter, dutasteride kun je gebruiken bij test kuurtjes, tren / mast moet je laten gaan als je haartjes je lief zijn.
Ik ga vanaf nu ook test icm dutasteride gebruiken ivm prostaat en haar klachten.