Hallo allemaal,
Ik heb een vrij specifieke vraag.
Ik ben een fanatieke sportklimmer en train veel en hard. Uiteraard heb ik mijn dieet daar ook op aangepast. Nu merk ik dat ik mijn natuurlijke top heb bereikt, terwijl ik graag nog wat hoger (letterlijk en figuurlijk
) zou willen komen.
Zoals alle topklimmers heb ik niet het meest gespierde lichaam en dat wil ik ook graag zo houden. Ik ben dus op zoek naar iets wat mij wel merkbaar sterker maakt, maar ook zo min mogelijk massa genereerd.
Een collega vertelde mij dat Winstrol dan de beste optie zou kunnen zijn, maar ik hoor ook graag de mening van anderen. Graag ook met een goede onderbouwing.
Alvast bedankt!
Ik heb een vrij specifieke vraag.
Ik ben een fanatieke sportklimmer en train veel en hard. Uiteraard heb ik mijn dieet daar ook op aangepast. Nu merk ik dat ik mijn natuurlijke top heb bereikt, terwijl ik graag nog wat hoger (letterlijk en figuurlijk
) zou willen komen.Zoals alle topklimmers heb ik niet het meest gespierde lichaam en dat wil ik ook graag zo houden. Ik ben dus op zoek naar iets wat mij wel merkbaar sterker maakt, maar ook zo min mogelijk massa genereerd.
Een collega vertelde mij dat Winstrol dan de beste optie zou kunnen zijn, maar ik hoor ook graag de mening van anderen. Graag ook met een goede onderbouwing.
Alvast bedankt!