AndroidHealthClinic

Kuur zonder gyno

Natuurlijk wil ik uiteindeeeelijk wel droog zijn. Maar niet met 90kg maar eerder met 110. Dat is het grote doel. Maar de weg ernaartoe ben je soms nu eenmaal een beetje out of shape en dat hoort erbij. Als je je steeds zorgen gaat maken over je harde look en na elke bulk weer een half jaar gaat cutten etc. etc. loop je uiteindelijk jezelf en je progress te saboteren en bereik je je doelen nooit.

dat maak jij ervan, punt was kuren voor een tijdelijke look...wat jij dus ook zou doen in de toekomst.

dat maak jij ervan, punt was kuren voor een tijdelijke look...wat jij dus ook zou doen in de toekomst.

Als je het op die boeg gooit kuren we allemaal voor een tijdelijke look want we stoppen allemaal ooit met AAS en gaan allemaal een keer dood :hahaha:

Het punt was zaken zoals winstrol gebruiken zonder wedstrijdambities om er gewoon voor een paar weken wat harder bij te staan... Dat is in mijn ogen dom en zoiets ben ik zelf ook niet van plan om te doen in de toekomst.

Maar goed kameel als je dit irl wil uitpraten ben je van harte welkom in Rusland.

Als je het op die boeg gooit kuren we allemaal voor een tijdelijke look want we stoppen allemaal ooit met AAS en gaan allemaal een keer dood :hahaha:

Het punt was zaken zoals winstrol gebruiken zonder wedstrijdambities om er gewoon voor een paar weken wat harder bij te staan... Dat is in mijn ogen dom en zoiets ben ik zelf ook niet van plan om te doen in de toekomst.

Maar goed kameel als je dit irl wil uitpraten ben je van harte welkom in Rusland.

ieder zijn ding natuurlijk, in mijn ogen kuren we allemaal voor een betere look. als je dan wat winstrol pakt voor een nog betere look en je draait geen wedstrijden is dat in een keer not done, vind het maar een vreemde logica.

Denk je niet dat je meer vvm zou gainen als een soort rebound als je eens een paar maanden zou cutten en vervolgens weer beginnen met bulken? 5 jaar achtereen bulken is wel lang. Vraag me af of je lichaam dan nog even responsief is op al het eten dat je eet.

Zolang ik me calls up denk ik dat ik gewoon blijf door groeien. Maar wat je zegt heb je een punt en probeer ik al een lange tijd uit te zoeken. Ik wou nog even door bulken en dan een mini cut doen om vervolgens weer te bulken en kijken wat er dan gebeurd.

Mwa een bepaalde look is wel leuk maar doorgaans zijn ze wel wat nefaster voor je gezondheid. De look vervaagd nadien en, in mijn ervaring, is dat echt wel een domper.

Zijn er zat die bijvoorbeeld mast of winstrol Year round laten meelopen puur voor de look

Klopt... Ik geloof dat Punjab aan het cruisen is op 125mg test en 125mg mast? Of misschien was het iemand anders op dit forum geen idee.
Daarnaast nemen pro's ook GH year round wat ook helpt lean te blijven.

Mwa een bepaalde look is wel leuk maar doorgaans zijn ze wel wat nefaster voor je gezondheid. De look vervaagd nadien en, in mijn ervaring, is dat echt wel een domper.
Ik mis halotestin.. f**k tren en de rest :roflol: binnen 2 dagen beton mits je vp laag genoeg is

ieder zijn ding natuurlijk, in mijn ogen kuren we allemaal voor een betere look. als je dan wat winstrol pakt voor een nog betere look en je draait geen wedstrijden is dat in een keer not done, vind het maar een vreemde logica.
Kuren is sowieso tijdelijk.

• Topic Starter Topic Starter
l

En als je test tot max 250 houdt, deca hoger, mast en evt een AI ernaast?

250test/400mast en 0,5mg ari laten mee lopen.of zou je voor nolva gaan.
Ik heb gelezen dat er veel goede ervaringen hebben met aromasin ipv arimidex.waar zit het verschil?
IK zit ook te denken aan 50mg proviron als optie ipv ai.

Ik heb gelezen dat er veel goede ervaringen hebben met aromasin ipv arimidex.waar zit het verschil?
Wanneer zou je eigenlijk winstrol moeten voelen?
Ben nu pp dag 11 beland en voel geen reet.
Winstrol 50mg elke day + 250mg test e

Ik zou in dat geval niet voor 400 mast gaan omdat dit weinig toegevoegde waarde heeft mbt de gains die je maakt. (tenzij je doel is om te cutten)

Ook zou ik eerder voor aromasin gaan in plaats van arimidex, alhoewel ik betwijfel dat het nodig is op een lage dosis test. Je kunt het verschil tussen deze twee terug vinden op het forum/google.

Kuur goed of kuur beter niet. Risico's zullen er helaas altijd zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou in dat geval niet voor 400 mast gaan omdat dit weinig toegevoegde waarde heeft mbt de gains die je maakt. (tenzij je doel is om te cutten)

Ook zou ik eerder voor aromasin gaan in plaats van arimidex, alhoewel ik betwijfel dat het nodig is op een lage dosis test. Je kunt het verschil tussen deze twee terug vinden op het forum/google.

Kuur goed of kuur beter niet. Risico's zullen er helaas altijd zijn.

Maar alleen mast verhogen naar bvb 600mg zal ook niet veel uitmaken voor mijn gans.Je zou er dan nog deca extra aan toe voegen?Dat zint me juist niet om deca en test samen te zetten voor mijn gyno onder controle te houden.
Ik heb alleen ervaring met arimidex ,werkt goed voor mij maar is slecht voor de cholestorol,daarom dat aromasin mischien de beter keuze is...
Of nolva

Maar alleen mast verhogen naar bvb 600mg zal ook niet veel uitmaken voor mijn gans.Je zou er dan nog deca extra aan toe voegen?Dat zint me juist niet om deca en test samen te zetten voor mijn gyno onder controle te houden.
Ik heb alleen ervaring met arimidex ,werkt goed voor mij maar is slecht voor de cholestorol,daarom dat aromasin mischien de beter keuze is...
Of nolva
Test aromatiseert in hogere mate dan deca.
Als je test op TRT dosis houdt (bijv. 150mg EW) en deca op 400 zet, zul je veel minder aromatiseren dan bijv. een 500 test only kuur.

Nolva preventief nemen kan gains in de weg zitten. Ik zou eerder voor Aromasin kiezen. Het doseren kan lastig zijn maar de meesten doseren het op 12.5 MG EOD.

Toch denk ik dat het gebruik van een AI overbodig is op deze doseringen. Het is niet de bedoeling dat je je E2 volledig onderdrukt.

Terug
Naar boven