BroodjeEcto
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 45
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 8%
Hier gaat hij dan. Mijn (eerste) kuur ziet er als volgt uit:
1-10 test-e 500mg ew
12-15 20mg nolva ed
Ik ben al twee weken bezig, ik heb de eerste inject namelijk gezet op 29 april, maar ik begin nu pas echt wat te merken, dus vandaar nu pas de log.
Ik pin elke keer in mijn quad, maar ik ben niet zeker of ik nu in de vastus lateralis of in de rectus femoris zit. Wat ik wel weet is dat ik elke keer een week lang krom loop vanwege de pijn en dus de dag voor ik inject benen MOET trainen.
Ik heb de afgelopen twee weken nog even lopen cutten, maar ik vind mezelf nu weer droog genoeg, dus ik ga vanaf vandaag weer bulken @ 3200kcal. Komt goed uit, aangezien mijn ouders willen gaan bbqen
Flink vlees vreten dus.
Verder wat ik tot nu toe gemerkt heb van de aas:
- Dikke pomp tijdens armendag (ik train biceps+triceps samen)
- Afgelopen twee nachten zweet ik als een otter. En op de een of andere manier heel veel op mijn chest.
Stats nu:
1.70m
76.5kg
12-13%
Bench: 3x10x90kg
Squat: 3x10x150kg
Deadlift: 3x10x120kg
1-10 test-e 500mg ew
12-15 20mg nolva ed
Ik ben al twee weken bezig, ik heb de eerste inject namelijk gezet op 29 april, maar ik begin nu pas echt wat te merken, dus vandaar nu pas de log.
Ik pin elke keer in mijn quad, maar ik ben niet zeker of ik nu in de vastus lateralis of in de rectus femoris zit. Wat ik wel weet is dat ik elke keer een week lang krom loop vanwege de pijn en dus de dag voor ik inject benen MOET trainen.
Ik heb de afgelopen twee weken nog even lopen cutten, maar ik vind mezelf nu weer droog genoeg, dus ik ga vanaf vandaag weer bulken @ 3200kcal. Komt goed uit, aangezien mijn ouders willen gaan bbqen
Flink vlees vreten dus.Verder wat ik tot nu toe gemerkt heb van de aas:
- Dikke pomp tijdens armendag (ik train biceps+triceps samen)
- Afgelopen twee nachten zweet ik als een otter. En op de een of andere manier heel veel op mijn chest.
Stats nu:
1.70m
76.5kg
12-13%
Bench: 3x10x90kg
Squat: 3x10x150kg
Deadlift: 3x10x120kg