Fitness Seller

Kuurlog test-e only

BroodjeEcto

Dutch Bodybuilder
Waardering
45
Lengte
1m70
Massa
69kg
Vetpercentage
8%
Hier gaat hij dan. Mijn (eerste) kuur ziet er als volgt uit:

1-10 test-e 500mg ew
12-15 20mg nolva ed

Ik ben al twee weken bezig, ik heb de eerste inject namelijk gezet op 29 april, maar ik begin nu pas echt wat te merken, dus vandaar nu pas de log.

Ik pin elke keer in mijn quad, maar ik ben niet zeker of ik nu in de vastus lateralis of in de rectus femoris zit. Wat ik wel weet is dat ik elke keer een week lang krom loop vanwege de pijn en dus de dag voor ik inject benen MOET trainen.

Ik heb de afgelopen twee weken nog even lopen cutten, maar ik vind mezelf nu weer droog genoeg, dus ik ga vanaf vandaag weer bulken @ 3200kcal. Komt goed uit, aangezien mijn ouders willen gaan bbqen :D Flink vlees vreten dus.

Verder wat ik tot nu toe gemerkt heb van de aas:
- Dikke pomp tijdens armendag (ik train biceps+triceps samen)
- Afgelopen twee nachten zweet ik als een otter. En op de een of andere manier heel veel op mijn chest.

Stats nu:
1.70m
76.5kg
12-13%

Bench: 3x10x90kg
Squat: 3x10x150kg
Deadlift: 3x10x120kg

Succes! Standaard eerste kuur maar daarom niet minder lekker. Vind je squat wel verbazingwekkend hoog in vergelijking met je andere lifts, doe je die wel diep genoeg?

• Topic Starter Topic Starter
Succes! Standaard eerste kuur maar daarom niet minder lekker. Vind je squat wel verbazingwekkend hoog in vergelijking met je andere lifts, doe je die wel diep genoeg?

Waarschijnlijk niet diep genoeg. Ik heb een tijdje een blessure gehad. Iets met vocht/kraakbeen op mijn knie waardoor ik niet diep kon gaan. Het had een naam, maar die ben ik even kwijt. Om dit te compenseren deed ik voordat ik begon met de kuur twee keer per week squatten, één keer diep en minder zwaar (3x10x110kg) en één keer minder diep, maar zwaarder (3x10x150kg dus).

In.
Altijd wel leuk om te lezen die Test logjes

Waarschijnlijk niet diep genoeg. Ik heb een tijdje een blessure gehad. Iets met vocht/kraakbeen op mijn knie waardoor ik niet diep kon gaan. Het had een naam, maar die ben ik even kwijt. Om dit te compenseren deed ik voordat ik begon met de kuur twee keer per week squatten, één keer diep en minder zwaar (3x10x110kg) en één keer minder diep, maar zwaarder (3x10x150kg dus).

Wait wut,

Dus om te compenseren dat je niet diep kan gaan ga je 1x diep EN 1x zwaar? Haha. Klinkt nogal verkapt. Of kan je alleen niet diep met zware gewichten?

Wat is je voeding / andere supps tijdens de kuur?

Wait wut,

Dus om te compenseren dat je niet diep kan gaan ga je 1x diep EN 1x zwaar? Haha. Klinkt nogal verkapt. Of kan je alleen niet diep met zware gewichten?

Wat is je voeding / andere supps tijdens de kuur?

Lang verhaal. Ik doe in ieder geval zo diep en zwaar mogelijk.

Voeding ziet er ongeveer zo uit (heb het schema nu niet bij de hand):
- ei + groenten @ 400 kcal
- kwark @ 350 kcal
- rijst met kip @ 700 kcal
- pindakaas + Crackers @ 450 kcal
- 4 X havermout @ 1260 kcal
- chocolade @ 160 kcal

---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:55 ----------

Zojuist de derde inject gezet, omdat ik komende zaterdag geen stijf been wil hebben. De eerste keer was de pijn compleet weggetrokken op maandag, dus hopelijk is het dit keer op zaterdag helemaal weg.

Verder ziet de komende week er waarschijnlijk zo uit:

maandag: schouders
dinsdag: armen
woensdag: rust (normaal hier benen, maar dat gaat nu waarschijnlijk niet lukken)
donderdag: borst
vrijdag: rug
zaterdag: benen

Succes.
Prima 1e kuurtje, zie graag before en after foto's.

Goodluck, ik volg. Ben altijd wel benieuwd naar de progressie die zo gemaakt wordt.

Thanks allemaal.

De pijn heeft vandaag een nieuw hoogtepunt bereikt waardoor ik amper kan lopen (waarschijnlijk omdat het depot nog niet zo groot is geweest). Gelukkig weet ik inmiddels dat de pijn na dag 2 weer afneemt.

Vanavond even armen trainen en dan de rest van de avond op bed liggen denk ik maar.

Thanks allemaal.

De pijn heeft vandaag een nieuw hoogtepunt bereikt waardoor ik amper kan lopen (waarschijnlijk omdat het depot nog niet zo groot is geweest). Gelukkig weet ik inmiddels dat de pijn na dag 2 weer afneemt.

Vanavond even armen trainen en dan de rest van de avond op bed liggen denk ik maar.
Paar ibuprofen slikken. Inject zetten voor het trainen wil ook nog wel eens helpen en goed masseren na de inject.

Paar ibuprofen slikken. Inject zetten voor het trainen wil ook nog wel eens helpen en goed masseren na de inject.

Bedankt voor de tips. Ik zat vandaag op het werk en had de ibu vergeten, zojuist direct bij de supermarkt gehaald en genomen en het gaat nu langzaamaan iets beter.

Normaal inject ik inderdaad ook voor het trainen, maar dat kon zondagavond helaas niet. Vandaag injecteren, zoals normaal, ging hem helaas ook niet worden omdat ik komende zaterdag een feest heb waar ik toch een beetje normaal wil kunnen lopen/dansen. Na de eerste inject was ik er 's maandags weer bovenop dus zaterdag zou nu ook goed moeten komen.

Zolang ik binnenkort maar weer consequent normaal kan lopen vind ik het in ieder geval prima. Het smoesje "ik ging weer proberen te squatten en daardoor kwam de blessure terug" wordt inmiddels een beetje oud.

Ik volg. Ga je ook foto's posten?

Ik ben ook in! Goodluck bro!

Jammer dat je niet actief bent gaan loggen, was benieuwd naar je progress.

Terug
Naar boven