jeffrey1987
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 420
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 13%
Over een paar jaar heb ik het fysiek van een beest, dan kijken we niet terug naar nu![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Over een paar jaar heb ik het fysiek van een beest, dan kijken we niet terug naar nu![]()

De meeste dieren zijn slimmer dan je denkt...hij heeft in ieder geval al de hersens van een beest. Dat schiet al op.

Ik zeg ook niet dat hij dom is... toch?

Mijn opa had ook een kaal hoofd. Misschien was hij ook niet natty...Niet vanwege je fysiek maar ik zie een kaal plekje op je achterhoofd bij je profiel foto, vandaar de aanname dat je ook al wat kuurtjes gedaan hebt, maar je genen zijn dus gewoon ruk

Niet vanwege je fysiek maar ik zie een kaal plekje op je achterhoofd bij je profiel foto

Mijn opa had ook een kaal hoofd. Misschien was hij ook niet natty...![]()
Niet vanwege je fysiek maar ik zie een kaal plekje op je achterhoofd bij je profiel foto, vandaar de aanname dat je ook al wat kuurtjes gedaan hebt, maar je genen zijn dus gewoon ruk

Ben ik ook...

Je doet maar hoor. Kan er wel om lachen. ....en de rest ook wel gok ik zo.Ik heb me nog redelijk rustig gehouden tegenover wat jij allemaal al gepost hebt, zoiets kon je vroeg of laat verwachten

Ben ik ook...
Je doet maar hoor. Kan er wel om lachen. ....en de rest ook wel gok ik zo.![]()
Gezien je moodswings zou ik zeggen je bent of:Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd, toch?

Gezien je moodswings zou ik zeggen je bent of:
1. een vrouw
2. een troll
3. trenrage
![]()
Dank u.Nou nou meneer RaceRookie is opeens ook psychiater die op basis van alleen tekst iemands moodswings kan bepalen.. knap.. je zit in het verkeerde vak
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd, toch?
Ik heb me nog redelijk rustig gehouden tegenover wat jij allemaal al gepost hebt, zoiets kon je vroeg of laat verwachten