MuscleMeat

Kuurlog test tren

De hamvraag is natuurlijk, ga je nu natty trainen of klap je er direct weer een lekkere trenkuur in?

Mijn verwachting is dat hij niet veel over heeft gehouden van zijn vorige kuur en mag ik zo de voor en nadelen afwegen tegen elkaar lijkt het mij dat hij dit keer zijn handjes wel van de kuurtjes afhoudt. Maarja no pain no gain on the other side natuurlijk..

IN:D

Helaas is de log van je compagnon net op slot gegaan, dit wordt ronde 2:emo: (mits je verstandig bent geworden, kan ook)

Ik was al bang dat je niet meer terug kwam. Maar gelukkig :banana:

Ik voorspel:

Week 1-10 750mg Test-E.
Week 1-10 600mg Tren-E.
Week 1-10 400mg Masteron.
Week 1-6 50mg Dianabol.
Week 1-10 HCG 2x 500 pw.

En dan natuurlijk insuline en HGH.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.286
Voel me fit dus denk dat ik over een paar maanden in deze log wel weer ga loggen

Voel me fit dus denk dat ik over een paar maanden in deze log wel weer ga loggen
Je kunt alvast een beetje test en tren mee laten lopen, zit het alvast in je bloed en daardoor voel je je nog fitter.

Nee grapje, ik ga hier niet aan mee doen:emo:

Het moet niet gekker worden, eerst al die onzin topics in de AAS sectie en nu dit.

• #1.290
Je kunt alvast een beetje test en tren mee laten lopen, zit het alvast in je bloed en daardoor voel je je nog fitter.

Nee grapje, ik ga hier niet aan mee doen:emo:

Gelukkig heb ik jouw expertise ook niet nodig, ik weet inmiddels hoe het wel moet en dat zal ik laten zien. Nu graag stoppen met het bevuilen van mijn log...

Gelukkig heb ik jouw expertise ook niet nodig, ik weet inmiddels hoe het wel moet en dat zal ik laten zien. Nu graag stoppen met het bevuilen van mijn log...
Ah joh dat beetje extra vuil merk je niet op de hele hoop stront die je 64 pagina's lang hebt neergelegd.

Nee, ik zal stoppen.

Succes en laat het zien zou ik zeggen

• #1.294
Kan je met ons delen wat jouw modus operandi voor de komende maanden zal zijn?

Bulken tot februari ongeveer, dan langzaam richting onderhoud.. en in maart zat ik te denken aan:

75mg tren ace elke dag
500mg test e per week
Misschien d bol erbij maar daar twijfel ik nog over

8 weken.

Nakuur aromasin, hcg en clomid

Bulken tot februari ongeveer, dan langzaam richting onderhoud.. en in maart zat ik te denken aan:

75mg tren ace elke dag
500mg test e per week
Misschien d bol erbij maar daar twijfel ik nog over

8 weken.

Nakuur aromasin, hcg en clomid

Wat zijn je huidige stats? Misschien best cutten tot februari (afhankelijk van je huidige shape) en dan een clean bulkkuurtje.

• #1.296
Wat zijn je huidige stats? Misschien best cutten tot februari (afhankelijk van je huidige shape) en dan een clean bulkkuurtje.

+- 1.72 en 75kg en 9% vet. Moet omhoog dus, wil in februari rond de 80-82 kg zitten en 13-14%. Dan tijdens mij kuur net op onderhoud

+- 1.72 en 75kg en 9% vet. Moet omhoog dus, wil in februari rond de 80-82 kg zitten en 13-14%. Dan tijdens mij kuur net op onderhoud

Zou ik niet doen maat, ga dan met je huidige stats gewoon cleanbulken op AAS (als je toch wil kuren). Het is gek om er eerst nog paar kg vet bij te plakken door naar 13-14% te bulken en dan pas AAS te gebruiken.

Ik zeg niet dat je per se moet kuren maar je bent het blijkbaar van plan, doe het dan op je huidige stats.

• #1.298
Zou ik niet doen maat, ga dan met je huidige stats gewoon cleanbulken op AAS (als je toch wil kuren). Het is gek om er eerst nog paar kg vet bij te plakken door naar 13-14% te bulken en dan pas AAS te gebruiken.

Hmm, ja is opzich ook wel een optie.. vanaf nu gewoon lekker clean bulk

Ik zeg niet dat je per se moet kuren maar je bent het blijkbaar van plan, doe het dan op je huidige stats.

vind het sowieo in zijn geval al gek om aan de AAS te gaan0

Terug
Naar boven