AndroidHealthClinic

Kuurlogje

• Topic Starter Topic Starter
Gewicht blijft de laatste 4-5 dagen hangen rond de 86kg, maar merk wel dat ik scherper aan het komen ben.
Ga vanaf maandag omhoog van 3100 kcal naar 3350 kcal, waarschijnlijk carbs, zit met protein al op 260 en fats 96, weet niet of ik die fats nog zou willen verhogen (nooit hoger geweest eigenlijk).

Moet wel zeggen dat de combinatie Test / Primo me heel erg bevalt, ga er heel goed op.

Quasi geen side effects (einde week 5 vandaag). Hier en daar een paar puistje op men rug, schouders en borst, maar verwaarloosbaar weinig.
Geen oestrogeen sides, bloeddruk perfect (130/75), selftest hematocriet zit goed (45%), voel mezelf lekker, slaap zit weer goed.

Volgende week of de week daarop een echte bloedtest om te kijken of de werkelijkheid het gevoel weerspiegelt.

Je snapt het niet goed denk ik... Tenzij je vriendin seksverslaafd is ofzo zit die niet te wachten op dagelijks 2-3 keer rampetampen hoor. :roflol:
Die van mij kan er geen genoeg van krijgen met die gierende adhd van haar ook. Meestal ben ik de gene die het wel eens genoeg vind.

Sinds afgelopen weekend plotseling wat acné beginnen krijgen. Voorlopig proberen oplossen met een Benzac 5% wash. We zien wel hoe 't evolueert, het is nog niet overdreven.

Sinds afgelopen weekend plotseling wat acné beginnen krijgen. Voorlopig proberen oplossen met een Benzac 5% wash. We zien wel hoe 't evolueert, het is nog niet overdreven.
En wat vindt je trouwens van mijn "100% broodje aap" verhaal?
Want je was snel met het wegwuiven maar na het plaatsen van een publicatie van de cardiologie heb ik er niks meer over teruggehoord.

En wat vindt je trouwens van mijn "100% broodje aap" verhaal. Want je was snel met het wegwuiven maar na het plaatsen van een publicatie van de cardiologie heb ik er niks meer over teruggehoord.

Ik vind het nog altijd een broodje aap.

De conclusie van dat artikel is ook letterlijk:
Het idee dat er een maximaal aantal hartslagen bestaat is een boeiende gedachte. Hoewel de exacte link tussen hartslag en levensduur niet volledig is vastgesteld, biedt het verlagen van de hartslag door een gezonde levensstijl....

Ik vind het nog altijd een broodje aap.

De conclusie van dat artikel is ook letterlijk:
Het idee dat er een maximaal aantal hartslagen bestaat is een boeiende gedachte. Hoewel de exacte link tussen hartslag en levensduur niet volledig is vastgesteld, biedt het verlagen van de hartslag door een gezonde levensstijl....
Dan is het toch geen broodje aap? Een broodje aap is iets fictiefs, pure onzin.

Dat nog niet alles exact is gelinkt wil niet zeggen dat het niet zo kan zijn en dat maakt het al zeker geen broodje aap.
Mij maakt het niet uit. Ieder moet verder doen, laten en geloven wat hij wil.

kCal met een 250 verhogen heeft wel weer wat in beweging gezet.
Weegschaal zegt intussen 87kg en ik lijk nog steeds even scherp, misschien nog iets scherper weeral.

Acné die vorige week opvlakkerde is verdwenen met even een korte zink kuur (65mg per dag) van 5 dagen in combinatie met Benzac 5% wasgel.
Kreeg wel last van mijn pezen op dag 5, dus met de extra zink gestopt.

Voorlopig niet al te veel sides, die ene rechtertepel is er duidelijk wel weer een ontsteking, klein bolletje dat er altijd is is weer terug (5-7 millimeter) en totaal onzichtbaar.
Heel benieuwd wat men bloed zegt komende donderdag.

kCal met een 250 verhogen heeft wel weer wat in beweging gezet.
Weegschaal zegt intussen 87kg en ik lijk nog steeds even scherp, misschien nog iets scherper weeral.

Acné die vorige week opvlakkerde is verdwenen met even een korte zink kuur (65mg per dag) van 5 dagen in combinatie met Benzac 5% wasgel.
Kreeg wel last van mijn pezen op dag 5, dus met de extra zink gestopt.

Voorlopig niet al te veel sides, die ene rechtertepel is er duidelijk wel weer een ontsteking, klein bolletje dat er altijd is is weer terug (5-7 millimeter) en totaal onzichtbaar.
Heel benieuwd wat men bloed zegt komende donderdag.
Zink kuur? Slik je al geen multivitamine dagelijks waarbij je ook zink binnenkrijgt.

Fijn dat je niet veel sides hebt betekend dat je lichaam er ook goed op reageert.

Zink kuur? Slik je al geen multivitamine dagelijks waarbij je ook zink binnenkrijgt.

Fijn dat je niet veel sides hebt betekend dat je lichaam er ook goed op reageert.

Ik krijg standaard 15mg zink binnen via men vitaminen, tijdelijk 50mg per dag bijgekomen.
Eigenlijk mag je maximaal niet zoveel hebben.

Terug
Naar boven