Fitness Seller

Kuurlogje

Overgewicht zegt weinig haha, cbum op 6% bodyfat heeft ook overgewicht laat staan de guys in open divisie
Screenshot_20250422_155249_Chrome.jpg

Overgewicht zegt weinig haha, cbum op 6% bodyfat heeft ook overgewicht laat staan de guys in open divisie
Haha precies.

Alleen op een gegeven moment is het wel weer zo dat het voor je hart net zo intens is, of je nou dichtgeslipt en vet bent, of een massamonster dat droog staat. Alleen de één ziet er episch uit en de ander niet :D

Ze doelen met Overgewicht niet enkel vet, spier telt ook , al is dat het andere kant van het spectrum. Iemand met een bmi van boven de 30 heeft zeker kans op hart en vaatziekten. Of dat nu van spier of van vet is, het hart moet in beide gevallen harder werken als normaal.

Las ooit dat je een (ongeveer) max aantal hartslagen hebt, 2 miljard dacht ik. Dus als je rust hartslag continue te hoog is dan is het hart ook sneller op( even heel kort door de bocht genomen he, zitten veel meer kanten en factoren aan vast)

Ze doelen met Overgewicht niet enkel vet, spier telt ook , al is dat het andere kant van het spectrum. Iemand met een bmi van boven de 30 heeft zeker kans op hart en vaatziekten. Of dat nu van spier of van vet is, het hart moet in beide gevallen harder werken als normaal.

Las ooit dat je een (ongeveer) max aantal hartslagen hebt, 2 miljard dacht ik. Dus als je rust hartslag continue te hoog is dan is het hart ook sneller op( even heel kort door de bocht genomen he, zitten veel meer kanten en factoren aan vast)
Heb je hier een bron van?

• Topic Starter Topic Starter
100% een broodje aap

• Topic Starter Topic Starter
Hier ook maar even een foto update posten dan

** Verborgen inhoud: niet zichtbaar in quote **

Ik postte deze foto ook op Instagram en kreeg de vraag van enkele gasten waar ik wedstrijd mee heb gedraaid "Is dit nog wel natty?" 😂
Soit, ik lieg er niet om, maar wel grappig om te zien dat er nu plots een kantelpunt is dat mensen zich vragen beginnen stellen.

Terug
Naar boven