CerebralGains
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.477
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je zit makkelijk rond de 25% echt niet lullig bedoeldChatGPT schat me in op 14 tot 16% en je bent droger dan mij
Zeker niet, 25% is wat aan de vette kant.Je zit makkelijk rond de 25% echt niet lullig bedoeld
Over wie heb je het nu?Zeker niet, 25% is wat aan de vette kant.
Ik zou 15%, max 17%
Die weegschalen zijn zeker niet correct.Dat is helaas 15%. Ik hou het meeste vet vast op mijn triceps en op mijn rug.
Als ik me vanmorgen in de spiegel bekeek, denk ik wel dat ik op terugweg ben richting de 13-14%
In deze video kun je mijn uitgehongerde kop zien, ik ben duidelijk geen 25%Je zit makkelijk rond de 25% echt niet lullig bedoeld
In deze video kun je mijn uitgehongerde kop zien, ik ben duidelijk geen 25%
kijk: https://youtu.be/PnZzGLBkf9k
Of hij slaat heel veel vet bij zijn buik op ? Ik zat meer te denken aan 20%
ChatGPT schat me in op 14 tot 16% en je bent droger dan mij
Als hij 25% is heb zelfs ik overgewichtJe zit makkelijk rond de 25% echt niet lullig bedoeld
Overgewicht zegt weinig haha, cbum op 6% bodyfat heeft ook overgewicht laat staan de guys in open divisie
Haha precies.Overgewicht zegt weinig haha, cbum op 6% bodyfat heeft ook overgewicht laat staan de guys in open divisie

Ze doelen met Overgewicht niet enkel vet, spier telt ook , al is dat het andere kant van het spectrum. Iemand met een bmi van boven de 30 heeft zeker kans op hart en vaatziekten. Of dat nu van spier of van vet is, het hart moet in beide gevallen harder werken als normaal.Overgewicht zegt weinig haha, cbum op 6% bodyfat heeft ook overgewicht laat staan de guys in open divisie
Ik weet hoe het werkt
Heb je hier een bron van?Ze doelen met Overgewicht niet enkel vet, spier telt ook , al is dat het andere kant van het spectrum. Iemand met een bmi van boven de 30 heeft zeker kans op hart en vaatziekten. Of dat nu van spier of van vet is, het hart moet in beide gevallen harder werken als normaal.
Las ooit dat je een (ongeveer) max aantal hartslagen hebt, 2 miljard dacht ik. Dus als je rust hartslag continue te hoog is dan is het hart ook sneller op( even heel kort door de bocht genomen he, zitten veel meer kanten en factoren aan vast)
Hier ook maar even een foto update posten dan
** Verborgen inhoud: niet zichtbaar in quote **