MuscleMeat

Kuurtje tussendoor-Winstrol only

Bezoekers in dit topic

oeiii sanca kijkt ook al in de aas sectie plannen manneke...:D
succes met je kuurtje
 
Update:

Vandaag op de sportschool borst gedaan en het gaat weer als de brandweer, moet ik zeggen. Vandaag een setje dumbbell-press gedaan, voor het eerst met de 50kg's en ik kon er (met moeite...) 8 reps uitpersen. Was nog niet eerder gelukt en terwijl ik dit zit te typen, voel ik de pijn in mijn pecs al toenemen. Goede zaak dus. De weegschaal zei 99kg en het vet nog steeds 12%.

Volgende week een keer in de slip voor de spiegel staan, en samen met wat mensen proberen een objectief beeld te krijgen van de vorderingen. Als je altijd alleen naar jezelf staat te kijken, zie je op een gegeven moment niet meer of je verhoudingen wel kloppen, of je nog wel symmetrisch bent en of je poses wel kloppen. Opbouwende kritiek of commentaar leert je om weer eens met andere ogen naar je eigen lichaam te kijken. Ik weet niet hoe jullie dat ervaren, maar ik baal van zoveel onderdelen. Misschien ben ik te kritisch, maar misschien is dat ook juist nodig om de drive te houden.

Ik zit nu op 3x per week 100mg en ik voel het er in hakken. Er zitten wel een aantal verschillen in de Win van GS of die van Depot. De GS geeft duidelijk een gevoeliger spuitplek, veel meer dan de Depot. De laatste lijkt wel wat grotere kristallen te hebben in de oplossing, die lastig op te zuigen zijn. Je blijft schudden en dan nog...
 
update:
Sinds deze week begonnen met (super)sust van GS (270mg/ml). Plan is om die 3x per week te zetten en af te bouwen met de Winny. Ik ben zwaar opgefokt (zo hoort het ook eigenlijk), maar het is af en toe wel erg heftig. Vooral als er een stress-situatie is, gaat het bloed koken. De afgelopen 2 weken af en toe niet helemaal lekker geweest, zal wel een buikgriepje geweest zijn of zo. Licht verkouden, beetje hoesten en een keertje 'snachts er uit om te kotsen. Gevolg is wel dat ik gisteren pas weer op de 99kg zat, na een tijdje stil te hebben gestaan. Ik wordt wel knoepertje-hard, ripped en droog. Gisteren na een borst-training had ik het gevoel dat ik uit elkaar knapte. Lichte acné....
 
Klinkt goed dat je weer aan de betere hand bent en weer droger wordt.Over de supersust die was toch 300mg?of vergis ik me?Verder succes de komende weken !
 
@redhead: Klopt, het is sust 300, maar uit tests blijkt dat je 270 krijgt. Toch nog altijd beter dan 250....
 
update:
Sinds deze week begonnen met (super)sust van GS (270mg/ml). Plan is om die 3x per week te zetten en af te bouwen met de Winny. Ik ben zwaar opgefokt (zo hoort het ook eigenlijk), maar het is af en toe wel erg heftig. Vooral als er een stress-situatie is, gaat het bloed koken. De afgelopen 2 weken af en toe niet helemaal lekker geweest, zal wel een buikgriepje geweest zijn of zo. Licht verkouden, beetje hoesten en een keertje 'snachts er uit om te kotsen. Gevolg is wel dat ik gisteren pas weer op de 99kg zat, na een tijdje stil te hebben gestaan. Ik wordt wel knoepertje-hard, ripped en droog. Gisteren na een borst-training had ik het gevoel dat ik uit elkaar knapte. Lichte acné....
gaat lekker chriske zo te lezen .ik ga na mijn kuur ook eens proberen om harder en wat droger te worden naar een % of 7 a 8 lijkt mij mooi zat voor mij .maar eerste deze kuur even af maken die duurt nog 12 weken .iniedergeval veel geluk met jou kuur man ben benieuwt naar het eindresultaat :D
 
Update:
Na een volle week beroerd zijn, kotsneigingen e.d., dacht ik er van het weekend af te zijn. Helaas...vandaag weer krampen en pijn bij het pissen. Bij de huisarts geweest: klein beetje bloed in de urine, kan wijzen op wat gruis in de niertjes. Morgen dus toch maar weer een complete check-up met urine en bloed. Misschien komt er wat uit, ik word er in ieder geval behoorlijk flauw van na een weekje miserabel te zijn. Ik hou jullie op de hoogte. Het heeft in ieder geval niet met de sust te maken, maar van lekker trainen is even geen sprake. Dusss..:shoot:
 
Update:
Na een volle week beroerd zijn, kotsneigingen e.d., dacht ik er van het weekend af te zijn. Helaas...vandaag weer krampen en pijn bij het pissen. Bij de huisarts geweest: klein beetje bloed in de urine, kan wijzen op wat gruis in de niertjes. Morgen dus toch maar weer een complete check-up met urine en bloed. Misschien komt er wat uit, ik word er in ieder geval behoorlijk flauw van na een weekje miserabel te zijn. Ik hou jullie op de hoogte. Het heeft in ieder geval niet met de sust te maken, maar van lekker trainen is even geen sprake. Dusss..:shoot:

Dat is het laatste waar ik aan zou denken... maar goed.
 
Ik denk dat het wel klopt. Krampen in de linkerzij (koliek-achtige), geen hoge koorts, geen diarree en niet spugen terwijl je toch een misselijk gevoel hebt. Tel dat op bij de grote (ws TE grote) inname van eiwitten en calcium en je hebt het voor elkaar. Ik hoor het morgen wel.

Waar dacht jij aan dan?
 
ah, tging net zo lekker...
ik heb dat griepje ook ghad 2 weekjes gleden :( net toen ik aan een serieus eetschema wou bginnen.
die 100 liko lijkt niet te mogen he :p
naja je haalt m natuurlijk wel in deze kuur
sterkte!
 
update:
Vandaag even langs het ziekenhuis voor een complete echo van de onderbuik en de blaas/nieren. Zat toch weer wat bloed in de urine, bloed is van de kwaliteit van een jonge god. Pluspuntje...
k*t is dat je voor zo'n onderzoek nuchter moet zijn, dus dat is tot vanmiddag 15:00 niets eten. Tering.
 
als jij vreselijk goede bloed hebt, dan vraag ik me af hoe et zou zijn als je nog nooit drugs gbruikt had..
of is dit een soort aantoning dat drugs goed voor je is? :p
dan ben ik best gzond bezig gweest et jaar hiervoor:D
 
update:
Vandaag even langs het ziekenhuis voor een complete echo van de onderbuik en de blaas/nieren. Zat toch weer wat bloed in de urine, bloed is van de kwaliteit van een jonge god. Pluspuntje...
k*t is dat je voor zo'n onderzoek nuchter moet zijn, dus dat is tot vanmiddag 15:00 niets eten. Tering.

ok Je bloed is goed, maar je nieren???
 
ben ook benieuwd hoop maar dat alles gewoon goed is...
 
watskeburt?
 
en hoe istie nu?
 
Blaasontstekingkje er bij....
 
Zou je niet eens stoppen voor een tijdje? :D
Het lijkt niet dat je er lichamelijk echt op vooruit gaat de laatste tijd :)
 
Back
Naar boven