MuscleMeat

Kastnation 2020

Bezoekers in dit topic

Nee test p, tren a en mast p allemaal op 350 mg per week. Dus 1050 mg.

Hmmm ik weet echt niet wat ik dit keer ga nemen ben er niet helemaal uit nog.
 
500 test e en 400 tren e is ook voldoende. ;)

Zat ik ook aan te denken, puur omdat ik vorig keer meer zette en geen verschil merkte, had het gevoel dat ik zoveel extra moest eten.

Meer aas = meer eten in ieder geval vorige kuur was het wel extreem hoeveel ik extra moest eten dat was geen calorie overschot van 300/500 dat was echt een wereld van verschil constant honger gevoel.
 
Welcome back Bro! Lekker op een grammetje houden, ruim voldoende om alles vast te houden.. tren is wel fijn in de cut..mag je weer wat meer eten :)
 
500 test e en 400 tren e is ook voldoende. ;)

250 mg testosteron en 400 mg trenbolone per week is zelfs meer dan voldoende om je massa vast te houden.
 
  • Like
Waarderingen: Apv
Welcome back Bro! Lekker op een grammetje houden, ruim voldoende om alles vast te houden.. tren is wel fijn in de cut..mag je weer wat meer eten :)

Dat heb ik wel gemerkt ja, wil weer de tijd nemen om volop te gaan trainen. Moet zeggen heb veel genoten laatste tijd leuke dingen gedaan met vriendin veel uiteten (beetje te veel) elke week zowat. Tijd om er weer tegen aan te gaan en een stapje verder natuurlijk.
 
Dat heb ik wel gemerkt ja, wil weer de tijd nemen om volop te gaan trainen. Moet zeggen heb veel genoten laatste tijd leuke dingen gedaan met vriendin veel uiteten (beetje te veel) elke week zowat. Tijd om er weer tegen aan te gaan en een stapje verder natuurlijk.

Is ook belangrijk toch. Je had het even nodig. Nu derde keer is scheepsrecht. Let’s do this.
 
Test e 600 Mg
Tren 200 Mg
Bold 600 Mg

Test en bold op 600 zou genoeg moeten zijn
Tren op 200 doseer tren liever niet te hoog 200 zal dan ook om te proberen zijn kan altijd in week 5 omhoog naar 400
 
Denk dat ik het volgende ga nemen

Test-e 500mg
Tren-e 400mg
Masteron 400mg

Eventueel laatste 6 weken winstrol op 50mg maar ben ik nog niet zeker van.
 
Denk dat ik het volgende ga nemen

Test-e 500mg
Tren-e 400mg
Masteron 400mg

Eventueel laatste 6 weken winstrol op 50mg maar ben ik nog niet zeker van.
Zou de mast er dan lekker uitlaten, heeft toch geen meerwaarde.
 
Idd, idem winstrol imo
Ja ik weet niet wat ze doel is van de kuur, cutten of bulk.. die winstrol of mast kan dan voor de look een meerwaarde hebben maar is sowieso tijdelijk. Zou beide voor een bulk lekker laten zitten.
 
Ja ik weet niet wat ze doel is van de kuur, cutten of bulk.. die winstrol of mast kan dan voor de look een meerwaarde hebben maar is sowieso tijdelijk. Zou beide voor een bulk lekker laten zitten.

Hmmm doel is droog/vol eruit te komen gewicht hoeft niet persee te stijgen 1/2kg mooi meegenomen maar hoeft niet echt zwaarder te worden 95/96 droog zou genoeg zijn voor mijn lengte, mast er eventueel uit laten en dan de winstrol erin gooien vanaf begin mee laten lopen of de laatste 6 weken ?
 
Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met blauwe plekken door het zetten van hgh? Hoor dit bij een vriend van me maar heb dit echt nog nooit eerder gehoord.
(Best flinke blauwe plekken)
 
Maat van mij heeft het wel eens, zelf nog niet gehad
 
Back
Naar boven