XXL Nutrition

Belangrijk Nieuws Kwalificatie eis voor NK RAW powerlifting in december

Volgens mij had ik daar al inhoudelijk op gereageerd en was dat ook niet het deel wat jij aanhaalde in mijn quote. Om die twee redenen verkoos ik te reageren op hetgeen wat ik zelf als probleem zie.

Rustig aan joh, genoeg tijd nog om nog een wedstrijd te organiseren.

Rustig aan joh, genoeg tijd nog om nog een wedstrijd te organiseren.

Dat zou alles oplossen, veel leden opleveren en het nk zijn status geven die het verdient(plaatsen voelt cool).

Ik ben in bij latere kwali, graag zelfs zo kan ik ervaring op doen voor het nk..

@Starter Het is maar hoe je het bekijkt, ook jij begon als wedstrijdvulling bij strongman(net als ik) en toch had je er lol in, dat hebben de mensen met een 160 squat ook..

Verder zeg ik niet dat men geen wedstrijden mag doen, maar laat er asjeblieft wel een berperking komen op iets als een NK. Kampioenschappen zijn voor de beste bedoelt? Waarom willen we dan in powerlifting opeens bijvoorbeeld iemand van 100 kilo met een 160 kilo squat verwelkomen? Dat snap ik niet zo goed.

ik deed mee aan een NK en bankdrukte 82.5kg

umad brah?

noem dan ook niet iedere wedstrijd een NK.

ik was ook al over nk raw na aan het denken aangezien ik blijkbaar dit jaar nog npb lid ben, maar in die korte tijd klaarstomen voor kwali gaat em niet worden, hopelijk wedstrijd in september oid dan. Die 340 wilks zou ik wel moeten halen.

ik deed mee aan een NK en bankdrukte 82.5kg

umad brah?

noem dan ook niet iedere wedstrijd een NK.

NK junioren. Mag ook best een maatstaf komen, maar daar moeten zulke weights nog wel kunnen imo.

En nee, er moet heel wat gebeuren voor ik mad ben brah ;)

ik was ook al over nk raw na aan het denken aangezien ik blijkbaar dit jaar nog npb lid ben, maar in die korte tijd klaarstomen voor kwali gaat em niet worden, hopelijk wedstrijd in september oid dan. Die 340 wilks zou ik wel moeten halen.

Hoezo klaar stomen? Je kan toch gewoon als training meepakken? Is toch bij jou in de buurt

Hoezo klaar stomen? Je kan toch gewoon als training meepakken? Is toch bij jou in de buurt

heb half jaar (oid) niet meer zwaar gebenched en tijd niet meer back squat gedaan. Als ik meedoe is het voor PR's niet voor training.

heren, zaterdag is de ALV van sectie Powerliften. Daarin zouden jullie een verzoek tot extra kwalificatie wedstrijd kunnen inbrengen. Dan weten jullie van het weekend waar jullie aan toe zijn. Succes met het voorbereiden. Groet, Wim

als er een extra kwalificatie komt en ik meld me dan zo gauw dat kenbaar is gemaakt aan als lid, mag ik dan meedoen?

Die kwali komt er dus? :)

Dat is wel een erg opportunistische manier van interpreteren.

idd, maar als ie er komt doe ik mee!

Is er iemand met extra singlet die hem zou willen lenen aan mij tijdens de wedstrijd? Mijn dank is groot.

Terug
Naar boven