MuscleMeat

Kwark niet te vreten

Cephalic

Cool Novice
Waardering
0
ben op zoek geweest naar kwark (woon in belgie)
en heb magere kwark gevonden van milbona in de lidl
Ik vind het eigenlijk ni te vreten :barf: al eet ik het wel op (ge moet er iets voor over hebben natuurlijk
Zijn er betere merken of hoe kan ik het wat smakelijker maken ?

-Vruchten zoals ananas
-Muesli (die zonder extra suiker)
-Water
-Komkommer

En ehmm..... Vreten die handel!! :D

En ehmm..... Vreten die handel!!

Precies. Gewoon naar binnen stouwen die handel. Wil je groot worden, dan zul je moeten vreten. Je eet omdat je het nodig hebt, en niet omdat je trek hebt in iets lekkers (hoewel het wel meegenomen is als iets goed smaakt).

Hetzelfde geldt voor blikjes tonijn op waterbasis, eiwitshakes met water en droge rijst. Allemaal geen culinaire hoogstandjes, maar wel perfect body building voer.

Maar goed, er zijn dus inderdaad zat manieren om je eten op te fleuren. Fruit, zoetstof, honing, kaneel, noem het maar op. Een beetje fantasie doet wonderen, of anders even speuren op het forum.

Eet smakelijk.

Had laatst ook van de lidl magere kwarkt (nederland) maar die smaakte echt naar vieze kaas ofzo.. niet te beren.. heb nu die van de aldi en dat is stukken beter.. Zelf gooi ik er wat honing en musli doorheen. en als ik op de calorieen moet letten paar druppeltjes zoetstof.

Beetje whey proteine erdoor gooien, dan smaakt het naar aardbei of wat voor proteine je ook hebt en hoef je er geen FOUTE stoffen bij te kiepen

Gewoon in een shakebeker, wat melk en suiker erbij en wat zoetstof of siroop. En dan is het ook nog lekker smaakt een beetje naar vruchtenyoghurt. Veel succes

mixen met banaan,kiwi en aardbeien en eventueel siroop(roosvice, carvan cevitam)

Doe er een klein schepje proteine doorheen. Voor de smaak en voor die extra eiwitten natuurlijk!

My signature speaks for itself :D

Wat ik altijd doe:
500g kwark
200-300ml water, net hoe het uitkomt
Limonade als je een milkshake wil :)
en dan gewoon opdrinken.

tokkel zei:
Wat ik altijd doe:
500g kwark
200-300ml water, net hoe het uitkomt
Limonade als je een milkshake wil :)
en dan gewoon opdrinken.

eey dat is een goeie maar dan kun je natuurlijk ook rozebottelsiroop gebruik is beter als normale aanmaaklimonade minder suiker en natuurlijker :D KArmapunten :D ;)

Het is niet zo heel vies, maar met limonade drink je het voor je plezier ;)
Zal ik eeens proberen. dat is toch dicksap? die rozebottelsiroop?

tokkel zei:
Het is niet zo heel vies, maar met limonade drink je het voor je plezier ;)
Zal ik eeens proberen. dat is toch dicksap? die rozebottelsiroop?

klopt, check eens bij de aldi kun je gewoon in van die groene dikke flessen kopen het heet tamara dacht ik, smaakt echt goed en alleen fruitsuikers (weinig), geen kunstmatige smaak zoals bij veel van die siropen

Misschien ligt het inderdaad aan het merk want normale magere kwark vind ik best te eten!

ik heb er van den aldi, milsa met 11% eiwit :thumbs:

kost bijna niks en met wat suiker is het nog lekker ook

Ik altijd die van de Champion zelf, redelijk wat eiwit en bovendien lekker, halfvast en je kan em met een klein beetje bessensap zo binnenduwen...

Gooi gewoon eens 500 gram kwark in de mixer, en daar 200 ml slasaus doorheen, scheut ketjap manis, 4 teentjes knoflook, 3 eetlepels verse pesto, flink wat rode pepers en als laatste 100 gram komkommer... echt lekker pittig om stokbrood in te dopen ofzo.

zoetstof er door heen werkt prima

vind het ook niet zooo vies zoals velen erover doen
maar eens proberen met van die zoetstof-suiker, echt wel te vreten hoor

Terug
Naar boven