Fitness Seller

Kwark niet te vreten

Cephalic zei:
ben op zoek geweest naar kwark (woon in belgie)
en heb magere kwark gevonden van milbona in de lidl
Ik vind het eigenlijk ni te vreten :barf: al eet ik het wel op (ge moet er iets voor over hebben natuurlijk
Zijn er betere merken of hoe kan ik het wat smakelijker maken ?
Als je veel geld hebt kan je ook de hele dag gevogelte, vis en magere topsteak eten met een lekker sausje.

Als je arm bent: vreten die kwark kreng!

;)

dicksap? :p

mix het met muesli, fruit en citroen/limoensap yummi

meng het met een klein beetje vla

diksap inderdaad

Koningskwark rules..

Ik vind dit de lekkerste kwark voor een goede prijs :cool:

In het begin deed ik het met diksap (exotisch), maar daar nam ik steeds minder van en nu eet ik het puur... t'was even wennen, maar ik vind het nu echt lekker, al moet ik zeggen dat ik die van de aldi minder lekker vind dan die van de edah.

Ik gooi er wel eens een handje rozijnen door, lekker iets om op te kauwen.

/edit: en kokos.

Laatst bewerkt:
Noten door de kwark.... nou DAT moet ik eens proberen..... heftig plan !!

je kan er ook dorito's doorheen malen

ik doe daar gewoon wat suiker in jong ... als ge geen pro bodybuilder zijt kan da totaal geen kwaad ...

en anders drink je gewoon wat meer whey shakes, dan heb je ook je eiwitten binnen

slabek zei:
Had laatst ook van de lidl magere kwarkt (nederland) maar die smaakte echt naar vieze kaas ofzo.. niet te beren.. heb nu die van de aldi en dat is stukken beter.. Zelf gooi ik er wat honing en musli doorheen. en als ik op de calorieen moet letten paar druppeltjes zoetstof.

die van aldi rockt 11,8g prot per 100G :)

mixen mmet optimel vla 0% vet :lick:

lunatic zei:
Gooi gewoon eens 500 gram kwark in de mixer, en daar 200 ml slasaus doorheen, scheut ketjap manis, 4 teentjes knoflook, 3 eetlepels verse pesto, flink wat rode pepers en als laatste 100 gram komkommer... echt lekker pittig om stokbrood in te dopen ofzo.

dan loop je toch naar het wc? :p

'k eet ook die vd liddle met wat citroensap & muesli

doe er dan candarel bij.. geen caloriën en dezelfde smaak als gewone suiker ...

dno waarom nog extra prot vind 55g per maaltijd meer dan genoeg

Tip kwark

kwark mixen met 200 milliliter sinassappelsap in de mixer dan is die kaassmaak er vanaf, en dan kun je het gewoon wegdrinken. Snel drinken dan proef je niet eens dat kwark smerig is.

Wat ik doe is : 250ml kwark met 3 grote koffielepels jam van effi (dieët-jam zonder suiker) Yummie !!! :D

Kwark die je zo weg eet:

Kwark van het merk Melkan en dan Magere Kwark - Mild. Zoals het woord al zegt MILD, dus geen zure smaak.

:lick:

kan je naast de aldi die kwark nog ergens kopen in België?
hoe noemt dat dat in den Aldi?gewoon kwark ???

Terug
Naar boven