Fitness Seller

Kwark niet te vreten

ducske zei:
kan je naast de aldi die kwark nog ergens kopen in België?
hoe noemt dat dat in den Aldi?gewoon kwark ???
kun je in elke supermarkt krijgen onder de naam "magere platte kaas". kwark is de nederlandse benaming. Ik heb me in het begin ook suffgezocht, tot ik wist van de andere naam ;)

Mm ik eet het vaak met een blikje tonijn op water basis ff door elkaar roeren en 80 gram eiwit hap klaar...maar ja thats me.

tonijn met platte kaas ? :D

:eek: hard ****ing core :D

Wakaera zei:
kun je in elke supermarkt krijgen onder de naam "magere platte kaas". kwark is de nederlandse benaming. Ik heb me in het begin ook suffgezocht, tot ik wist van de andere naam ;)

ah ok, dan eet ik het al, alleen heeft de mijne maar 7,3 /100g eiwitten
t'is die van de Spar
ik eet dat gewoon puur, wel vieze nasmaak (zeg maar stinkende adem) nadien

super de boer heeft goeie kwark, echte aanrader. vierkante bakjes van het merk konings. is erg zacht en mild van smaak, bevat 9,8 gram eiwit per 100g, en kost 50 cent. ik gooi er altijd lessini aardbei over, hoeft niet veel te zijn. dat mix een beetje. lessini citroen is ook erg lekker, maar die ice tea ranja is niet te zuipen.

Je moet ook goed naar de datum kijken.

Als kwark tegen de uiterste datum aan begint te lopen wordt ie een stuk minder lekker. Het vocht begint zich dan al te scheiden van de droge stof. Dat kan je wel weer bij elkaar roeren, maar echt lekker wordt het er niet van.

Ik heb zelf trouwens altijd AH magere kwark. 11 op 100 gram eiwit en erg goed te eten.

Laatst bewerkt:
die ah biogarde kwark is erg goed, maar kost 89 cent. die biologische kwark van de ah is nog lekkerder trouwens. ik eet twee bakken per dag. super de boer kwark kost 50 cent, dus dat scheelt zeg maar 80 cent per dag dan als ik de betere ah kwark zou kopen, das 292 euri's per jaar besparing. daar kan ik weer van op vakantie.

Geen idee waar die mensen het toch altijd over hebben hoor. Ik vind zelfs magere kwark zonder iets erin en tonijn in het nat recht uit het blikje best te eten? ? ?

msschn een kleine tip haal die pot kwark (aldi) een uur of twee uit de ijskast, en ik heb de indruk dat die al veel minder zuur smaakt. klinkt msschn bizar maar heb toch die indruk.

bob builder zei:
msschn een kleine tip haal die pot kwark (aldi) een uur of twee uit de ijskast, en ik heb de indruk dat die al veel minder zuur smaakt. klinkt msschn bizar maar heb toch die indruk.

ja klopt. Ook valt kwark iets beter op de maag als ie beetje lauw is ipv koud.

Cephalic zei:
ben op zoek geweest naar kwark (woon in belgie)
en heb magere kwark gevonden van milbona in de lidl
Ik vind het eigenlijk ni te vreten :barf: al eet ik het wel op (ge moet er iets voor over hebben natuurlijk
Zijn er betere merken of hoe kan ik het wat smakelijker maken ?

Ikzelf gooi er altijd wreed veel rosvisee (?) overheen en dan eet het een stuk makkelijker weg, je zult het zien

Jezus, wat zeiken sommige mensen toch soms :cool:
Gewoon vreten die kwark, zo vies kan kwark toch niet zijn? ???
Als bijvoorbeeld 1 van je maaltijden uit kwark en brood met beleg oid bestaat kun je ook eerst je brood eten , daarna je kwark met water aanmaken en opdrinken, zo proef je er bijna nix van....En anders gewoon een proteine shake nemen als je zo'n mietje bent :D

80 gram eiwit op 1 maaltijd lijkt me absurd veel

Terug
Naar boven