Crackerjack
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 6
- Lengte
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha kauwen op je kipfilet zonder tanden gaat goed!!
zo word je nooit groot

Nuja alles is wel slecht voor iets, who cares!
Ik heb men tanden toch niet nodig om te trainen..

Waar het om draait is dat je tanden direct poetsen na het eten of drinken het glazuur van je tanden aantast, dus kwark s'avonds eten is helemaal niet erg voor je tanden.
Dus eet gerust kwark, maar wacht een half uurtje voordat je je tanden poetst.
en toch is er nog verwarring over, tjonge jongeZover had ik nu ook weer niet gedacht ..
Nuja in de mixer dan hé![]()

:S voor het slapen eet ik mn liter kwark en dan instant poetsen en in bed liggen. Dat wachten staat me zwaar tegen.. mja dikke care dan maar.

Eet al 4 jaar elke avond voor het slapen gaan een bak kwark, en poets direct daarna m'n tanden. Nog steeds 0 gaatjes en zelfs geen enkel spoor van tandplak o.i.d.

Het is slecht om na het kwark eten je tanden te poetsen, ik doe het al een aantal jaar maar heb er nog niet veel last van ondervonden.

Eet al 4 jaar elke avond voor het slapen gaan een bak kwark, en poets direct daarna m'n tanden. Nog steeds 0 gaatjes en zelfs geen enkel spoor van tandplak o.i.d.

ff heel wat anders nietah jij weet er veel vanaf zo te horen, maar kan je gaatje met het blote oog zien als je bijv voor de spiegel staat?Indd, heeft weer met zuurtegraad te maken en als je dan meteen je tanden poetst dan poets je je glazuur mooi van je tanden af. Beter is om dan eerst te eten, dan goed spoelen met water, liefst half uurtje of langer wachten en dan pas tanden poetsen. Dan is je glazuur niet zo broos meer. Maar ach.. al die energy-drinks vreten je glazuur veel harder op dan de kwark.... Dus wees gerust
---------- Toegevoegd om 16:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:23 ----------
Vraag eens om glazuurerosie, google daar eens op. Heeft weinig met tandplak, tandsteen of gaatjes te maken![]()
Okay, ik heb de search gebruikt maar kon er werkelijk waar niets over vinden.
Laatst hoorde ik dat kwark nogal slecht is voor het gebit. Hoe zit dat precies en wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Is er al iemand die zich hierdoor een kunstgebitje heeft moeten laten aanmeten?
Groetjes,
Fuzzy Wuzzy

+1. Anderhalf jaar dan.Eet al 4 jaar elke avond voor het slapen gaan een bak kwark, en poets direct daarna m'n tanden. Nog steeds 0 gaatjes en zelfs geen enkel spoor van tandplak o.i.d.
ff heel wat anders nietah jij weet er veel vanaf zo te horen, maar kan je gaatje met het blote oog zien als je bijv voor de spiegel staat?

ja ik heb nog nooit gaatjes gehad, maar ik heb een heel klein zwart puntje op mn kiesJa hoor, ligt eraan waar die zit. Wij moeten de gaatjes toch ook met het oog vinden, alleen kunnen wij met onze spiegeltjes verder kijken dan jij in de badkamer![]()

zoet/zuur=slecht
kwark=zuur
conclusie...
kwark smaakt toch echt zuur, misschien wat mis met je smaakpapillen?![]()

Misschien maakt ie het wat zoeter met siroop, of heeft ie een vruchtenkwarkje![]()