XXL Nutrition

Kwark slecht voor het gebit?

gewoon veel kwark eten en goed poetsen ;)

wat is het beste, na het kwark eten water drinken en een half uur later tanden poetsen of melk drinken?

doe jij dat serieus elke dag?

Ik poets 3x per dag, ik kan moeilijk met brood tussen mn tanden na de lunch die kindjes terug sturen om beter te poetsen he ;)
Ik drink alleen water, nooit frisdrank, alleen als ik uitga wel eens wat alcohol en als ik moet rijden is het red bull.
Ik floss zeer regelmatig, vind die vieze aanslagrandjes tussen je tanden maar vies.
Na het flossen spoel ik met mondwater, geeft mij het idee dat het ertussen toch veel schoner is geworden;)
Ik kon gratis mn tanden laten bleken via mn werk, maar nee, dat doe ik gewoon niet! Dit licht gele kleurtje op mn tanden heb ik te danken aan mijn thee-verslaving:p Het grootste gedeelte van de mensheid drinkt daar nog eens koffie bij, rookt en dus zijn ze donker geel... ik hoef geen super witte lach, ik vind mijn gezonde gebit zonder gaatjes veel belangrijker!

Dus ja, ik doe dit inderdaad wel ;)

Is een wonder dat ik nog tanden heb ;)

Dat zou ik niet te vroeg zeggen

Denk dat het wel mee zal vallen; drink zo goed als geen frisdrank (bijna alleen water), snoep niet, poets 2x per dag mijn tanden en heb nooit gaatjes...
En anders ben ik goed verzekerd ;)

Terug
Naar boven