AndroidHealthClinic

kwark voor slapen

steven4

Advanced Bodybuilder
Waardering
8
moet je kwark per se nemen 5 min voor je gaat slapen of kan een half uur ook?
Want vlak voor slapen gaan in combinatie met slapen schijnt nogal slecht te zijn voor je tanden

denk dat je zelf wel door hebt dat 25 minuten nou niet meteen het verschil zullen maken tussen een uber gespierd lichaam en een ecto...

beste is rond 3 uur de wekker te zetten en dan een whey shake nemen, en dan weer gaan slapen.

Ik eet altijd mijn kwark ~20 minuten voor het slapen gaan. Dit omdat het even duurt voordat de zuren in je mond zijn geneutraliseerd na het eten en het dus niet wordt aangeraden om direct je tanden te poetsen. Je kunt ook je mond goed spoelen met water voor het poetsen, dit helpt het neutraliseren.

een half uur of 5 minuten.wat maakt het uit.

Gaat erom dat je het neemt:)

Ik zat me net ook iets te bedenken, casseine eiwitten worden toch in ong. 7 uur tijd afgebroken?
Als ik nu bij mijn kwark 40 gram whey pak neemt mijn lichaam de eerste +- 2 uur de whey op en dan pas de casseine eiwitten.
Is dit mogelijk, of maak ik nu een denkfout?

Hoe zit dat eigenlijk bij jullie?
Van kwark word ik zo godsegruwelijk vol! Ik heb het gevoel alsof ik veel te veel eet en ga met een schuldgevoel slapen, omdat ik ZO vol zit dat er niet eens meer een glaasje water in kan.
En dat te bedenken dat ik 120gr kwark en 25gr proteine eet (gemixt met een beetje water), zoveel is het dus echt niet... Misschien ligt het aan de smaak dat ik me schuldig voel. Heb choco smaak en dan lijkt het net of ik een pak chocoladevla of chocolademelk heb zitten drinken.

Haha morfine, dat is pas lekker spul. :P

Hoe zit dat eigenlijk bij jullie?
Van kwark word ik zo godsegruwelijk vol! Ik heb het gevoel alsof ik veel te veel eet en ga met een schuldgevoel slapen, omdat ik ZO vol zit dat er niet eens meer een glaasje water in kan.
En dat te bedenken dat ik 120gr kwark en 25gr proteine eet (gemixt met een beetje water), zoveel is het dus echt niet... Misschien ligt het aan de smaak dat ik me schuldig voel. Heb choco smaak en dan lijkt het net of ik een pak chocoladevla of chocolademelk heb zitten drinken.

Ik pak elke keer anderen smaken voor de afwisseling:p
banaan,summer,bosbessen,aardbei,perzik enz.

doet er niet echt toe dnek ik. het verteerd tog zo traag dus of je het nu 1 uur voort slapen eet of 5 minuten..

lol, snowblowing heet dat geloof ik alleen dan moet je het wel oraal doen.
Ja kan ook vragen of je vriendin zich een week niet wast en haar dan flink uitzuigen, return the fafour.

hoelang is magere kwark normaal gesproken houdbaar?

ik zit namelijk een bak kwark te eten met een datum 10-06-09. Ik heb er al wat suiker en chocomelk doorheen geflikkerd omdat het zo goor is, maar ik weet niet of dat normaal is. het is eigenlijk de eerste keer dat ik het eet.

hoelang is magere kwark normaal gesproken houdbaar?

ik zit namelijk een bak kwark te eten met een datum 10-06-09. Ik heb er al wat suiker en chocomelk doorheen geflikkerd omdat het zo goor is, maar ik weet niet of dat normaal is. het is eigenlijk de eerste keer dat ik het eet.

Dat zal je vannacht of morgenochtend wel merken

Terug
Naar boven