XXL Nutrition

Kwark vraag

Doffer

Dutch Bodybuilder
Waardering
8
Lengte
1m72
Massa
91kg
Vetpercentage
11%
Ik ben al een hele poos an het onderzoeken war door ik kleine ontstekingen krijg in de vorm van bulten met pus en rotzooi. Nu lijkt het er sterk op dat ik dit heb als ik veel kwark eet voor een lange tijd, dus iedere dag 500 gram mager kwark, alleen merk ik dat als ik dat doe vaak last heb van ontstekingen en als ik met kwark stop zijn die ontstekingen weg na een week of 2.
Kan het nu echt aan de kwark liggen want iemand die ik ken heeft precies het zelfde ondervonden?

Sommige mensen krijgen last van hun huid als ze veel zuivel consumeren. Kan dus kloppen ja.

Dat kan inderdaad het geval zijn ja. Heb zelf het idee nu ik van 2 naar 1 bak gegaan ben per dag dat me acne ook stukken minder is.
Ook heb ik een wat schonere whey genomen.

Ik eet 2 bakken kwark per dag, nergens last van gelukkig.

Ik heb door lactose wel veel last gehad van puistjes, kreeg ook veel lactose binnen door de whey shakes die ik had, die heb ik toen geruild met lactose vrije shakes en bij mij is het over gegaan, probeer anders wat minder lactose binnen te krijgen?

Heb hetzelfde, zuivel beperkt ik tot 500g kwark per dag. Melk drink ik niet meer

Terug
Naar boven