XXL Nutrition

kwark wegwerken

gwoon zo uit het bakske komt vanzelf wel goed!

Paar schepjes Druivensuiker (dextrose) er door heen gooien.
Kost geen drol, smaakt overheerlijk <3

net mijn tonijn in mijn kwark gedaan, ik voel me nu heel hardcore

Als je van Vlaanderen bent. Ik haal gewoon in de colruyt zo'n suikervrije siroop met grenadinesmaak. Dan is het precies yoghurt. En het is aspartaam-vrij.

gewoon afslikken !!

eet gewoon vlees.
zuivel is voor baby's.

met een beetje zoetstof erdoor.. soms een lepel light jam
kan er geen genoeg van krijgen.. helaas heb ik die 500 gr met 5 minuten alweer naar binnen gewerkt

Ik gooi er altijd 2 scheppen eiwit met smaak bij, dan is het hier gewoon bananenkwark (Y)

net weggewerkt.
Ik moet het eerlijk waar gewoon naar binnen stampen.
Maar net zoals bij keihard trainen, ga ik helemaal kapot, word ik echt blij van.
Hiervan ook. ik voel me echt een bikkel als het bakje weer leeg is:)

je kan ook een casseïne shake nemen, dit is een stuk sneller en makkelijker.
your choice

net weggewerkt.
Ik moet het eerlijk waar gewoon naar binnen stampen.
Maar net zoals bij keihard trainen, ga ik helemaal kapot, word ik echt blij van.
Hiervan ook. ik voel me echt een bikkel als het bakje weer leeg is:)

jij vind kwark wel heel erg lekker he:o

zoetstof

Ja, uit Vlaanderen. Heb er gekocht van de Carrefour maar echt man wat een smaak. Men vriendin proefde het en lachte me uit met de gezichten die ik trok :p

Die van de carrefour is echt smerig. Men moeder had dat eens meegebracht maar het kon mij totaal niet bekoren. Die van den aldi is wel te vreten en 11,2g eiwitten per 100g :). En doe er dan confituur door ofzo, best lekker.

Haha kwarktopic nummer 1102 ;)

Eet het zelf een hele bak zo weg met een beetje suiker

Hoe minder suikers en zoetstoffen je neemt de rest van de dag, hoe minder zuur de kwark smaakt.

True story? Moet namelijk zeggen dat de kwark me altijd goed smaakt, ik eet dan ook geen suikers of zoetstoffen.

Overigens ben ik wel een half uurtje bezig om zo'n halve kilo weg te werken hoor. Doe dat ook rustig, in bed met de tv aan, maar moet nog ff wennen aan het feit dat ik van 250 naar 500gr ben gegaan.

ben van plan er whey in te gooien, kan ik het dan gewoon mengen met lepel of moet het per sé geshaked worden?

Ja, uit Vlaanderen. Heb er gekocht van de Carrefour maar echt man wat een smaak. Men vriendin proefde het en lachte me uit met de gezichten die ik trok :p

Eerste keren dat ik kwark at vond ik het ook maar een ranzige boel.. Vooral als hij zo waterachtig is. Gewoon eens langs de "Okay" of "Delhaize" om te proberen, geweldige kwark daar, zo lekker romig :D

Terug
Naar boven