Fitness Seller

Kwark wel of niet op rust dag ?

budderd

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
80kg
Ik ben bezig met een voeding schema maken, Ik ben hier nogal nieuw in en ik ben zoveel mogelijk info aan het opzoeken. Nou is mijn vraag echter : "Moet ik wel kwark eten op mijn rust dag."
Ik eet altijd 500g kwark 2 uur voordat ik ga slapen.
Zo nee : "Met wat moet ik de kwark dan vervangen ?"

Groet, Bob.

Als je kwark eet op je rust dag vallen je spieren eraf!!!!

zolang het binnen je macro's past...

Waarom probeer je het niet een 30 min voor het slapengaan te nuttigen?
Als ik 2 uur van tevoren kwark eet heb ik of honger als ik naar bed ga en anders wel als ik in m'n nest lig. Daarnaast zijn het langzame eiwitten en ze ideaal voor als je slaapt. Nu gebruik je een groot deel al voor het slapengaan.

Ps. Ja.

---------- Post toegevoegd 15 August 2013 om 05:48 ----------

Als je kwark eet op je rust dag vallen je spieren eraf!!!!

:laugh::haha:

Ja

Rustdagen zouden vernoemd moeten worden naar "groei"dagen. Je groeit tijdens je rustdagen... Tijdens je training maak je je lichaam kapot -> herstel -> groei

Waarom probeer je het niet een 30 min voor het slapengaan te nuttigen?
Als ik 2 uur van tevoren kwark eet heb ik of honger als ik naar bed ga en anders wel als ik in m'n nest lig. Daarnaast zijn het langzame eiwitten en ze ideaal voor als je slaapt. Nu gebruik je een groot deel al voor het slapengaan.

Ps. Ja.

---------- Post toegevoegd 15 August 2013 om 05:48 ----------

:laugh::haha:

Alsof je dat verschil gaat merken..

JA :cool:

[Link niet meer beschikbaar] 10 pagina's!!! Mbt kwark!

Alsof je dat verschil gaat merken..

Ik heb nooit zin om m'n nest uit te komen omdat ik honger heb. Als je een half uur voor het slapen dat zooitje eet kom je goed in slaap en wordt het grotendeels in je slaap verteert, in rust/langzaam. Dus ja ik denk wel dat je dat verschil merkt.