- Waardering
- 1.164
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Terugbrengen zou ik zeggen.
Hoe meer klachten hoe beter.
Ik heb het gwn weg gegooid, morgen ff nieuwe halen en goed op de datum letten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Terugbrengen zou ik zeggen.
Hoe meer klachten hoe beter.
Neem vast een emmer mee voor vannacht want het is echt niet gezond haha !Zit ook net een bakje weg te lepelen, zit een vreemd smaakje aan, smaakt zeker anders dan normaal.
Heb hem wel helemaal opgegeten....![]()
Dat vind ik knap, want de kwark die ik had zat een serieuze prikkelende smaak aan.Zit chemische rommel in. Misschien schoonmaakmiddel ofzo?
![]()

Neem vast een emmer mee voor vannacht want het is echt niet gezond haha !
Nee ik nam een hap en heel mijn tong tintelde ervan dus heb niet verder opgegeten .Nja, normaal is hij heel zuur en dat was hij nu niet, beetje moeilijk te zeggen.
---------- Toegevoegd om 23:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:59 ----------
Moest jij kotsen dan?
Die zal hopelijk wel oké zijn want ik neem aan dat die weer in een andere machine gemaakt word ahaIk heb ze in aardbei ipv naturel, zelfde voedingswaarden maar dan lekker, zal het zo is proberen want heb vandaag ook de 6-6-2010 gehaald.

Ik heb ze in aardbei ipv naturel, zelfde voedingswaarden maar dan lekker, zal het zo is proberen want heb vandaag ook de 6-6-2010 gehaald.
Kijk maar eens beter naar de voedingswaarden, die zijn namelijk niet hetzelfde. Die aardbeien variant heeft geloof ik per bakje ongeveer 150 kcal meer en er zit ook suiker in. Ik neem aan dat je die bakjes met rood/roze bovenkant bedoeld van Zaanse Hoeve?
Ik heb gisteravond ook een half bakje op van 06-06-10. Niets raars gemerkt, net nog even een hapje genomen uit het restant en volgens mij smaakt het niet heel raar. Ik heb er gisteren niet op gelet, maar volgens mij stond het bakje ook niet bol of iets dergelijks. Ik meng het altijd met 0% suiker siroop, dus het smaakt altijd wel goed.
Na deze berichten ga ik in ieder geval geen Zaanse Hoeve meer kopen. Ik stap wel weer over op een andere kwark.
, maar die suiker boeit me niet zoveel. En die naturel krijg ik niet eens weg dus
.
gatver