AndroidHealthClinic

Kwark zaanse hoeve

Net een bakje getest. Er zit inderdaad een chemische smaak aan. Morgen terugbrengen.

Zit ook net een bakje weg te lepelen, zit een vreemd smaakje aan, smaakt zeker anders dan normaal.

Heb hem wel helemaal opgegeten....:o

Dat vind ik knap, want de kwark die ik had zat een serieuze prikkelende smaak aan. :D Zit chemische rommel in. Misschien schoonmaakmiddel ofzo? :scratch:

• Topic Starter Topic Starter
Dat vind ik knap, want de kwark die ik had zat een serieuze prikkelende smaak aan. :D Zit chemische rommel in. Misschien schoonmaakmiddel ofzo? :scratch:

Nja, normaal is hij heel zuur en dat was hij nu niet, beetje moeilijk te zeggen.:p

---------- Toegevoegd om 23:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:59 ----------

Neem vast een emmer mee voor vannacht want het is echt niet gezond haha !

Moest jij kotsen dan?

Nja, normaal is hij heel zuur en dat was hij nu niet, beetje moeilijk te zeggen.:p

---------- Toegevoegd om 23:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:59 ----------

Moest jij kotsen dan?
Nee ik nam een hap en heel mijn tong tintelde ervan dus heb niet verder opgegeten .

Ik heb ze in aardbei ipv naturel, Ongeveer de zelfde voedingswaarden maar dan lekker:rolleyes:, zal het zo is proberen want heb vandaag ook de 6-6-2010 gehaald.

Laatst bewerkt:
Ik heb ze in aardbei ipv naturel, zelfde voedingswaarden maar dan lekker:rolleyes:, zal het zo is proberen want heb vandaag ook de 6-6-2010 gehaald.
Die zal hopelijk wel oké zijn want ik neem aan dat die weer in een andere machine gemaakt word aha:D

gisteren zaanse met datum 6 6 2010 opgegeten was niks mis mee gekocht in zuid holland

hm dit proef ik dus al 2 weken lang aan mijn kwark... Ondertussen wel een kilo per dag opgegeten. naja ik leef iig wel nog.

Ik neem altijd de magere Franse kwark van het AH merk.

Ik heb ze in aardbei ipv naturel, zelfde voedingswaarden maar dan lekker:rolleyes:, zal het zo is proberen want heb vandaag ook de 6-6-2010 gehaald.

Kijk maar eens beter naar de voedingswaarden, die zijn namelijk niet hetzelfde. Die aardbeien variant heeft geloof ik per bakje ongeveer 150 kcal meer en er zit ook suiker in. Ik neem aan dat je die bakjes met rood/roze bovenkant bedoeld van Zaanse Hoeve?

Ik heb gisteravond ook een half bakje op van 06-06-10. Niets raars gemerkt, net nog even een hapje genomen uit het restant en volgens mij smaakt het niet heel raar. Ik heb er gisteren niet op gelet, maar volgens mij stond het bakje ook niet bol of iets dergelijks. Ik meng het altijd met 0% suiker siroop, dus het smaakt altijd wel goed.

Na deze berichten ga ik in ieder geval geen Zaanse Hoeve meer kopen. Ik stap wel weer over op een andere kwark.

Laatst bewerkt:
Ik heb ook altijd magere Franse kwark van de appie...
is er een te koop eigenlijk die nog minder Kcal heeft en meer eiwitten?...

Ik heb ook Zaanse Hoeve en precies hetzelfde is bij mij gebeurd. Hele vage smaak (viel me METEEN op) heb het bakje bijna helemaal opgegeten en voel me nu niet anders dan normaal..

Iemand al officiele berichten hierover meegekregen ?

Laatst bewerkt:
Kijk maar eens beter naar de voedingswaarden, die zijn namelijk niet hetzelfde. Die aardbeien variant heeft geloof ik per bakje ongeveer 150 kcal meer en er zit ook suiker in. Ik neem aan dat je die bakjes met rood/roze bovenkant bedoeld van Zaanse Hoeve?

Ik heb gisteravond ook een half bakje op van 06-06-10. Niets raars gemerkt, net nog even een hapje genomen uit het restant en volgens mij smaakt het niet heel raar. Ik heb er gisteren niet op gelet, maar volgens mij stond het bakje ook niet bol of iets dergelijks. Ik meng het altijd met 0% suiker siroop, dus het smaakt altijd wel goed.

Na deze berichten ga ik in ieder geval geen Zaanse Hoeve meer kopen. Ik stap wel weer over op een andere kwark.

Ja sorry had verkeerd gekeken:D, maar die suiker boeit me niet zoveel. En die naturel krijg ik niet eens weg dus:p.

Heb hem gisteren trouwens op die aardbei variant. En die was gewoon goed zoals altijd;)

Ik ben echt verslaafd aan zaanse hoeve kwark van de appie, ik neem het vooral om af te wisselen. Dat van die vreemde smaak heb ik inderdaad ook heel af en toe..

Wij hebben hier 'merkloze' bakken milde magere kwark van de Jumbo, van de Zuivelmaatschappij b.v. geloof ik. Is gelukkig niets mis mee. Waarom zou je uberhaupt iets eten als je aan de kwaliteit twijfelt bij openen?

ja super smerig, ik vroeg me al af! ik heb dr wel 2 opgegeten toen ik dronken was, haha! geen last van gehad, of had ik daar die koppijn van....

trok een bak van 060605 net open. Rook niks bijzonders. hap eruit nemen en een heel gore bijsmaak. had geen andere kwark meer dus toch maar opgegeten met btje siroop en cashews. ging opzich nog wel maar had er nog bodempje in laten zitten en rook er vanochtend aan :o gatver

tsjah zaanse hoeve, lekker goedkoop en heb niet zoveel flappen, studentje JWT!!111

Terug
Naar boven