XXL Nutrition

Kwark zaanse hoeve

Jup die troep niet opeten.. kwark hoort gewoon kwark te zijn.. huismerken van AH, C1000 en de kwart die aldi verkoopt zijn allen goed.. al zou ik weleens die van Tipp willen bemachtigen.. nice eiwitten

Hetzelfde heb ik ook gehad met een bak kwark van de zaanse hoeve, smaakte vreemd, zuurder en prikte op de tong, mijn vriendin vond hetzelfde. Heb nog een bak van die datum staan, morgen maar eens kijken en al ie niet goed is krijgt de AH m over de 'service'balie. Heb overigens ook wisselende diktes, maar heb er verder niets over te klagen, mooi goedkoop en goed te vreten met wat krentjes en zoetstof.

• Topic Starter Topic Starter
Hetzelfde heb ik ook gehad met een bak kwark van de zaanse hoeve, smaakte vreemd, zuurder en prikte op de tong, mijn vriendin vond hetzelfde. Heb nog een bak van die datum staan, morgen maar eens kijken en al ie niet goed is krijgt de AH m over de 'service'balie. Heb overigens ook wisselende diktes, maar heb er verder niets over te klagen, mooi goedkoop en goed te vreten met wat krentjes en zoetstof.
Ja :D.
Ik vind de kwark zelf ook overheerlijk zolang er maar geen ammonia in zit haha.
En ja over die diktes dat ligt volgens mij aan hoe dicht hij bij de houdbaarheidsdatum is.
Als ie nog lang goed is dan is ie dun hoe dichterbij de datum hoe dikker.
Mijn voorkeur gaar trouwens uit naar de dunne versie :)

Ik zie nu dat ik ook die datum heb maar ik heb er al 2 van zeer waarschijnlijk de zelfde datum op. Was voor het eerst sinds jaren dat ik weer kwark at dus ik heb niet zoveel aandacht eraan besteed. Ben er niet ziek van geworden dus die laatste eet ik ook nog wel.

Ik heb er ook 3. Vanavond eens kijken.

Het rook en proefde wel vreemd bij mij (weet niet of het de zelfde datum was) maar ik had het met melk en havermout gemengt en dacht dat het door de melk kwam. Smakelijk was het niet nee.

hahaha ik heb die van de ah dies wayy better :D

IK heb zojuist 2 bakjes ervan op, ik dacht dat het hoorde? Alles wat smerig is groei je bijna van, dus d8 dat dit een ware uitkomst was voor die prijs :(

IK heb zojuist 2 bakjes ervan op, ik dacht dat het hoorde? Alles wat smerig is groei je bijna van, dus d8 dat dit een ware uitkomst was voor die prijs :(
Normaal is hij gewoon goed hoor :o.
Maarja nu is er blijkbaar tijdens de productie een fles ammonia door gevallen. En ja dat brand wel een beetje als je het inslikt haha.

Dit is gewoon de goedkoopste kwark die ik ken en nog gewoon te vrete is. Ik heb nu Zaanse hoeven van 12-06-2010 en die is gewoon weer normaal gelukkig.

Heb deze laatst ook gekocht, dacht lekker goedkoop. Wil ik het eten kijk ik op de verpakking zie ik dat er 6gr koolhydraten in zitten per 100gr :eek: Er stond op magere kwark gemixt met magere yoghurt. Heb jij die ook of heb ik de verkeerde gepakt? Overigens was die wel heeeel lekker:)

Dat was nog een reden om deze niet te kopen.. het is geen 100% maar gewoon kwark gemengd met yoghurt, wat een veel lager eiwitgehalte oplevert. Controleer en lees maar eens goed.

Er zitten toch nog 9gr eiwitten per 100gr in

Arme studenten letten ook op die laatste 20 centen..:D
Ben ook een arme student:mad:maar ik vind die van de ah iets lekkerder en volgens mij is het niet eens 20 cent duurder :) die magere franse van de ah kost 84 cent ofso. Hoeveel kost die zaanse tegenwoordig?

Zaanse hoeve heeft 9gr eiwit per 100gr. :orly::yarly:

Laatst bewerkt:
die van de ah ook:roflol:?

Heb ook altijd zaanse hoeven, nooit problemen mee. Vandaag wilde ik gaan halen, bleek het hele vaak leeg (nog nooit eerder gezien). Waarschijnlijk door dit probleem dus.

BTW: zie net dat ik ook een bakje van de 6-6 serie heb gegeten, niets mis mee.

Laatst bewerkt:
Heb ook altijd zaanse hoeven, nooit problemen mee. Vandaag wilde ik gaan halen, bleek het hele vaak leeg (nog nooit eerder gezien). Waarschijnlijk door dit probleem dus.

BTW: zie net dat ik ook een bakje van de 6-6 serie heb gegeten, niets mis mee.
Ja dat kan best haha :cool:
Zal binnenkort wel weer aangevuld worden met nieuwe vracht die weer gewoon goed is :D.

Edit:
Ja misschien is het ook alleen een bepaald deel van de 6-6 . In ieder geval alle bakken in de Albert Heijn Grutostraat Den Bosch.

Laatst bewerkt:
Ik had er nog 1tje staan van 06-06. Die stond nu dus helemaal bol. Zelf het plastic bakje

Terug
Naar boven