Cios Fitness
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 78kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
JaHetzelfde heb ik ook gehad met een bak kwark van de zaanse hoeve, smaakte vreemd, zuurder en prikte op de tong, mijn vriendin vond hetzelfde. Heb nog een bak van die datum staan, morgen maar eens kijken en al ie niet goed is krijgt de AH m over de 'service'balie. Heb overigens ook wisselende diktes, maar heb er verder niets over te klagen, mooi goedkoop en goed te vreten met wat krentjes en zoetstof.
.
Normaal is hij gewoon goed hoorIK heb zojuist 2 bakjes ervan op, ik dacht dat het hoorde? Alles wat smerig is groei je bijna van, dus d8 dat dit een ware uitkomst was voor die prijs![]()
.
Ben ook een arme studentArme studenten letten ook op die laatste 20 centen..![]()
maar ik vind die van de ah iets lekkerder en volgens mij is het niet eens 20 cent duurder
die magere franse van de ah kost 84 cent ofso. Hoeveel kost die zaanse tegenwoordig?Ja dat kan best hahaHeb ook altijd zaanse hoeven, nooit problemen mee. Vandaag wilde ik gaan halen, bleek het hele vaak leeg (nog nooit eerder gezien). Waarschijnlijk door dit probleem dus.
BTW: zie net dat ik ook een bakje van de 6-6 serie heb gegeten, niets mis mee.

.Terugbrengen zou ik zeggenIk had er nog 1tje staan van 06-06. Die stond nu dus helemaal bol. Zelf het plastic bakje