Fitness Seller

Kwark

rob1990

Advanced Bodybuilder
Waardering
33
Massa
74kg
Volle kwark of magere kwark?
Emté kwark of albert heijn kwark?
voor en of na de training?
Bwark? (kwark met brinta)

post hier alles over kwark en je mening.

Dan verklaar ik hierbij het officiële kwark topic voor geöpend.

Ben bang dat je een beetje laat bent...
Franse magere kwark tho....

lol:p

magere kwark voor het slapen gaan.

Magere kwark + studentenhaver voort slapen.

• Topic Starter Topic Starter
waarom voor het slapen dan, weet zelf niet zo veel van kwark af behalve dat het een eiwit bron is

Magere kwark met muesli. Bij voorkeur voor het slapen omdat het langzaam opneembare eiwitten bevat.

inderdaad.. hier is al zoveel over besproken..

iemand ooit bwark gepobeerd?

bwark is best lekker(wist niet dat er een naam voor was:P)

waarom die muesli bij je kwark 's avonds?

heb de naam net verzonnen xD heb het ook nog nooit geprobeerd maar het klinkt als een super combo

Laatst bewerkt:
Ik eet gewoon kwark met vruchten, is toch ook goed niet?
ik maal er niks doorheen, gewoon zo naarbinnen die handel, smaak is super!

Ik eet gewoon kwark met vruchten, is toch ook goed niet?
ik maal er niks doorheen, gewoon zo naarbinnen die handel, smaak is super!

Je bedoelt die vruchtenkwark die je zo met smaakje en al in de winkel koopt? Das meestal kwalitatief niet zulke goeie kwark: minder eiwitten en meer vetten en suikers.

ik haal ook die gewone kwart zonder suikers erdoorheen maar doe er beetje siroop doorheen :o

Neejjjj joh gek, gewoon leren eten, anders kom je nooit van je suiker verslaving af.

OT:

- Zoveel mogelijk eiwit
- Zo weinig mogelijk carbs
(9 ew/3 carb is degelijk)
- 0% vet

- Alleen voor het pitten, met noten oid erdoorheen. Vet vertraagd de eiwitsynthese, wat goed is in dat geval, omdat je gaat pitten en 9 uur niks kaant.

- Na je training meteen snelle ew (0,4 gr/kg), dubbele aan dextro/vitargo en een uurtje later een maaltijd met veel complexe carbs en langzame ew

---------- Toegevoegd om 17:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:02 ----------

K*t :o

Ik zat de berichten van mn broer te checken en ik dacht dat dit topic recent was. sorry voor de bump

Laatst bewerkt:
0% vet? ik moet juist meer vet fixen.

ik heb kwark met 9 ew/4 koolhydraat dus dat zit wel snor
en 0,3 gram vet, op en top!

Neejjjj joh gek, gewoon leren eten, anders kom je nooit van je suiker verslaving af.

OT:

- Zoveel mogelijk eiwit
- Zo weinig mogelijk carbs
(9 ew/3 carb is degelijk)
- 0% vet

- Alleen voor het pitten, met noten oid erdoorheen. Vet vertraagd de eiwitsynthese, wat goed is in dat geval, omdat je gaat pitten en 9 uur niks kaant.

- Na je training meteen snelle ew (0,4 gr/kg), dubbele aan dextro/vitargo en een uurtje later een maaltijd met veel complexe carbs en langzame ew

---------- Toegevoegd om 17:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:02 ----------

K*t :o

Ik zat de berichten van mn broer te checken en ik dacht dat dit topic recent was. sorry voor de bump

:orly:

Jup. Of heb je een studie die het tegendeel bewijst?

Terug
Naar boven