MocroMontana
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 30
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mensen die kwark mengen met kipfilet en eieren... Je kan ook te ver gaan met bb.
maakt het alleen maar lekkerder op hoor.Net gedaan met beetj melk is zeer lekker
Dmaakt het alleen maar lekkerder op hoor.
----------
Maare er zijn mensen die het vloeibaar maken dat is toch niet slim?
Dan worden het snelle eiwitten is mij verteld omdat het makkelijk opneembaar is ( lijkt me ook logish )
En echt goeie kwark koop je bij de aldi voor 60/70 cent ofzo is de beste beter dan die albert heijn bio troep te weinig calorien ( weinig vet = geen smaak ) en het is zo zuur als de pest.
Maar idd kipfilet is ook aan te raden ( gewoon kant en klaar doorheen roeren en smuller maar! )
kaneel, stevia, whey, noten, pinda's, ananas, lijnzaad, olijfolie, muesli, havermout, pompoenpitten, teveel om op te noemen. Ligt natuurlijk er ook een beetje aan of dat verpercentage omlaag moet of lekker aan het bulken bent.
rozijntjes en gemalen lijnzaad
En in de cut met kokos, minder rozijntjes, choco caseine en cacao (man wat een toetje !)
maar soms ook au naturel.
Ik denk niet dat wat toegevoegt water, de opneembaarheid van de eiwitten doet veranderen, mischien weet iemand anders hier nog wat meer over?
omdat het vloeibaar word.
Een shake is vloeibaar ( snelle eiwitten )
chocomelk is vloeibaar ( snelle eiwitten )
melk is vloeibaar ( snelle eiwitten )
Het is ook logish want wat verteert je nou sneller een glas melk of een biefstuk
Melk en chocomel zijn geen snelle eiwitten, verder kan een shake ook gewoon nightprotein bevatten, ook geen snelle eiwitten, ik hoop dat dit sarcasme is van je?
omdat het vloeibaar word.
Een shake is vloeibaar ( snelle eiwitten )
chocomelk is vloeibaar ( snelle eiwitten )
melk is vloeibaar ( snelle eiwitten )
Het is ook logish want wat verteert je nou sneller een glas melk of een biefstuk
Nee maar ik heb dit meerdere mensen horen zeggen, maar ik zij ook ik weet het niet zeker.
Maar chocomelk is toch soviezo snelle eiwitten? goed voor rondom de training