Fitness Seller

Kwark

mensen die kwark mengen met kipfilet en eieren... Je kan ook te ver gaan met bb.

Suiker erbij en voila:d

• Topic Starter Topic Starter
mensen die kwark mengen met kipfilet en eieren... Je kan ook te ver gaan met bb.

??? maakt het alleen maar lekkerder op hoor.

----------

Maare er zijn mensen die het vloeibaar maken dat is toch niet slim?
Dan worden het snelle eiwitten is mij verteld omdat het makkelijk opneembaar is ( lijkt me ook logish )

En echt goeie kwark koop je bij de aldi voor 60/70 cent ofzo is de beste beter dan die albert heijn bio troep te weinig calorien ( weinig vet = geen smaak ) en het is zo zuur als de pest.

Maar idd kipfilet is ook aan te raden ( gewoon kant en klaar doorheen roeren en smuller maar! )

niemand die er slagroom in doet?

100 ml ongezoet en ongeklopt, perfecte combi

150 gram tonijn er doorheen kloppen hmmm...........

Zo'n klein zakje vanillesuiker veranderd de smaak ook al heel wat...

2 flinke scheppen Raw Iron Aardbei Whey op 500g kwark. Lekker man. Zelfs mijn vriendin wilt het als toetje...

Gewoon een scoop whey erdoorheen , n00bs....

eigenlijk vanalles, ligt er aan wat er is op dat moment. why, suiker, melk, aarbeien, banaan, water, brinta, mout, etc

whey en rozijnen :)

Kwark met honing beetje dextrose erbij.

??? maakt het alleen maar lekkerder op hoor.

----------

Maare er zijn mensen die het vloeibaar maken dat is toch niet slim?
Dan worden het snelle eiwitten is mij verteld omdat het makkelijk opneembaar is ( lijkt me ook logish )

En echt goeie kwark koop je bij de aldi voor 60/70 cent ofzo is de beste beter dan die albert heijn bio troep te weinig calorien ( weinig vet = geen smaak ) en het is zo zuur als de pest.

Maar idd kipfilet is ook aan te raden ( gewoon kant en klaar doorheen roeren en smuller maar! )

Ik denk niet dat wat toegevoegt water, de opneembaarheid van de eiwitten doet veranderen, mischien weet iemand anders hier nog wat meer over?

kaneel, stevia, whey, noten, pinda's, ananas, lijnzaad, olijfolie, muesli, havermout, pompoenpitten, teveel om op te noemen. Ligt natuurlijk er ook een beetje aan of dat verpercentage omlaag moet of lekker aan het bulken bent.

Waar koop je pompoenpitten (in België wel)?

Ik denk niet dat wat toegevoegt water, de opneembaarheid van de eiwitten doet veranderen, mischien weet iemand anders hier nog wat meer over?

omdat het vloeibaar word.

Een shake is vloeibaar ( snelle eiwitten )
chocomelk is vloeibaar ( snelle eiwitten )
melk is vloeibaar ( snelle eiwitten )

Het is ook logish want wat verteert je nou sneller een glas melk of een biefstuk

Het is ook logish want wat verteert je nou sneller een glas melk of een biefstuk

Melk en chocomel zijn geen snelle eiwitten, verder kan een shake ook gewoon nightprotein bevatten, ook geen snelle eiwitten, ik hoop dat dit sarcasme is van je?

Melk en chocomel zijn geen snelle eiwitten, verder kan een shake ook gewoon nightprotein bevatten, ook geen snelle eiwitten, ik hoop dat dit sarcasme is van je?

Nee maar ik heb dit meerdere mensen horen zeggen, maar ik zij ook ik weet het niet zeker.

Maar chocomelk is toch soviezo snelle eiwitten? goed voor rondom de training

Hier sla je in mijn ogen toch wel de plank mis, met vergelijkingen van voeding tussen vaste en vloeibare vorm.
Eieren zijn ook vaste vorm van voeding en worden ook snel opgenomen.

en je shake, dat ligt er maar net aan wat voor shake het is..
chocomelk en melk zijn naar mijn weten ook geen snelle eiwitten.

Nee maar ik heb dit meerdere mensen horen zeggen, maar ik zij ook ik weet het niet zeker.

Maar chocomelk is toch soviezo snelle eiwitten? goed voor rondom de training

Het eiwit in chocomelk is hetzelfde als in normale melk, melkeiwit = lange ketens = langzame opname. :)

Terug
Naar boven