- Waardering
- 8.812
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik besefte me pas bij het lezen van de topic titel dat het meervoud van kwark blijkbaar 'kwarken' is.
Is het tevens een werkwoord?
En ik eet liever stukje vis of steak extra op een dag i.p.v. dat ik proteine poeder ga eten dan haal je veel meer voedingsstoffen uit de vlezen halen. Proteine poeder zie ik als iets voor de pro’s die maar voor de zekerheid wat meer proteine in hun lichaam moeten krijgen of voor mensen met weinig tijd voor eten. Maar voor de meeste mensen die beginnen zou ik toch gewoon eten aan raden
Omdat ik het daar niet mee associeer. Ik kan al mn proteine uit eten halen dus dan heb ik niet een poeder als toevoeging nodig. Bovendien gaven veel proteine poeders me acne toen ik begon. Maar ik eet dan liever wat meer eten i.p.v. dat ik er wat poeder door heen gooi that’s it
scheutje water erbij en je giet het zo achterovetGewoon simpele skyrr van lidl. Naturel smaak 0,99 per 500 gram met 11 gr eiwit. Anders gewoon AH (1,49 per kg met 9 gr eiwit) of zaanse hoeve (1,29 per kg met 8,5 gr eiwit). De laatste zijn iig wel de goedkoopste varianten.Hoe kan het dat de standaard huismerk kwark in duitsland voor 0.60 euro ofzo circa 12 gram proteine per 100gr heeft en de ah huismerk kwark maar 9 per 100gr. Is er ook goedkope kwark in nederland met 12gr p/100gr of moet ik dan steeds de dure skyr/fitline blijven eten?
Die grote bakken zijn 3,59 oid. Geloof bij AH en maar 2 smaken ofzo. De 500 gr bakken zijn echt extreem duur.. tegen 2,50 per bak. Moet je net mazzel hebben met de 2 voor 1 actie. Geloof dat de 500 gr bakken nu in de aanbieding zijn bij dekamarkt 1,50 per bak met 11 gr eiwitDacht iets in de 3 euro voor 900 gram...
Als die er niet is pak ik die kilo emmers skyr
En een gebakken biefstuk is niet “processed”?Mij persoonlijk maakt het niet zoveel uit maar ik weet dat er bodybuilders zijn die proberen alles of zoveel mogelijk wholefoods binnen proberen te krijgen, van hun mag dus niks "proccesed" zijn. Hier vallen eiwitshakes dus ook onder.
Een gebakken biefstuk is net zo veel of net zo weinig bewerkt als wheypoeder.

Meer, wei is niet gebakken waarbij allemaal ongezonde stofjes vrijkomen. Niet dat het mij een biefstuk minder lat eten, maar toch.Een gebakken biefstuk is net zo veel of net zo weinig bewerkt als wheypoeder.
Mij persoonlijk maakt het niet zoveel uit maar ik weet dat er bodybuilders zijn die proberen alles of zoveel mogelijk wholefoods binnen proberen te krijgen, van hun mag dus niks "proccesed" zijn. Hier vallen eiwitshakes dus ook onder.

Wel biologisch afbreekbare tassen he

Vlees word wel meegerekend als wholefood, zolang je geen frikandellen ofzo haalt, het lijkt me ook moeilijk om je eigen vlees te slachten. In het Nederlands vertaald het zich naar "onbewerkt". In hoeverre is een biefstuk dan bewerkt qua e-nummer etc.
Nouja, vraag je vrouw. En hoe je tepels er aan toe zijn nadat de baby zichzelf een blaar op de lippen heeft gezogen.