XXL Nutrition

laag BF% meisje

Hm vind het gewicht niet bijzonder laag, zoveel woog ik ook op die leeftijd, precies zelfde lengte en gewicht. Ik heb dan wel een smalle gebouw en mijn v% was rond de 12.

Jouw vetpercentage is wel alarmerend laag en dat je niet meer ongesteld raakt is ook een symptoom van anorexia.

Maar het is goed dat je al in behandeling bent, zij weten wel wat goed voor je is, alles wat je nu nodig hebt is de motivatie om te eten! Een beetje meer vet is gezond&mooi dus reden genoeg ;)

idd 50 kg bij 1m70 lijkt me gewoon prima voor zo'n jonge, frisse meid, geen nodeloze zorgen maken :)

• Topic Starter Topic Starter
voor BMI 20 zou ik zo'n 57/58 kilo moeten wegen... dat is zeg maar meer dan 10 kilo meer bijna! dus ik weet wel dat het te weinig is...

voor BMI 20 zou ik zo'n 57/58 kilo moeten wegen... dat is zeg maar meer dan 10 kilo meer bijna! dus ik weet wel dat het te weinig is...
10 kilo bijkomen is wel te doen hoor, gawoon je kcal rustig opbouwen met gezond! eten en misschien aan krachttraining doen :dunno:

Deze vraag ken je beter aan een arts stellen..

Wijn zijn allemaal geile testo-apen of pubers die alleen interesse hebben in je kontje. :)

Zolang je niet als professional het podium op wil is 20 - 25 % keurig voor een vrouw. En vooral veel eten, en dus echt heel veel... echt tot het punt dat je het eigenlijk niet meer binnen kan houden. 9-10% is voor een normale vrouw veel en veel te weinig.

Succes! :thumbs:

10 kilo bijkomen is wel te doen hoor, gawoon je kcal rustig opbouwen met gezond! eten en misschien aan krachttraining doen :dunno:

Pas gaan trainen als je voeding helemaal oké zit. Als je voeding nog niet ver boven je verbruik zit en je gaat trainen met dat vp dan zul je nog meer van je lichaam gaan verbranden, en dan word het gevaarlijk.

Wijn zijn allemaal geile testo-apen of pubers die alleen interesse hebben in je kontje. :)

No offence, maar ik hoef geen kontje van 9% ;)

Ja je hebt een erg laag vet%
Mag tussen de 15 en 20% zitten
Zou proberen een paar extra boterhammen per dag te eten
gewoon vedelen over de dag en dan zal je langzaam makkelijker eten en iets meer vet krijgen. Geen paniek verder hoor maar wel iets meer eten

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor de tips, en meer eten is niet echt een probleem, ik eet al aardig wat in vergelijking met vriendinnen :) dus daar word aan gewerkt

Ja je hebt een erg laag vet%
Mag tussen de 15 en 20% zitten
Zou proberen een paar extra boterhammen per dag te eten
gewoon vedelen over de dag en dan zal je langzaam makkelijker eten en iets meer vet krijgen. Geen paniek verder hoor maar wel iets meer eten

Dat is een gemiddeld vetpercentage voor een man. Voor vrouwen licht het gemiddelde veel hoger.. heel oneerlijk voor de dames, maar dat is de natuur ;)

Leeftijd:
Vetpercentage man: Vetpercentage vrouw:​
  • 18-29
    15% 25%​
  • 30-39
    17% 27%​
  • 40 en ouder.
    20% 30%​

Let op: dit zijn gemiddelde van de gemiddelde mens, niet van bodybuilders!

+

ik denk dat je beter een ander forum op kan zoeken.

although hier zul je vast wel fatsoenlijk advies krijgen, maar ik gok dat je niet in de cat. van bodybuilder valt???

fitnessforum lijkt mij meer op zijn plaats:)

succes

+

ik denk dat je beter een ander forum op kan zoeken.

although hier zul je vast wel fatsoenlijk advies krijgen, maar ik gok dat je niet in de cat. van bodybuilder valt???

fitnessforum lijkt mij meer op zijn plaats:)

succes

ze is al op het fitnessforum bezig maar ze krijgt hier zo ongeveer dezelfde antwoorden en ze heeft al een goed begin gemaakt ......het enige verschil is dat er hier dus meteen om pics gevraagd word terwijl ze hier komt om antwoord te krijgen op wat vragen .....

gym, mee eens, diëtiste mijn twijfels.

maare oke, laten we tenminste ot blijven...

Zolang je niet als professional het podium op wil is 20 - 25 % keurig voor een vrouw. En vooral veel eten, en dus echt heel veel... echt tot het punt dat je het eigenlijk niet meer binnen kan houden. 9-10% is voor een normale vrouw veel en veel te weinig.

Succes! :thumbs:

Pas gaan trainen als je voeding helemaal oké zit. Als je voeding nog niet ver boven je verbruik zit en je gaat trainen met dat vp dan zul je nog meer van je lichaam gaan verbranden, en dan word het gevaarlijk.

No offence, maar ik hoef geen kontje van 9% ;)
ik vind kontje van 9% nog best geil

leeftijd: 14.
Je bent niets gewend, daarom vind je dat al geil!

Met genoeg spiermassa kan zo'n kont behoorlijk geil zijn.

Echter niet op 50 kg. Betwijfel trouwens dat ze daadwerkelijk op 10% staat, zal wel een concentratiekamp fysiek zijn met 15%.

Terug
Naar boven